انشا بهترین منظره‌‌ ای که تا به حال در طبیعت دیده‌ اید را توصیف کنید

انشا خواندنی و زیبا در مورد بهترین منظره‌‌ ای که تا به حال در طبیعت دیده‌ اید را توصیف کنید برای دانش آموزان پایه چهارم تا دهم

انشا بهترین منظره‌‌ ای که تا به حال در طبیعت دیده‌ اید
انشا بهترین منظره‌‌ ای که تا به حال در طبیعت دیده‌ اید

بهترین منظره ای که در طبیعت دیده ام منظره ی دریاست، خاطره ی آن روز همیشه با من است.

تقریبا ظهر بود که به ساحل صخره ای دریا رسیدیم و کمی بالاتر از صخره ها که از دریا ارتفاع بالاتری داشتند چادر زدیم، آفتاب شدت زیادی نداشت و گاهی پشت ابرها پنهان می شد، دریا صاف و آبی بود و صدای موج ها که با صخره ها برخورد می کردند به گوش می رسید.

با نزدیک شدن غروب، ابر ها روی آفتاب را پوشاندند و باران نم نم شروع به باریدن کرد، صدای قطره ها کوچک باران که با خاک اطراف برخورد می کردند به گوش می رسید و در صدای موج های بلند و کوتاه دریا گم می شد.

صخره های پر از جلبکی که تا چند ساعت قبل بیرون از آب بودند کم کم با پیشروی آب دریا دوباره در زیر موج ها گم شدند و دریا به ما نزدیک تر شد، حالا دیگر شب شده بود و باران همانطور نم نم می بارید.

آتشی روشن کردیم و دور آن نشستیم شعله های سوزان آتش کمی اطراف را روشن می کرد و خاک ساحل انگار که نقره پاش شده باشد یا هزار هزار ستاره در آن ها پنهان شده باشد زیر نور شعله ها می درخشید.

کمی دورتر از ما هم چند نفری آتش برپا کرده بودند و دریا را تماشا می کردند، صدای موسیقی می آمد و در صدای موج ها گم می شد، نم باران به آرامی صورت هایمان را نواش می کرد و به زیبایی آن لحظه ها می افزود.

ما به خواب رفتیم، ساعت ها سپری شد و سپیده دم که چشم باز کردیم قایق های کوچک ماهیگیری روی آب دریا شناور بودند.

دیگر خبری از باران نبود و خورشید درخشان خود را به آسمان رسانده بود، دریای آبی و زیبا درست مقابلمان قرار داشت و ما می توانستیم زیبایی اش را ساعت ها به تماشا بنشینیم و نظاره گر باشیم.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده