انشا خواندنی و زیبا در مورد میوه های تابستانی برای کودکان و نوجوانان

انشا زیبا و خواندنی در مورد میوه های تابستانی برای کودکان و نوجوانان پایه چهارم تا دهم

انشا در مورد میوه های فصل تابستان
انشا در مورد میوه های فصل تابستان

گرمای تابستان فقط به خاطر میوه های خوش طعم و وسوسه انگیزش قابل تحمل است و فکر کردن به آن همه میوه ی زیبا و لذیذ باعث می شود تابستان خوشایند تر به نظر برسد.

تابستان که از راه می رسد میوه های گوناگون شروع به رسیدن می کنند و مهمان خانه ی هر کدام از ما می شوند، گیلاس و آلبالو، خربزه و هندوانه و طالبی، انگور سیاه و سبز، زرد آلو و هلو و شلیل، آلو و انجیر، انواع توت، زغال اخته و میوه های دیگری که پر از خاصیت هستند و خوردن شان باعث می شود تا بدن سالم تری داشته باشیم.

مثلا خوردن هندوانه باعث می شود تا در گرمای کلافه کننده ی تابستان کمی خنک تر شویم به علاوه این میوه ویتامین A ، C ، B6 و پتاسیم بدن ما را تامین می کند، گیلاس و آلبالو سرشار از ویتامین A، ویتامین C، فیبر، منگنز و مس هستند و در سلامت ما نقش موثری دارند، انگور نیز سرشار از آنتی اکسیدان و منبع غنی پتاسیم می باشد و باعث تقویت قلب و مغز شده و هم چنین از انواع سرطان پیش گیری می کند.

زرد آلوی رسیده و طلایی برای پوست بسیار مفید است و آلو ها علاوه بر سالم نگه داشتن قلب و مغز از سرطان و دیابت پیش گیری می کنند.

بدین ترتیب روز های تابستان هیچ کدام خالی از یک طعم جدید و لذید نیستند و پرتو های گرم و طلایی خورشید میوه های نارس و سبز را تبدیل به میوه های رسیده و آماده ی خوردن می کند.

می توان گفت که میوه های تابستانی تنوع بیش تری نسبت به میوه های دیگر فصل ها دارند و خوشبختانه بعضی از آن ها نیز قیمت مناسبی برای مصرف کنندگان دارند و همین باعث می شود تا همه ی مردم بتوانند تا حدودی از این میوه ها استفاده کنند.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده