تعبیر خواب تصادف

خواب تصادف از جمله خواب های رایجی است که تعبیرهای مختلفی از عالمان بزرگ و معبران تاریخ برای آن گفته شده است. اگر می خواهید بدانید تعبیر خواب تصادف چیست در ادامه مطلب با پرشین استار همراه باشید.

تعبیر خواب تصادف
تعبیر خواب تصادف

تعبیر خواب تصادف از دید آنلی بیتون

تعبیر خواب تصادف خودم: اگر خواب ببینید تصادف کرده‌اید، نشانه اخطاری جدی برای شماست تا حدی از هر گونه سفر حذر کنید. زیرا زندگی شما به خطر خواهد افتاد.

تعبیر خواب دیدن صحنه تصادف: اگر خواب ببینید تصادفی در حال اتفاق افتادن است، دلالت بر آن دارد که شما با تمام توان برای رسیدن به هدفی تلاش خواهید کرد که افراد دیگری نیز برای رسیدن به همان هدف تلاش می‌کنند، اما آن‌ها پیروز نمی‌شوند و ثروت خود را در این راه از دست می‌دهند، و شما به خواسته خود خواهید رسید.

تعبیر خواب فرار کردن از تصادف: اگر خواب ببینید از تصادف یا زیانی می‌گریزید، نشانه آن است که حوادثی خوب برایتان اتفاق خواهد افتاد.

تعبیر خواب تصادف از دید کتاب جامع تعبیر خواب

تعبیر خواب زخمی شدن در تصادف: اگر کسی در خواب دید که تصادف کرده و مجروح شده است تعبیرش گرفتاری و بدبختی است. ولی با دادن صدقه و توکل بر خداوند برطرف خواهد شد.

تعبیر خواب تصادف ماشین با آدم: تصادف با اتومبیل گرفتاری و مشکل بزرگ است.

سایر تعابیر

تعبیر خواب تصادف بچه و فرزند: استاد طباطبایی گفته اند اگر خواب دیدی بچه ای با ماشین تصادف می کند ولی هیچ آسیبی به او نمیرسد و دوباره بر می خیزد به این تعبیر است که یک حادثه ی نه چندان مهم در اطراف شما رخ خواهد داد که زیانی به شما وارد نمی سازد ولی می تواند باعث پریشان شدن شما شود.

تعبیر خواب تصادف و مرگ بچه: علامه مدنی در این باره گفته اند چنان چه مشاهده کردی نوزادی با ماشین تصادف می کند و دچار خونریزی شدید از تمام قسمت ها می شود به این معنا است که دچار مشکلات فراوانی خواهید شد که برای هیچکدام از آن ها تا مدت طولانی راه حل مناسبی پیدا نخواهید کرد، اگر دیدی بچه ای بخاطر این حادثه جان می بازد و از نزدیک شاهد این اتفاق تلخ هستی نشانه آن است که تغییر و تحولی منفی یا ناخوشایند در زندگی شما روی خواهد داد که موجب می شود عصبی دلگیر و غصه دار شوید.

تعبیر خواب تصادف بچه دیگران: اگر دیدی بچه ی همسایه ی شما با ماشین تصادف میکند زخمی می شوید و یا میمیرد به این علامت است که به طول عمر ایشان افزوده می شود و آینده ای بی خطر را پیش رو دارند ، اگر دیدی بچه ی یکی از اقوام بسیار نزدیکت در تصادف میمیرد بیانگر این است که باید امیدوار باشی روزگار خوش و نعمت های زیادی برای این خانواده در راه است.

تعبیر خواب تصادف با موتور: علامه طباطبایی می گویند اگر کسی خواب ببیند با وسایل نقلیه ای مثل موتور سیکلت تصادف می کند و جان میدهد می تواند به یک علامت باشد و آن هم بد شانسی و یا شکست سنگین در زمینه ی عشق است.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده