رپورتاژ آگهی چیست و چه زمانی به خرید رپورتاژ آگهی نیاز داریم؟

شاید هنوز هم برایتان شفاف نیست که دقیقا رپورتاژ آگهی چیست و با چه هدفی دنبال می شود. رپورتاژ آگهی در واقع به این معنی است که یک مقاله از سایت شما دقیق در سایت دیگری انتشار یابد و هدف خاصی دنبال شود. از طرف دیگر خرید رپورتاژ آگهی به معنی لینک سازی های قدرتمند به منظور بهبود وضعیت سئو است.

چه زمانی به خرید رپورتاژ آگهی نیاز داریم؟

خرید رپورتاژ آگهی به نوعی دوپینگ برای سایت شما محسوب می شود. به نوعی این ابزار سبب می شود که به کسب رتبه اول در سئو سایت نزدیکتر شوید.

خرید رپورتاژ آگهی در صورتی می تواند برای شما بسیار مفید و کارآمد باشد که قطعا در کلمه کلیدی هدف خود جایگاه مناسبی فراهم کرده باشید و به نوعی در صفحه اول گوگل جای گرفته باشید. این شرایط سبب می شود تا با سفارش رپورتاژ آگهی شانس خود را برای کسب جایگاه بهتر افزایش دهید.

یکی از مهمترین ویژگی های خرید رپورتاژ آگهی دائمی بودن آن است. به این شکل مقاله شما برای همیشه در سایت های آگهی دهنده باقی خواهد ماند و نیاز به پرداخت هزینه های مجدد ندارید. این موضوع در مقایسه با خرید بک لینک می تواند با پرداخت هزینه همراه باشد.

اهمیت خرید رپورتاژ آگهی

دقت کنید که خرید رپورتاژ آگهی باید از سایتی مرتبط و معتبر باشد. از دیگر مسائل بسیار مهم در خرید رپورتاژ آگهی این است که محتوای تکراری شانس زیادی برای کسب جایگاه در گوگل ندارد و به این صورت قطعاً ربات های گوگل آگهی شما را نادید خواهند گرفت.

خرید رپورتاژ آگهی به معنی خرید صفحه ای ویژه و اختصاصی است که بر روی سایتی دیگر قرار دارد و محتوای مورد نظر شما را لینک سازی می کند.حال اگر این صفحه ارزشمند باشد قطعاً جایگاه بهتری خواهد گرفت و در نتیجه از دید گوگل قابل قبول تر خواهد بود.

به طور کلی ایده مناسب در خرید رپورتاژ آگهی این است که تعداد لینک های مشخص و استانداردی داشته باشد. استفاده افراطی از بک لینک رپورتاژ آگهی سبب می شود تا نتیجه عکس بگیرید.

هر صفحه به طور کلی از دید اینترنت همینطور گوگل اعتبار مشخصی دارد و این اعتبارها بین لینک ها به طور دقیق تقسیم می شود.حال اگر تعداد لینک ها بیشتر باشد قطعاً اعتبار هر یک کاهش خواهد یافت.

تاثیرات خرید رپورتاژ آگهی

یکی از اشتباهات  رایج در خریداری رپورتاژ آگهی این است که چند لینک با anchor text متفاوت به یک صفحه از سایت برود. به این معنی که در صفحه ای سه لینک قرار بگیرد که همگی به صفحه اصلی روانه شود. در چنین شرایطی قطعاً فقط مورد اول از دید گوگل مناسب خواهد بود.

به طور کلی صفحات اصلی سایت عموماً با یک سری عبارت های دشوار و پر جستحو هدف گذاری می شود. به این صورت قطعاً رپورتاژ آگهی نمی تواند زیاد تاثیرگذار باشد. بهتر است که استفاده از رپورتاژ آگهی برای صفحات داخلی باشد به این صورت می توانید سهم بهتری در رقابت داشته باشید.

استفاده از تصاویر در رپورتاژ آگهی می تواند بسیار مناسب باشد. در واقع یکی از فاکتورهای تاثیرگذار برای رتبه بندی گوگل این است که تصویر و ویدیو نیز در صفحه قرار بگیرد. در واقع شما می توانید با قرار دادن تصاویر اختصاصی که همخوانی دقیق با متن آگهی دارد اعتبار صفحه را افزایش دهید.

در این زمینه هرچقدر محتوا ارزشمندتر باشد تأثیر بهتری خواهد داشت.

خرید بک لینک توسط گوگل با یک سری جریمه همراه خواهد بود، از طرفی استفاده از رپورتاژ آگهی سبب افزایش اعتبار صفحه مورد نظر خواهد شد.

جمع بندی در خصوص اهمیت خرید رپورتاژ آگهی

یکی از فاکتورهایی که برای افزایش رپورتاژ آگهی وجود دارد اعتبار دامنه ای است که خریداری می شود. در واقع بهتر است در خرید رپورتاژ آگهی دقت لازم را مبذول کنید. در نظر داشته باشید که اعتبار دامنه در رتبه گیری شما نقش بسیار مهمی ایفا می کند به این ترتیب می توانید در زمانی کم بهترین گزینه محسوب شوید..

فرق بک لینک و رپورتاژ آگهی در چیست؟

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی یک فرق اساسی با یکدیگر دارند آن هم این است که شما با خرید نمودن بک لینک از یک وبسایت لینک شما در تمامی صفحات آن وبسایت پخش خواهد شد یعنی شما وقتی یک تبلیغات متنی بصورت سایدبار خرید میکنید سایدبار در تمامی صفحات آن وبسایت وجود دارد پس بک لینک شما نیز در تمامی آن صفحات درج خواهد شد .

بک لینک بخریم یا رپورتاژ آگهی ؟

هر دوی این ها خوب است ولی شما وقتی که قصد خرید بک لینک را دارید میبایست به این امر توجه داشته باشید که بک لینک دائمی خریداری نمایید یعنی شما وقتی از یک وبسایتی لینک دریافت میکنید نباید آن لینک هیچگاه در وبسایت مقابل حذف شود و باید بصورت دائم قرار گیرد . در کل خریدن بک لینک برای شما هزینه بیشتری را در پی خواهد داشت و میبایست ماهانه و یا سالانه آن را تایید نمایید ولی ریپورتاژ آگهی فقط با یکبار هزینه درج خواهد شد بصورت دائم و دیگر نیازی به تمدید نمودن ریپورتاژ آگهی نمیباشد .

آیا ریپورتاژ آگهی باعث افزایش فروش نیز خواهد شد ؟

بله , شما وقتی در یک ریپورتاژ آگهی محصول خود را معرفی میکنید و یا ویژگی های کسب و کار خود را ذکر میکنید کسانی که ان مقاله را مطالعه خواهند نمود کنجکاو خواهند شد که از وبسایت شما دیدن کنند و محصولات شما را خرید نمایند.

پس سعی کنید در مقالات ریپورتاژ آگهی خود محصولات خود را بصورت کامل شرح دهید تا بازدید کنندگان بیشتری به سمت وبسایت شما بیایند .

آیا روش های دیگری برای دریافت لینک برای وبسایت وجود دارد ؟

بله , همچنین شما میتوانید بصورت طبیعی در انجمن ها و یا سایت های مربوطه شروع به لینک سازی نمایید و برای وبسایت خود رپورتاژ ثبت کنید . از دیگر روش های دریافت بک لینک میتوان به پشت مهمان اشاره نمود یعنی شما با وبسایت مورد نظر صحبت خواهید نمود و یک مقاله بصورت رایگان در آن وبسایت درج میکنید و در مقاله خود میتوانید چند لینک قرار دهید که این لینک ها کاملا مفید میباشند .

از چه شرکتی بک لینک و رپورتاژ خریداری نماییم؟

رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی

ما به شما آژانس دیجیتال مارکتینگ تسمینو را پیشنهاد میدهیم که یک وبسایت تخصصی در زمینه بک لینک و رپورتاژ است که دارای سابقه کار چند ساله و همچنین دارای نمونه کار های بسیار میباشد و با مشاوره های حرفه ای که به شما میدهد و پکیج های مناسب سطح کاری خود برای شما میتواند رتبه وبسایتتان را در گوگل افزایش دهد و باعث افزایش فروش و بازدید وبسایتتان شود .

برای خرید میتوانید به وبسایت تسمینو مراجعه نمایید .

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده