انشا اگر مخترع بودم چه چیزی اختراع می کردم

انشا زیبا و خواندنی با موضوع اگر مخترع بودم چه چیزی اختراع می کردم برای دانش آموزان پایه هفتم

انشا اگر مخترع بودم چه چیزی اختراع می کردم
انشا اگر مخترع بودم چه چیزی اختراع می کردم

اگر من مخترع بودم تلاش می کردم تا رویای همیشگی ام را به حقیقت برسانم و یک ماشین زمان اختراع کنم سپس توسط آن به گذشته و یا آینده سفر می کردم.

البته سفر به گذشته برای من بسیار جذاب تر از سفر به آینده است و اگر می توانستم ماشین زمان اختراع کنم حتما به زمان ها و دوره هایی در گذشته که دوست دارم می رفتم و شخصیت های تاریخی مورد علاقه ام را می دیدم و با آن ها سخن می گفتم.

سفر به گذشته می توانست راز هایی که هزاران سال است در دل خاک ها پنهان شده است را برایم آشکار کند و صد ها سوال بی جوابم را پاسخ دهد، مثلا می توانستم دلیل ساخته شدن اهرام مصر، نابودی برخی از تمدن های پیشرفته، دلیل شروع جنگ ها و بسیاری چیزی های دیگر را بفهمم.

به جز ماشین زمان دستگاه دیگری که دوست داشتم اختراع کنم وسیله ای بود که بتواند انسان ها را تا لحظه ی مرگ جوان، سالم و زیبا نگه دارد.

بدون شک ساخته شدن چنین وسیله ای آرزوی تمام مردم دنیاست و اکثر مردم به هر شیوه و روشی که بتوانند سعی در جوان نگه داشتن خود می کنند اما طبیعت انسان گذر از جوانی و رسیدن به پیری است و در بسیاری از موارد تلاش های انسان برای جوان و سالم ماندن نتیجه ی چندان موفقی ندارد.

چیز دیگری که دوست داشتم اختراع کنم دستگاهی بود که بتواند از وقوع جرم و جنایت، اتفاقات بد و جنگ و خونریزی جلوگیری کند، وسیله ای که بتواند زیاده خواهی و طمع را در وجود انسان از بین ببرد تا همه ی مردم جهان بتوانند در صلح و آرامش زندگی کنند.

با اختراع این وسیله دنیا از شر و بدی نجات می یافت و به بهشتی تبدیل می شد که همگی آرزوی آن را داریم.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده