تعبیر خواب لباس سیاه

خواب لباس سیاه و مشکی از جمله خواب های رایجی است که تعبیرهای مختلفی از عالمان بزرگ و معبران تاریخ برای آن گفته شده است. اگر می خواهید بدانید تعبیر خواب لباس سیاه یا مشکی به تن کردن چیست در ادامه مطلب با پرشین استار همراه باشید.

تعبیر خواب لباس سیاه و مشکی
تعبیر خواب لباس سیاه و مشکی

تعبیر خواب لباس سیاه از دید امام جعفر صادق (ع)

تعبیر لباس سیاه رنگ برای پادشاه و یارانش و قاضی و خطیب و رئیس و «محتسب» این است که به اندازه ارزش و قیمت لباس، بزرگی و حکومت و شرف و عزت به دست می‌آورند.

تعبیر خواب لباس سیاه از دید ابراهیم کرمانی

تعبیر خواب لباس سیاه بر تن مرده: اگر کسی خواب ببیند مرده ای که برای او بیگانه است بخاطر عزا و یا مصیبت مشکی پوش شده است به نشانه آن است که با یک غریبه مشاجره خواهید داشت و یا اینکه موضوعی کلافه کننده و گیج کننده بر سر راه شما قرار می گیرد و شما را بر سر دو راهی قرار می دهد و اما اگر آشنا باشد نیکو و خیر است و می تواند نوید بخش شروع ایامی ایده آل با اتفاقات خوش باشد.

تعبیر خواب لباس سیاه از دید جابر مغربی

تعبیر خواب لباس سیاه بر تن داشتن: تعبیر پوشیدن لباس سیاه و مشکی برای کسی که معمولاً لباس سیاه می‌پوشد خوب و نیک است، ولی اگر معمولاً لباس سفید می‌پوشد، تعبیر بدی برای دین و دنیای او وجود دارد.

تعبیر خواب لباس سیاه از دید معبرین غربی

تعبیر خواب لباس سیاه عزاداری: اگر خواب ببینید لباس سوگواری بر تن کرده اید ، علامت آن است که بد اقبالی به شما رو خواهد آورد.

تعبیر لباس مشکی عزاداری دیگران: اگر خواب ببینید دیگران لباس عزاداری بر تن کرده اند ، علامت آن است که دوستانتان مضطرب و پریشان خواهند شد و شما نیز از موقعیت دوستان خود اندوهگین خواهید شد .

برخی لباس سیاه را در خواب به مانند زندگی بیداری سوگ و عزا می‌دانند.

سایر تعابیر

تعبیر خواب لباس سیاه در عروسی: اگر ببینی در مجلس عروسی و یا شادی لباس (پیراهن) مشکی به تن داشتی تعبیر آن ایمن شدن در برابر بلاهایی همچون مرگ فقر اقتصادی گرسنگی و یا حوادث دیگر است

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده