انشا درباره نگارگر هستی برای کودکان و نوجوانان

انشا خواندنی و زیبا درباره نگارگر هستی برای دانش آموزان پایه چهارم تا دوازدهم

انشا درباره نگارگر هستی
انشا درباره نگارگر هستی

نگارگر هستی قادر مطلقی است که قلم به دست گرفته و به زیباترین شکل بر بوم سپید دنیا طرح و نقش آفریده است.

او رنگ سبز را بر تن جنگل پوشانده تا ما جنگل را به سبزی بشناسیم، بر آسمان نقشی از رنگ آبی کشیده تا آسمان برایمان همیشه آبی باشد، بر تن خشک زمین، کوه و دریا نقاشی کرده تا عظمت و شکوهش را در آن ها ببینیم و سخاوتش را نظاره گر باشیم.

او دریاها را نقش زده و گویی آسمانی دیگر روی زمین کشیده، او هر بار رنگ تازه ای بر پرهای سبک پرندگان کشیده تا بدانیم چیزی برایش ناممکن نیست، حیوانات را در نقش ها و طرح های گوناگون آفریده تا بدانیم محدودیتی در آفرینش اش نیست و انسان را آفریده تا نشانه ای از خود در هستی داشته باشد.

نگارگر هستی خورشید را و کهکشان ها و ستارگان را به وجود آورده و نقاشی کرده، خورشید را با شعله های سوزان کشیده و رنگ طلایی بر پرتوهای آن زده تا روشنایی و حیات را به هستی هدیه دهد، ستارگان را درخشان آفریده تا دامن تاریک شب را زیبایی و روشنی بخشد و نور امید را در قلبمان روشن نگه دارد و کهکشان ها را آفریده تا ما شاهد جهانی بی انتها باشیم.

او مهتاب را برای شب های ما آفریده تا در زمانی که خورشید از چشم هایمان پنهان است مهتاب در تاریکی شب بدرخشد و زیبایی آسمان را به رخ مان بکشد.

او قطره های باران را با قلموی کوچکی در دل ابرها قرار داده تا به وقت دلتنگی ابرها از آسمان بر زمین بچکند و با برآمدن آفتاب بار دیگر ناپدید شوند و به ابرها بپیوندند.

او پرودگار متعال است، نگارگری چیره دست که هر چه از او می بینی همه در کمال و زیبایی تمام است و تنها اوست که در هر لحظه سزاوار ستایش و سپاسگزاری ست.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده