پارک های آبی استانبول در تور گردشگری استانبول

از جذاب ترین مکان های هر شهر و کشوری، پارک های آبی آن را میتوان نام برد. اکثریت تفریحات آبی را دوست دارند. کشور ترکیه نیز در این زمینه بهترین پارک های آبی در دنیا را ساخته که چند تا از بهترین های آن در شهر توریستی و زیبای استانبول را در ادامه معرفی می کنیم. پارک های آبی محلی هستند که میتوان انرژی یک روز با گذراندن در آن خالی کرده و نهایت لذت را ببرید.

پارک های آبی استانبول در تور گردشگری استانبول
پارک های آبی استانبول در تور گردشگری استانبول

در تور استانبول شما می توانید بهترین مکان های گردشگری در این شهر را ببینید.

اگر که هتل های خود را نزدیک به این پارک های آبی انتخاب کنید که خیلی بهتر بوده و حتما سفری هیجان انگیز و خوشی خواهید داشت. سعی ما بر این است که تمام اطلاعاتی که نیاز دارید را درباره پارک های آبی استانبول برای شما توضیح دهیم از نحوه پوشش و بهترین زمان بازدید گرفته تا هزینه ورودی و استفاده از انواع وسایل.

پارک آبی دلفین استانبول

پس از تور گرجستان تور استانبول بهترین مکان برای گردشگری شماست.

کامل ترین و بزرگ ترین پارک آبی این شهر که سال 2001 نیز ساخته شده پارک آبی دلفین استانبول است. انواع سرسره ها ترسناک و بلند، استخر های مختلف برای همه سنین، موشک یا همان سقوط آزاد، استخر مخصوص برای کودکان، استخر مخصوص خانواده ها، استخر موج دار و استخر های بزرگ… سرسره های سونامی، سرسره شاه کبرای ترسناک، سرسره های آنوکاندا آبی و مشکی تنها امکانات کمی از این پارک بزرگ هستند. این پارک آبی برای علاقه مندان به ورزش ها آبی مثل واترپولو نیز برنامه هایی دارد.

به جز تفریحان داخل آب میتوانید به تماشای نمایش دلفین ها و شیردریایی ها نشسته و یا سرگرم بازی تنیس شوید. البته این امکان را هم دارید تا چند دقیقه ای را با این دلفین ها بامزه شنا کنید. همینطور اگر میخواهید تنها پارک آبی دلفین ها را ببینید میتوانید از سرویس های رایگان پارک استفاده کنید. سرویس های رایگان پارک آبی دلفین استانبول ایستگاه هایی در خیابانهای معروف فاتح، میدان تکسیم و … دارند.

پس از تور تایلند بهترین مقصد برای تور های گردشگری تور استانبول و تور گرجستان است. در این مقاصد گردشگری شما بهترین مکان های دیدنی در این عروس گردشگری را خواهید دید. این نکته را در نظر داشته باشید که تور دبی هم در کنار های پکیج استثنایی میتواند نیاز شما از یک گردش تفریحی را کامل تامین نماید.

برای استفاده از این سرویس رایگان تنها کافیست زمان و ساعت ورود خود را با پارک آبی هماهنگ کنید. اگر در تور لحظه آخری استانبول خود این پارک آبی را نیز رزرو میکنید باید بدانید که سعات استفاده از پارک آبی دلفین ها از ساعت ده صبح تا نه شب بوده و از اردیبهشت ماه تا شهریور آماده پذیرایی از بازدید کنندگان است.

هزینه بلیت برای آقایان در طول هفته پنجاه لیر و اگر آخر هفته باشد از پنجاه تا شصت لیر است. برای بانوان نیز سی لیر و آخر هفته ها 45 لیر ، کودکان سن پنج تا دوازده 25 لیر ، برای استفاده در روزهای آخر هفته 35 لیر است. همچنین کودکان زیر چهار سال میتوانند رایگان از این پارک لذت ببرند.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده