انشا درباره شب یلدای مجازی برای نوجوانان و دانش آموزان

انشا زیبا و خواندنی در مورد شب یلدای مجازی برای کودکان و نوجوانان و دانش آموزان پایه چهارم تا دوازدهم

انشا در مورد شب یلدای مجازی
انشا در مورد شب یلدای مجازی

چند روزی بیشتر به شب یلدا نمانده است اما هنوز هم کرونا در زندگی ما حضور دارد و برگزاری این جشن باستانی بدون نگرانی و در جمع های بزرگ امکان پذیر نیست.

متاسفانه دو سال است که با فرا رسیدن جشن ها و عیدها به جای دور هم جمع شدن، هر کدام از ما گوشی موبایل به دست می گیریم و تبریک های مجازی برای یکدیگر می فرستیم. این جشن های مجازی برای اکثر ما به خصوص بزرگترها بسیار سخت و ناراحت کننده است، همین مسئله باعث شده تا بیشتر قدر بودن کنار یکدیگر را بدانیم.

دوری از عزیزانمان و برگزای شب یلدا به صورت مجازی اگر چه سخت و ناراحت کننده است اما زمانی که باعث حفظ سلامت ما و عزیزانمان و دوری از بیماری شود قابل تحمل است.

روزهای زیادی است که بسیاری از ما در حسرت در آغوش کشیدن عزیزانمان بدون نگرانی هستیم و بیشتر از هر زمان دیگری آروز می کنیم که تبریک ها و جشن ها مجازی تبدیل به جشن های حضوری شود و تمام افراد فامیل بتوانیم در جشن هایی مانند شب یلدا دور هم جمع شویم و تا پاسی از شب را به خنده و شادی بگذاریم.

با اینکه امسال هم کرونا در خانه و جامعه ی ما حضور دارد و تا حدود زیادی باید یلدا را به صورت مجازی برگزار کنیم اما این بار به لطف وجود واکسن و واکسینه شدن بسیاری از مردم، می‌توانیم با رعایت نکات بهداشتی یلدا را در جمع‌های کوچک و چند نفره کنار هم جشن بگیریم.

یلدا پیام آور شادی است، یلدا یعنی پیروزی نور بر تاریکی، پس در این شب طولانی آرزو کنیم که سال بعد و یلدای بعد خبری از کرونا، بیماری و یلدای مجازی نباشد و در عوض بتوانیم صدها نفر دور هم جمع شویم و یلدای باستانی را کنار هم به خنده و شادی بگذارنیم.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده