انشا درباره میوه های بهار برای کودکان و نوجوانان

انشا خواندنی و زیبا در مورد میوه های بهاری و فصل بهار برای کودکان، نوجوانان و دانش آموزان پایه چهارم تا دهم

انشا با موضوع میوه های بهار
انشا با موضوع میوه های بهار

بهار با آمدنش جانی دوباره بر تن طبیعت می دمد و همه جا را شکوفه باران می کند اما با گذشت روزهای بهاری آن شکوفه های خوش رنگ جای خود را به میوه های خوش طعم می دهند و دل هر بیننده ای را می ربایند.

با شکل گرفتن اولین میوه های بهاری که چغاله بادام و گوجه سبز است دست های زحمتکش کشاورزان دانه دانه آن ها را از شاخه ها جدا کرده و به بازار و به جایی که ما بتوانیم آن میوه های نوبرانه ی خوشمزه را بخریم می فرستند.

بعد از آن ها نوبت به سیب های سبز و قرمز می رسد تا عطرشان در باغ بپیچد و خودشان در بین برگ های سبز و شاخه های انبوه درختان سیب خود نمایی کنند.

گیلاس ها و آلبالوهای سرخ هم خود را به بهار می رسانند و در گوشه گوشه ی شهر رهگذران را وسوسه می کنند تا حداقل کمی از آن ها خریده و به خانه ببرد، گاهی هم این میوه ها با دست های جادویی یکی از ساکنان خانه به کیک های خوشمزه ای تبدیل می شود که طعم آن برای همیشه در ذهن باقی می ماند.

توت فرنگی های آبدار و خوش رنگ ‌و‌ رو هم از این قافله عقب نمی مانند و در جعبه های کوچک در کنار گیلاس ها و آلبالو ها قرار می گیرند تا نگاه ها را دو چندان به خوب جلب کنند.

طالبی، ملون، گرمک و هندوانه نیز از دیگر میوه های بهاری هستند که نباید فراموششان کنیم، میوه هایی که ارزان تر هستند و در روزهای گرم، خنکی را به ما هدیه می کنند زیرا این میوه ها از جایگاه ویژه ای در میان کسانی که عاشق بستنی های میوه ای هستند، برخوردارند.

در پایان نوبت زردآلوها می شود تا حسابی رسیده و شیرین شوند و با عطر و طعم بی نظیرشان طعم بهار و میوه ی بهاری را برای همیشه در ذهنمان ماندگار کنند.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده