انشا در مورد روز مادر به زبان ساده و عادی برای کودکان و نوجوانان

دو انشای زیبا و ساده درباره روز مادر مبارک و تبریک روز مادر به مادران ایران زمین به زبان عادی برای پایه چهارم تا هفتم

روز انشا در مورد روز مادر مبارک و تبریک روز مادر
انشا در مورد روز مادر مبارک

انشا در مورد روز مادر به زبان ساده

روز مادر از راه رسیده است و من می خواهم بهترین کادویی که بتواند زحمت های مادرم را جبران کند برایش آماده کنم اما زحمت مادر جبران نمی شود.

من فکر می کنم عشق و محبت مادر از همه محبت هایی که در دنیا وجود دارد بهتر و واقعی تر است. مادر مثل فرشته است که بدون توقع به بچه هایش محبت می کند و تمام وجودش را به پای آن ها می ریزد.

من مادرم را خیلی دوست دارم و می خواهم با دست های خودم برایش دسته گلی از بهترین و زیباترین و خوشبوترین گل ها درست کنم.

مادر مهربان من! تو مقام خیلی بالایی داری، آن قدر بالا که خداوند بهشت را زیر پاهای تو قرار داده است و دستور داده همه مردم از مادرهای خود اطاعت کنند.

من هم سعی می کنم فرزند خوبی برایت باشم و باعث شادی و آرامش تو شوم.

تو خورشید خانه ما هستی، یادت باشد که همیشه کنار ما باشی و دعا می کنم همین طور شود چون اگر روزی جایت در خانه خالی شود حتما خانه خیلی سرد و بی روح می شود و من هیچ وقت نمی توانم نبودن تو را تحمل کنم.

آغوش گرم و دستان پر از مهر تو همیشه خوب است، می دانم خیلی تو را اذیت کرده ام و تو خیلی صبور بوده ای و من نمی توانم آن ها را جبران کنم.

مادر خوبم، روز مادر فرصت خوبی برای بچه هایی مثل من است تا بتوانند در این روز به شما بگویند که خیلی دوست تان دارند حتی اگر گاهی شما را ناراحت می کنند، بگویند لبخند شما زیباترین نعمت خداوند به آن ها است.

دوستت دارم مادر، روزت مبارک.

انشای روز مادر به زبان عادی

واژه ها کوچک تر از آن هستند که لایق انسانی بزرگ همچون تو باشند، کلمات نمی توانند آن طور که شایسته است از تو قدردانی کنند و نوشتن از تو و روزی که به نام تو نام گذاری شده بسیار سخت است.

مادر تنها یک کلمه است اما وسعتی به اندازه کل عالم دارد.

با این حال سعی می کنم برایت بنویسم، برای تو که زندگی ام هستی، برای تو که نور و امید خانه هستی و فروغ چشمان ما.

خداوند تو را چه زیبا آفرید، چه مهربان، چه صبور و چه بخشنده. خدا را شاکرم به خاطر وجودت، به خاطر حضور گرمت، به خاطر نگاه مهربانت. به خاطر این که دست هایت را پناهگاه روزهای سخت زندگی ام قرار داده است.

لحظه هایی که دلم گرفته یا روزهایی که زمین خوردم این آغوش تو بود که به من آرامش می داد.

می دانم خداوند جلوه ای از زیبایی هایش را با نام مادر بر روی زمین قرار داده است و جایگاه ابدی تو بهشت خواهد بود.

مادرم یک روز برای تو کم است زیرا که باید هر روز از تو نوشت و از تو گفت. دوستت دارم و تا ابد محتاج تو خواهم بود.

عمر من! همه عمرت را برایم داده ای، زندگی من! زندگی ات را به پایم گذاشته ای، دوستت دارم و می ترسم از روزی که ناگهان دیگر نباشی … آن قدر که همیشه پروانه وار دورم چرخیده ای حتی یک لحظه نیز نمی توانم آن را تصور کنم.

می دانم زحمت هایی که کشیده ای بی نهایت است و من هیچ وقت به خوبی از تو تشکر نکرده ام و نتوانستم گوشه ای از آن ها را برایت جبران کنم. در این روز با شکوه، به تو می گویم که امیدوارم بتوانم با موفقیت هایم شادت کنم، تو را که یک عمر دوستم بوده ای، پرستارم بوده ای، معلمی نمونه برایم بوده ای.

روزت مبارک مادر عزیزتر از جانم!

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده