باشگاه ورزشی و بدنسازی ویژه بانوان در مشهد کجا خوبه؟

باشگاه پرداد مشهد

ما در این بخش از سایت به شما کمک می کنیم که بهترین باشگاه ورزشی و بدنسازی ویژه بانوان در مشهد را انتخاب کنید. این سوال که کدام باشگاه خوبه؟ برای خیلی از ما خانم ها علامت سوالی شده است. مطالعه ی این برای بانوان محترم که در شهر مشهد سکونت دارند بسیار توصیه می شود.

باشگاه ورزشی و بدنسازی ویژه بانوان در مشهد
باشگاه ورزشی و بدنسازی ویژه بانوان در مشهد

مجموعه ورزشی پرداد، یکی از برندهای معتبر در بین باشگاه های ورزشی در مشهد است. این کلوپ ورزشی از ساعت 7:30 صبح تا 22:30 شب بصورت یکسره ویژه بانوان است. خانم ها در شهر مشهد می توانند از امکانات VIP این باشگاه ورزشی استفاده کنند.

پرداد، دارای کلاس های بدنسازی و فیتنس، تی آر ایکس (TRX)، اسپینینگ، بادی بیوتی، بادی پامپ، ایروبیک، ایروتین، ایروبیک پیشرفته، پیلاتس و دیگر رشته های پرطرفدار و روز دنیا است.

اگر در مورد هر یک از رشته های ورزشی و یا ساعات برگزاری کلاس ها سوالی دارید، پرسنل و مربیان باشگاه شما را راهنمایی میکنند که بهترین رشته با توجه به سطح آمادگی جسمانی و علاقه تان انتخاب کنید.

همچنین لازم به ذکر است که مربیان این باشگاه ورزشی، دارای مدارک مربیگری هستند و از بهترین های مشهد به حساب می آیند. همین امر باعث می شود که شما بهترین نتیجه را گرفته و از آسیب های ورزشی پیشگیری شود.

از مهم ترین ویژگی های پرداد، برخورد خوب با اعضای محترم است و رضایت ورزشکاران بالاترین هدف مدیران و پرسنل به حساب می آید.

پیشنهاد ما این است که برای داشتن حس خوب، عضو باشگاه پرداد شوید.

برخی از امکانات: سونا، حوضچه آب سرد، حمام، سالن ماساژ، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، سالن های مجهز ورزشی با قابلیت برگزاری چند کلاس بدون ایجاد اختلال بصورت همزمان، سیستم هواساز و تهویه مطبوع پیشرفته، طراحی زیبا و جذاب و بسیاری از امکانات دیگر که بعد از یک جلسه تمرین، با آن ها آشنا می شوید.

آدرس: مشهد – بولوار وکیل آباد – بین وکیل آباد 5 و 7 (حدفاصل امامت و جلال در حاشیه بولوار وکیل آباد) – مجموعه ورزشی پرداد

تلفن: 36012568 – 36146566

سایت: http://www.PardadGym.ir

همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام با آی دی @pardadgym عضو کانال یا پیج رسمی پرداد شوید تا از تخفیف ها و اخبار باشگاه مطلع شوید.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده