انشا جانشین سازی – من کرونا هستم – برای نوجوانان پایه دهم

انشای خواندنی و زیبا با موضوع جانشین سازی من کرونا هستم برای نوجوانان پایه دهم

انشا جانشین سازی من کرونا هستم
انشا جانشین سازی من کرونا هستم

من کرونا هستم، یک ویروس خطرناک و کشنده، آن قدر کوچک هستم که انسان ها نمی توانند با چشم مرا ببینند و برای دیدن من باید از میکروسکوپ استفاده کنند.

یادم می آید در روز های اول ظهور من، کسی باور نمی کرد که تا این حد قدرتمند باشم و هر کس به کار و زندگی عادی خود مشغول بود اما مردم چین زودتر از بقیه فهمیدند که من چه کسی هستم و چه کار هایی از من ساخته است زیرا اولین بار در چین انسان ها را مبتلا کردم و به کام مرگ کشاندم.

من از چین آغاز شدم و با هواپیما، قطار، ماشین و وسایل نقلیه همراه با انسان ها به نقاط دیگر جهان سفر کردم، حالا در تمام نقاط جهان، در تمام قاره ها، کشور ها، شهر ها و حتی روستا ها نیز حضور دارم و هیچ کس هم قادر به مهار من نیست.

من به انسان ها می خندم زیرا آن ها با آن همه ادعا و قد و هیکل نتوانستند از پس من که ذره ای بیش نیستم بر آیند، آن ها تا به حال نتوانستند داروی موثری که بتواند مرا از بین ببرد و یا مهار کند را کشف کنند.

قدرت کرونایی من بر قدرت انسان ها غلبه کرده است و هر روز تعداد بیش تری از آن ها را مبتلا می کنم، آن ها حتی تا یکی دو هفته هم خود شان متوجه نمی شوند که من درون بدن شان زنده هستم و زندگی می کنم و وقتی هم متوجه می شوند دیگر کاری از دست شان بر نمی آید، بعضی از آن ها در مقابل من بسیار مقاومت می کنند و بالاخره زندگی خود را نجات می دهند اما برخی دیگر هیچ توان و مقاومتی در مقابل قدرت من ندارند و در پایان آن ها می میرند و من پیروز جنگ با آن ها می شوم.

تنها راه مقابله ی آن ها با من استفاده از ماسک و رعایت مسائل بهداشتی است، در این صورت در مبتلا کردن انسان ها نا کام می مانم و نمی توانم راهی به بدن شان پیدا کنم، اما من نا امید نمی شوم در کمین انسان هایی می مانم که نسبت به این دو مسئله بی توجه هستند و آن وقت، زمان پیروزی من و مبتلا کردن شان می باشد.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده