انشا خواندنی در مورد اتوبوس زندگی برای کودکان و نوجوانان

انشا زیبا و خواندنی در مورد اتوبوس زندگی برای کودکان و نوجوانان پایه چهارم تا دهم

انشا در مورد اتوبوس زندگی
انشا در مورد اتوبوس زندگی

همه ی ما سوار اتوبوس زندگی هستیم و از زمانی که چشم به این دنیا می گشایم جای خود را در این اتوبوس بزرگ باز کرده و گاه مسافت های طولانی و گاه کوتاه را با آن می پیماییم و در انتها نیز باید روزی از آن پیاده شویم.

در هر لحظه، در اتوبوس باز می شود و مسافرانی به آن سوار می شوند که اکثرا هنوز نوزادانی کوچک هستند و مسافرانی نیز از آن پیاده می شوند که گاهی کودک، گاهی نوجوان، بزرگسال و یا پیر هستند.

البته گاهی نیز مسافرانی از اتوبوس پیاده می شوند اما در ایستگاه بعد می بینی که دوباره سوار اتوبوس زندگی شدند آن ها کسانی هستند که به لطف پروردگار مهربان هنوز فرصت زندگی دارند و این فرصت یک بار دیگر به آن ها اهدا شده است.

اتوبوس زندگی با شتاب در حرکت است و لحظه های ما به سرعت در حال گذر، پس هر کس که سوار این اتوبوس شد باید به کاری مشغول باشد و از این لحظه های ارزشمندی که نصیب اش شده بهترین استفاده را ببرد.

وظیفه ی هر یک از ما که سوار اتوبوس زندگی هستیم این است که رسالت خویش را به خوبی انجام داده و در هر شرایطی به دیگران نیز کمک و یاری برسانیم زیرا بسیار پیش می آید که در اطراف مان با افرادی روبرو شویم که درگیر مسائل و مشکلات هستند و متاسفانه به تنهایی از پس این مشکلات بر نمی آیند.

کمک ما به این افراد باعث می شود تا گره از مشکلات شان باز شده و خود نیز احساس بهتری داشته باشیم و اتوبوسی که همگی در آن سوار هسیم پر از زیبایی و حس خوب شود.

اما گاهی هم انسان هایی هستند که از هر روش و حیله ای برای آشفته تر کردن فضای اتوبوس زندگی استفاده می کنند، آن ها به خاطر خود خواهی خود بین دیگران جنگ و دعوا راه می اندازند و همه چیز را به ویرانی می کشند.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده