انشا درباره پدرم چگونه مردی است؟ برای کودکان و نوجوانان

انشا خواندنی و زیبا با موضوع پدرم چگونه مردی است؟ برای دانش آموزان پایه چهارم تا دوازدهم

انشا درباره پدرم چگونه مردی است؟
انشا درباره پدرم چگونه مردی است؟

پدرم مردی مهربان، فداکار، با گذشت و سخت کوش است، او تکیه گاهی امن و همیشگی برای من است و تمام نگرانی ها و تشویش های زندگی ام را با وجود او به دست فراموشی می سپارم.

بیش تر اوقات خستگی را از چهره اش می خوانم و احساس می کنم به اندازه تمام سال هایی که تلاش کرده خسته است در آن لحظه ها دوست دارم دست های مهربانش را در دست بگیرم و بوسه باران کنم و به او بگویم که تا چه اندازه سپاسگزار خوبی ها و مهربانی هایش هستم.

او نماد صبر و آرامش است و تنها زمان های کم و کوتاه می توان خشم و ناراحتی اش را دید زیرا که پدرم اندوه و خشمش را در بیرون از خانه جای گذاشته و با لبخندی بر لب به خانه بر می گردد اما گاهی من غم را در پشت چهره ی آرام و بی صدایش تشخیص می دهم و دلم می خواهد کاری انجام دهم تا حال بهتری داشته باشد.

پدرم کوهی از تجربه است و هر زمان که از او راهنمایی بخواهم با جان و دل تمام آن چیزی که می داند را برایم شرح می دهد تا راهنمایم باشد و مرا از اتفاقات بدی که ممکن است برایم رخ دهد دور کند.

این روز ها گذر زمان را بیش تر از همیشه حس می کنم زیرا که می بینم تعداد موهای سپید پدرم مدام بیش تر و بیش تر می شود دلم می خواهد زمان را متوقف کنم و پدرم، دوست داشتنی ترین مرد دنیا را همیشه خوب و جوان ببینم.

برای پدری به خوبی و مهربانی او تنها سپاسگزاری شایسته، خوب زندگی کردن و موفق شدن من است، دوست دارم بداند که هیچ لحظه ای این را فراموش نمی کنم و در همه حال می کوشم تا او را سربلند کنم.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده