انشا درباره عاقبت فرار از مدرسه برای دانش آموزان پایه نهم

انشا خواندنی و زیبا در مورد عاقبت فرار از مدرسه برای کودکان، نوجوانان و دانش آموزان پایه چهارم تا دهم

انشا درباره عاقبت فرار از مدرسه
انشا درباره عاقبت فرار از مدرسه

مدرسه جایی است که هر انسانی از زمان کودکی با حضور در آن به فراگیری علم و دانش می پردازد و از این طریق مسیر کاری و آینده ی خود را مشخص می کند، در واقع آینده ی شغلی و موفقیت های علمی که ممکن است به دست بیاوریم همه از راه مدرسه امکان پذیر است.

همه ی ما به این موضوع آگاهی داریم و مدرسه رفتن را بی چون و چرا می پذیریم و هر چقدر هم سخت به نظر برسد با شوق و ذوق در مدرسه حضور پیدا می کنیم.

اما ممکن است برخی از ما نیز مدرسه رفتن و نشستن سر کلاس درس و یادگیری درس هایی که برایمان سخت به نظر می رسند را دوست نداشته باشیم و ترجیح بدهیم در خانه بمانیم و یا تمام وقت خود را با تفریح و بازی بگذرانیم در این صورت باید بپذیریم که آینده ی ما بسیار متفاوت از شخصی خواهد بود که برای یاد گرفتن علم، شب ها و روزهای زیادی زحمت کشیده است.

اشخاصی که از مدرسه فراری هستند و از هر فرصتی استفاده می کنند تا به هر شکلی که شده در مدرسه حضور پیدا نکنند در آینده انتخاب های بسیار محدودتری برای شغل و زندگی خواهند داشت.

البته این افراد ممکن است در روزهایی که بازی و خوشگذرانی را به مدرسه رفتن ترجیح داده اند احساس خوشی و زرنگی داشته باشند و فکر کنند که دیگران بیهوده لحظه های خود را در مدرسه صرف درس خواندن می کنند اما در نهایت زمانی که دیگران با پشت سر گذاشتن سختی ها در حال دیدن نتیجه ی تلاش هایشان هستند آن ها باید با بلاتکلیفی روزهای آینده مواجه شوند و تاوان انتخاب اشتباه خود را بپذیرند.

عاقبت فرار از مدرسه نداشتن شغل خوب و آینده ای بدون موفقیت های بزرگ علمی است و هر شخصی که خواهان دستیابی به علم، دانش، شغل خوب و آینده ی خوب است باید دست از تلاش برنداشته و سختی های مدرسه رفتن را بپذیرد و در نهایت به موفقیتی که انتظارش را دارد برسد.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده