انشا درباره گاهی اوقات تنهایی پسندیده است برای دانش آموزان پایه نهم

انشا زیبا و خواندنی در مورد چرا گاهی اوقات تنهایی پسندیده است برای کودکان و نوجوانان و دانش آموزان پایه چهارم تا دهم

انشا در مورد چرا گاهی اوقات تنهایی پسندیده است
انشا در مورد چرا گاهی اوقات تنهایی پسندیده است

گاهی اوقات تنهایی پسندیده است، مثلا گاهی که نیاز داریم از هیاهوی انسان ها دور باشیم و در تنهایی خود به کارهایی که انجام داده‌ ایم، مسیری که تا به حال طی کرده ایم و هر آنچه که در پیش داریم بیشتر بیندیشیم و اهدافی را برای زندگی خود مشخص کنیم تا از لحظه های ارزشمند زندگی نهایت استفاده را ببریم.

تنهایی به ما فرصت یادگیری و اندیشه می دهد و باعث می‌شود تا با خودمان آشتی کنیم و مهربان تر باشیم، این مهربانی با خود، ما را از شر دوستانی که فقط به ظاهر دوست هستند نجات می‌دهد زیرا تنهایی بسیار پسندیده تر از زمانی ست که با همنشین بد دوست باشیم و عمر و زندگی خود را بیهوده هدر دهیم.

برخی ها از تنهایی فراری هستند اما نمی دانند که پذیرفتن تنهایی در لحظاتی که به آن نیاز دارند و کنار آمدن با آن بهترین کار است زیرا گاهی فرار از تنهایی منجر به پناه بردن به افرادی می شود که جز دردسر و مشکل برایمان چیز دیگری نخواهند داشت.

اکثر ما همواره به جنبه ی منفی تنهایی پرداخته ایم اما باید بدانیم با این که انسان موجودی اجتماعی است در لحظاتی از زندگی هم نیاز دارد که تنها باشد و در خلوت و تنهایی به خودشناسی برسد و از این طریق جنبه های منفی شخصیت خود را تقویت کند و بهبود ببخشد.

می توان گفت تنهایی همیشه بد نیست بلکه گاهی فرصتی است تا از گذشته ای که داشته ایم فاصله بگیریم و با تصمیم های جدید و عاقلانه راه و روش متفاوتی را برای زندگی جدید و بهتر انتخاب کنیم.

بزرگترین مزیت تنهایی این است که ما بدون ظاهر سازی و داشتن نقاب با خود واقعیمان روبرو می شویم و پی می بریم که چگونه انسانی هستیم و زمانی که فکر کنیم می خواهیم چگونه انسانی باشیم می توانیم زندگی بهتری را برای خود بسازیم.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده