درباره تبلیغات به صورت رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از روش های است که از گذشته تا کنون از آن برای تبلیغات استفاده کرده اند. البته شکل گذشته آن کمی متفاوت از روش های امروزی است .

در گذشته بدین صورت بود که در غالب یک خبر تبلیغاتی در رسانه های کاغذی و تلویزیون منتشر می شد ولی این روزها با وجود اینترنت و رسانه های اینترنتی شکل جدیدی به خود گرفته است تا جایی که بسیاری از صاحبان و مدیران وب سایت ها و وبمستران برای معرفی نمودن وب سایت های خود و محصولات و خدماتشان از این گونه تبلیغات استفاده می کنند.

می توانیم این گونه بگوییم که به وسیله خرید رپورتاژ آگهی می توانیم یک خبر تبلیغاتی که دارای لینک است را در سایت های پربازدید و سایت های خبری انتشار دهیم.شما می توانیم محصولات و خدمت خود را در رپورتاژ آگهی معرفی کنید و این قسمت در دنیای اینترنت به برندینگ شما بسیار کمک خواهد کرد. یکی دیگر از مزیت های انتشار رپورتاژ داشتن هایپرلینک است. وقتی شما در رپورتاژ آگهی ، هایپر لینک داشته باشید می توانید رتبه سایت خود را با کلمات کلیدی حوزه کاریتان بالا ببرید.

بسیاری از سئوکاران حرفه ی معتقد هستند که یکی از بهترین راهکارهای برای اینکه از دیگر سایت ها بک لینک گرفت ، رپورتاژ آگهی می باشد و این موضوع می تواند به بالا رفتن رتبه سایت شما در کلمات کلیدی بیزینس شما موثر باشد و شما بعد از اینکه در سایت های خبری بیشتر از 10 رپورتاژ را انجام دادید می توانید نتیجه های خیلی خوبی را مشاهده کنید.

درباره تبلیغات به صورت رپورتاژ آگهی
درباره تبلیغات به صورت رپورتاژ آگهی

چگونگی تالیف یک رپورتاژ آگهی

زمانی که می خواهیم یک رپورتاژ آگهی را تالیف کنیم باید نکاتی را مد نظر بگیریم که در ادامه به ذکر این نکات پرداخته ایم:

  • پرهیز از متن کاملا تبلیغاتی : اگر متنی که ارائه می دهید کاملا تبلیغاتی باشد و فقط از هایپر لینک برای درج استفاده کرده باشید باید بدانید که شما از بحث برندینگ این رپورتاژ استفاده نمی کنید و خبرتان خوانده نمی شود.
  • مهم جلوه دادن خبر تبلیغاتی : سعی کنید مطالبی را در حوزه کاری و محصولات خود استفاده کنید که مفید باشد و به گونه ی باشد که مشتری بتواند سریع تر به بیزینس شما اعتماد پیدا کند.
  • ارائه راهکارهای تبلیغاتی در پایان مقاله : سعی کنید راهکارهای خوب و مفید را در حوزه های مربوطه در پایان ذکر کنید.
  • انتخاب صحیح سایت های خبری مرتبط با حوزه کاری شما : اگر می خواهید رپورتاژ شما تاثیر بیشتری داشته باشد سعی کنید که در سایت های خبری مرتبط رپورتاژ آگهیتان را منتشر نمایید. مثلا اگر حوزه فعالیت شما آی تی می باشد حتما از سایت های مرتبط با این حوزه و سایت های حوزه خبری تکنولوژی استفاده کنید.

معرفی آژانس تبلیغاتی رپورتاژ ادز

رپورتاژ ادز جز یکی از شرکت های بزرگ می باشد که در حوزه تبلیغات خبری در حال فعالیت می باشد وفعالیت تخصصی این آژانس در ابتدا فقط در مورد حوزه رپورتاژ آگهی بود و در واقع از سال 1393 کار خود را به شکل رسمی آغاز کرد .

این روزها فعالیت های دیگری هم جز خدمات این شرکت به شمار می آید که شامل تبلیغات بنری ، تبلیغات شبکه های اجتماعی و … می باشد.

در صورتی که می خواهید در مورد شرکت رپورتاژ ادز خبرهای بیشتری را بدست بیاورید به ادرس زیر مراجعه نمایید:

https://reportaj.ir

گرداورنده : طراحی سایت اینتن

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده