انشا در مورد اگر توریست بودم به کدام کشور سفر می کردم؟

انشا زیبا و خواندنی درباره اگر توریست بودم به کدام کشور سفر می کردم؟ برای کودکان و نوجوانان پایه چهارم تا دهم

انشا در مورد اگر توریست بودم به کدام کشور سفر می کردم؟
انشا در مورد اگر توریست بودم به کدام کشور سفر می کردم؟

اگر توریست بودم به تمام کشور های دنیا سفر می کردم، به دور ترین کشور ها و شهر ها در شرق و سپس به دور ترین نقطه در غرب جهان، اما قبل از همه ی کشور ها دوست داشتم تمام شهر ها و روستا های کشورم ایران را ببینم و با آداب و رسوم اقوام مختلف آشنا شوم.

اگر توریست بودم به مصر سفر می کردم و اهرام شگفت انگیز ساخته شده در آن جا را می دیدم، به ایتالیا می رفتم و شهرها و آثار تاریخی به جا مانده از هزاران سال پیش را مشاهده می کردم، در آن جا می توانستم آثار هنری شگفت انگیزی که به دست هنرمندان ایتالیایی ساخته شده است را ببینم و از تماشای آن ها لذت ببرم و قدم در جایی می گذاشتم که روزی محل نبرد گلادیاتور ها بود و صد ها مردمی را در خیالم مجسم می کردم که هیجان زده از نبرد خونین میدان در حال تشویق هستند.

اگر توریست بودم به یونان می رفتم جایی که مهد پیدایش فلسفه است و از دیدن آن همه زیبایی و هنر غرق در شگفت می شدم، به فرانسه می رفتم جایی که آوازه ی زیبایی اش در تمام جهان پیچیده است و روز ها و شب های بارانی را در خیابان های پاریس قدم می زدم.

به چین می رفتم و دیوار چین و آثار تاریخی آن جا را می دیدم، به ژاپن می رفتم و غرق در زیبایی باغ های ژاپنی می شدم و شکوفه های گیلاس را تماشا می کردم.

به جنوب قاره ی آمریکا و کشور هایی مانند پرو، برزیل و مزیک سفر می کردم و با فرهنگ این کشور ها آشنا می شدم فرهنگی که بسیار برایم جذاب و جالب است.

اگر توریست بودم به قاره ی آفریقا سفر می کردم، قاره ای که سرشار از ثروت است اما مردمی فقیر دارد.

اگر توریست بودم از تمام لحظه های خود برای دیدن شگفتی های جهان استفاده می کردم و روزی کتابی از تمام جاهایی که به آن ها سفر کرده بودم می نوشتم.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده