انشا درباره فواید درختکاری برای آیندگان برای کودکان و نوجوانان

انشا ساده و زیبا درباره فواید درختکاری برای آیندگان برای دانش آموزان پایه چهارم تا دهم

انشا درباره فواید درختکاری برای آیندگان
انشا درباره فواید درختکاری برای آیندگان

ما با هر درختی که می کاریم هدیه ای ارزشمند و گرانبها به نام «زندگی» را به آیندگان می بخشیم و با هر درختی که قطع می کنیم فرصت زندگی کردن و نفس کشیدن را از آن ها سلب می کنیم.

کاشتن درخت یعنی ادامه ی حیات در روی سیاره ی زمین و تجربه ی لذت بخش زندگی در زمین زیبا توسط آیندگان هر یک از ما، و قطع درختان یعنی از بین بردن ریه های زمین و گوش سپردن به ناله ها و سرفه های مداوم فرزندان آیندگان مان.

روزی زمین پر از درخت های بلند و کهنسال و سبزه و گیاه بود اما امروز بیش تر آن درخت ها و زمین های سبز از بین رفته و جای خود را به ساختمان های بلند، کارخانه ها و زمین های کشاورزی داده اند.

در این روز ها انسان ها بیش تر از همیشه درخت ها را قطع کرده و زمین را آلوده کرده اند، انسان ها باعث شده اند زمین گرم تر شود و یخچال هایی که آب شیرین از آن ها تامین می شود هر ساله بیش تر و بیش تر ذوب شوند و طولی نمی کشد که همه ی این ها منجر به نابودی زمین می شوند.

اما راه حل متوقف کردن نابودی زمین کاشتن درخت است، درخت ها می توانند زندگی را به ما، به دیگر موجودات ساکن در زمین و به آیندگان ما برگردانند.

درخت ها می توانند آلودگی هایی که به دست ما به وجود آمده است را از بین ببرند، آن ها دی اکسید کربن استشمام کرده و اکسیژن تولید می کنند و هوای پاک را به زمینیان هدیه می دهند.

پس درختکاری یعنی دوباره ساختن زمینی که ما گوشه و کنار آن را نابود کرده ایم، درختکاری یعنی حفظ زیبایی های زمین و درختکاری یعنی شنیدن خنده های فرزندان و آیندگان هر یک از ما.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده