آشنایی با پیام جی پی اس و بهترین ردیاب های خودرو در ایران

در این مطلب با چی پی اس و ردیاب های خودرو از شرکت پیام جی پی اس آشنا خواهید شد.

هنگام خرید خودرو همه ما به دنبال خرید یک ماشین بی نقص هستیم و در عین حال برای ما خیلی مهم است که بتوانیم با خرید وسایل امنیتی چون دزدگیر، قفل پدال یا قفل فرمان مانع از سرقت ماشین شویم.

اما باید به شما بگوییم که تمامی این دستگاه ها تنها باعث تاخیر در سرقت خودرو می شوند و اگر شما می خواهید از موقعیت خودرو خود هنگام سرقت مطلع شوید تنها کافیست اقدام به نصب ردیاب خودرو کنید.

دستگاهی که به مانند ردیاب موبایل کار می کند و با توجه به گیرنده های ماهواره ای می تواند در تمامی نقاط کور دنیا کار کند.

فواید استفاده از دستگاه ردیاب خودرو

  1. با استفاده از این دستگاه شما می توانید از موقعیت ماشین خود مطلع شوید و علاوه بر آن می تواند بعنوان وسیله ای برای نظارت از راه دور و کنترل رانندگی افراد باشد
  2. کنترل رانندگی فرزندان خود و کارکنان شرکت
  3. مشاهده میزان مصرف سوخت که باعث کاهش هزینه های سوخت ماشین می شود
  4. جلوگیری از مصرف بی رویه سوخت ماشین
  5. مشاهده ریز حرکات و توقفات ماشین و دسترسی کامل به رانندگان
  6. دریافت آلارم هنگام خارج شدن ماشین از محدوده تعیین شده که باعث می شود رانندگان از ماشین برای انجام کارهای شخصی استفاده نکنند

شرکت پیام جی پی اس با سابقه ای ده ساله و داشتن متخصصین مجرب بعنوان بزرگترین شرکت عرضه کننده ردیاب خودرو و ردیاب شخصی در ایران شناخته می شود.

دستگاه ها به دو دسته نصبی و قابل حمل تقسیم می شود که مدل ts700 قابلیت نصب روی ماشین و قابلیت ردیابی آنلاین و همچنین خاموش کردن ماشین با پیامک را دارد.

حتی هنگام خاموش شدن باتری ماشین تا یک روز کار می کند و آلارم را برای شما می فرستد. مدل ts600 هم تنها قابلیت ردیابی آنلاین دارد و می توانید روی انواع ماشین و موتورسیکلت نصب کنید.

اما اگر مایل هستید که بدون سیمکشی و داشتن ردیاب ماشین را ردیابی کنید. کافیست دستگاه های ردیاب آهنربایی یک هفته شارژ و یک ماه شارژ را از شرکت ما خریداری کنید.

برای خرید و مشاوره رایگان می توانید با شماره های 02188563259 و 02126760023 تماس بگیرید.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده