انشا درباره فعالیت های یک روز تعطیل برای دانش آموزان پایه دهم

انشا زیبا و خواندنی درباره فعالیت های یک روز تعطیل نگارش پایه دهم

انشا درباره فعالیت های یک روز تعطیل
انشا درباره فعالیت های یک روز تعطیل

فعالیت های یک روز تعطیل من معمولا شامل تماشای فیلم و انیمیشن، کتاب خواندن و گاهی نیز بیرون رفتن است البته گاهی نیز روز تعطیلم متعلق به خودم نیست و باید طبق خواسته و برنامه ای که تمام اعضای خانواده چیده اند روزم را به پایان برسانم.

مثلا در برخی از روز های تعطیل خانواده ی ما سری به خانه ی پدربزرگ می زنیم و چون پدر بزرگ و مادر بزرگ بیرون از شهر زندگی می کنند لوازم مورد نیاز شان را خریداری کرده و برای شان می بریم و چند ساعتی را در کنار آن ها می گذرانیم.

گاهی نیز به باغی که در نزدیکی خانه پدر بزرگ است می رویم و آتشی برپا کرده و آش خوش طعم مادر بزرگ را در خنکای دلچسب پاییز و زمستان در کنار تماشای شعله های آتش می خوریم و از هر دری سخن می گوییم.

برخی مواقع نیز ممکن است برای پیاده روی به کوه برویم و چند ساعتی را به دور از آلودگی شهر در آن جا هوای پاک تنفس کرده و عظمت کوه را تماشا کنیم.

در روز هایی هم که خانواده برنامه ای ندارند آن چه که دلم بخواهد را انجام می دهم و سعی می کنم از روز ها و لحظه های خود لذت ببرم، مثلا موزیک مورد علاقه ام را پخش کرده و کتاب مورد علاقه ام را می خوانم یا فیلم ها و به خصوص انیمیشن های جدیدی که امکان دانلود آن ها وجود دارد را دانلود کرده و تماشا می کنم.

البته گاهی نیز روز های تعطیل خود به خصوص جمعه ها را دلگیر و بی حوصله سپری می کنم و لحظه هایی پیش می آید که حوصله ی انجام هیچ کاری را ندارم و بی آن که متوجه باشم چند ساعتی را در فضای مجازی هدر می دهم و در پایان روز متوجه می شوم که روزم را چه بیهوده سپری کرده ام.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده