انشا در مورد چشم های گریان برای کودکان و نوجوانان

انشا خواندنی و زیبا با موضوع چشم های گریان برای کودکان، نوجوانان و دانش آموزان پایه چهارم تا دوازدهم

انشا درباره چشم های گریان
انشا درباره چشم های گریان

چشم های ما گاهی به خاطر غم از اشک لبریز می شوند، مثلا زمانی که غمی عمیق در دل مان خانه کرده باشد قطره های اشک کم کم خود را به چشم های مان می رسانند و از گوشه ی چشم ها پایین می غلتند و کمی از اندوه درون مان کم می کنند.

گاهی هم شادی های بزرگ و دور از تصور باعث می شود تا اشک ها هجوم بیاورند و از چشم هایمان سرازیر شوند، در این لحظه ها برای آدمی راهی به جز اشک ریختن نمی ماند که بتواند شادی اش را در قلب کوچکش بگنجاند.

پس چشم های ما گریان می شود تا ما را از دست غم و اندوه نجات دهد و گاهی هم چشم های گریان ما باعث می شود تا بتوانیم اتفاقات خیلی خوب را بپذیریم و از شادی قلب مان از حرکت نایستد.

دیدن چشم های گریان انسان ها در زمان شادی شان لذت بخش و دوست داشتنی است و حال ما را خوب می کند اما امان از روزی که ما چشم های گریان از غم و درد را ببینیم.

آن چشم ها با ما می گویند که دیگر تاب و توان تحمل و صبوری ندارند، آن چشم ها قلب ما را به درد می آورند و دل مان می خواهد که کاری برای صاحب چشم های گریان کنیم تا غم او به شادی تبدیل شود.

گاهی چشم های عزیزان مان غرق در اشک می شود و یکی از سخت ترین لحظه های زندگی دیدن چشم های گریان کسانی است که دوست شان داریم و همیشه برای شان شادی و خوشی را می خواهیم.

دیدن اشک های آن ها و چشم هایشان که گریه می کنند دنیای ما را خالی از هر نوری می کند و بدین ترتیب تاریکی بر جهان ما حکمفرما می شود، آن وقت عاجزانه دعا می کنیم تا سختی ها بگذرد و جای خود را به لحظه های خوب بدهد و این بار چشم عزیزمان از شادی لبریز اشک شود.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده