ترفندهای خرید عینک آفتابی زنانه

خرید عینک آفتابی زنانه
خرید عینک آفتابی زنانه

برای خرید عینک آفتابی زنانه اصولی را باید مدنظر داشته باشید تا متناسب‌ترین مدل را بر اساس فرم صورت و سبک زندگی خود انتخاب کنید. شما می‌توانید مدل‌های متنوعی از عینک‌های آینه‌ای یا ویفرر از برندهای مختلف زنانه را از  لوناتو خریداری کنید.

در وهله اول باید به ضد UV بودن عدسی عینک توجه داشته باشید. . اشعه‌های  UVA و UVB  خورشید می‌توانند به سرطان یا تغییر شکل قرنیه چشم منتهی شوند. یا بیماری‌های مربوط به چشم همچون دژنراسیون ماکولا و آب مروارید را تشدید کنند.

همچنین، باید عینکی انتخاب کنید که متناسب فرم صورت شما باشد. صورت هر فردی شکل مخصوص خود را دارد؛ برخی صورت بیضی دارند و بعضی دیگر دارای صورت گرد یا مربعی هستند. مدل عینک برای فرم‌های مختلف عینک متفاوت است.

برای اینکه بدانید چه فرم عینکی برای صورت شما مناسب است فقط کافیست شکل صورت خود را بشناسید. پس از آگاهی از این امر، عینکی انتخاب کنید که متضاد شکل صورت شماست. یعنی اگر صورت گرد دارید، عینک‌های خلبانی، پروانه‌ای، مربع و مستطیل برای شما مناسب است. چون صورت گرد، صورتی است که عرض و ارتفاع آن با هم برابر است. افراد دارای این فرم صورت اکثرا دارای پیشانی کوتاه و خط فک منحنی و بدون زاویه هستند. صورت‌های گرد باید عینک با فریم زاویه‌دار و باریک استفاده کنند تا صورت آنها کشیده به نظر برسد.

پس از این موارد خوب است به جنس فریم و جنس عدسی عینک هم توجه داشته باشید. هر جنسی برای استفاده‌های متفاوتی کاربرد دارد. اگر اهل ورزش و ماجراجویی هستید، بهترین جنس فریم عینک، پلی‌کربناتی و کائوچویی است. پلی‌کربنات، در برابر بسیاری از ضربه‌ها مقاوم است و ایمنی بالایی دارد. استات (کائوچو) هم نوعی پلاستیک سبک، قوی و منعطف است. از این‌رو هر دو جنس یاد شده برای فعالیت‌های پرتحرک و ورزش بسیار مناسب هستند. در مورد عدسی عینک هم عدسی عینک هم خوب است بدانید جنس پلی‌اورتان NXT یکی از بهترین‌هاست. این عدسی تقریبا تمامی ویژگی‌های همه‌ی جنس‌ها را در خود یکجا دارد و ضد ضربه، سبک با وضوح دید است.

برای خرید عینک آفتابی زنانه خوب است به پوشش عدسی عینک هم توجه داشته باشید. پوشش ضد یو وی جزو واجبات است و عینک باید حتما ضد UV باشد. اما پوشش‌های پلاریزه، آنتی‌رفلکس، ضد خش و پوشش آینه‌ای هم گزینه‌های خوبی هستند که می‌توانید به عدسی عینک آفتابی اضافه کنید. پلاریزه برای کاهش شدت نور و ورزش‌های آبی، دوچرخه‌سواری و رانندگی بسیار مناسب است. یا مثلا پوشش ضد خش باعث افزایش دوام شیشه عینک می‌شود.

برای خرید عینک آفتابی زنانه اصل با تمامی مشخصات بالا می‌توانید به فروشگاه‌های معتبری همچون «لوناتو» مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی لوناتو عرضه‌کننده‌ی عینک‌های آفتابی اصل زنانه، مردانه و بچگانه با بهترین کیفیت و گواهی اصالت کالاست.

با رعایت این اصول وقت آن رسیده تا با ترفندهای خرید عینک آفتابی زنانه آشنا شوید. برای این منظور تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

  • خرید عینک آفتابی زنانه بر اساس موقعیت
خرید عینک آفتابی زنانه
خرید عینک آفتابی زنانه

برای خرید عینک آفتابی باید موقعیتی که قرار است در آن حضور به هم برسانید را مدنظر داشته باشید. اگر فقط قصد این را دارید که در یک دورهمی عصرانه با دوستان عینک بزنید تا خوش‌تیپ دیده شوید، می‌توانید عدسی‌های رنگی را بر اساس رنگ و شکل لباس‌های خود انتخاب کنید. یا مثلا بهترین گزینه برای ست کردن عینک آفتابی با لباس زنانه در مراسم رسمی، عینک‌های کلاسیک مربعی، گربه‌ای و ویفرر با عدسی‌های تیره است. تمامی این مدل‌ها را می‌توانید از فروشگاه آنلاین لوناتو خریداری کنید.

اما اگر قرار است لب دریا بروید و زیر نور مستقیم خورشید و اشعه‌های مضر آن باشید، بهتر است عینک دودی با پوشش پلاریزه استفاده کنید. اگر ورزشکار هستید، حتما عینک‌های مخصوص ورزش خریداری کنید. عینک ورزشی علاوه بر ضد UV و پلاریزه بودن، عموما عدسی‌های کشیده‌ای هم دارند که نور از کناره‌های عینک هم نتواند وارد چشم شود.

  • خرید عینک آفتابی زنانه بر اساس لباس‌

برای ست کردن عینک آفتابی با لباس زنانه، جنس فریم عینک اهمیت زیادی دارد. چرا؟ چون مثلا اگر لباس‌های شیک و گران بپوشید اما یک عینک معمولی پلاستیکی به چشم بزنید، کل تیپ خود را خراب می‌کنید. همه اجزای لباس و اکسسوری باید با هم ست باشند و تناسب داشته باشند.

برای لباس‌های رسمی و اتوکشیده بهتر است بی‌خیال عینک‌های فلزی کلاسیک و پلاستیک‌های ساده و تک‌رنگ بشوید. برای این تیپ‌ها از عینک دودی کائوچو با طرح پلنگی استفاده کنید یا اگر فلزی دوست دارید سراغ جنس تیتانیوم بروید.

قانون کلی این است که اگر لباستان طراحی شلوغی دارد، عینک باید ساده باشد. و برعکس، اگر لباستان ساده است می‌توانید با عینک آفتابی طرح‌دار و رنگی به تیپ خود جلوه بدهید.

  • ست کردن عینک آفتابی با شال و روسری
خرید عینک آفتابی زنانه
خرید عینک آفتابی زنانه

ست کردن عینک آفتابی با شال یا روسری یکی از ساده‌ترین کارهایی است که خانم‌ها می‌توانند برای جذابیت تیپ خود انجام دهند. اما چگونه باید این کار را کرد؟ یکی از اولین فاکتورها این است که به رنگ این دو اکسسوری توجه کنید. اگر جزو کسانی هستید که چندین رنگ و طرح مختلف از عینک آفتابی دارند، روسری‌های جدید خود را بر اساس رنگ‌های عینک بخرید. یا برعکس، عینک را بر اساس رنگ اصلی تیپ خود خریداری کنید. همچنین خوب است که به بافت یا طرح پارچه هم توجه داشته باشید. مثلا اگر روسری شما طراحی فانتزی با رنگ‌های شاد دارد، عینک را هم با همین طرح خریداری کنید. در این پست وبلاگ لوناتو توضیحات بیشتری در این مورد قرار دادیم.

  • ست کردن عینک آفتابی با مانتو

برای ست کردن عینک آفتابی با مانتو شما باید به رنگ‌ها و طرح‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. هم‌رنگ بودن مانتو و عینک کمک می‌کند تا منظم و شیک به نظر برسید. اما این لزوما به این معنی نیست که شما برای هر رنگ مانتویی که دارید یک عینک آفتابی هم بخرید. بدون شک چنین امری شدنی نیست (حداقل برای عموم مردم). پس باید چه کرد؟ اینکه رنگ‌هایی که با هم ست هستند را بشناسید و مکمل‌های آنها را همیشه در گوشه ذهن خود داشته باشید.

به طور مثال، شما وقتی مانتوی سبز می‌پوشید می‌توانید از طیف گسترده‌ای از انواع رنگ‌های سبز برای عینک آفتابی کمک بگیرید. اما این تمام ماجرا نیست شما می‌توانید از رنگ‌هایی که با سبز ست هستند مثل زرد، خردلی، توسی یا سورمه‌ای هم کمک بگیرید. یا حتی می‌توانید از رنگ‌های خنثی مثل کرم و بژ برای ست کردن با رنگ سبز استفاده کنید.

  • خرید عینک آفتابی زنانه مناسب برای چادری‌ها

مناسب‌ترین عینک آفتابی برای چادری ها چیست؟ اگر محجبه و چادری باشید، حتما این سوال را بارها از خودتان پرسیده‌اید. از آنجا که چادر تقریبا همیشه به رنگ مشکی است، بنابراین بهتر است عینک را هم با رنگ چادر ست کنید. یعنی عینک دودی با فریم مشکی و حتی عدسی‌های مشکی و تیره برای دختران چادری، گزینه مناسبی به‌نظر می‌رسد. این رنگ عینک را می‌توانید در مدل‌های مختلف حتی گربه‌ای انتخاب کنید.

همچنین مدل‌های آینه‌ای یا ویفرر عینک آفتابی به خاطر سادگی، زیبایی که دارند، برای استفاده با چادر گزینه‌ی بسیار مناسبی به‌شمار می‌روند.

منبع : https://lunato.net/blog/

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده