تعبیر خواب لباس عروس

خواب لباس عروس از جمله خواب های رایجی است که تعبیرهای مختلفی از عالمان بزرگ و معبران تاریخ برای آن گفته شده است. اگر می خواهید بدانید تعبیر خواب لباس عروس سفید و سیاه چیست در ادامه مطلب با پرشین استار همراه باشید.

تعبیر خواب لباس عروس
تعبیر خواب لباس عروس

تعبیر خواب لباس عروس از دید ابن سیرین

تعبیر خواب لباس عروس دختر مجرد: اگر دختر مجردی در خواب بیند که لباس عروسی بر تن کرده است دلیل بر ورود شادی برای اهل خانه کند.

تعبیر خواب گریه کردن در لباس عروس: اگر دختر جوان بیند با لباس عروسیدر حال گریه کردن است تاویلش رسیدن به یکی از آرزوهای بزرگ اوست.

تعبیر خواب لباس عروس از دید دانیال نبی

تعبیر خواب لباس عروس برای زن متاهل: اگر زن متاهلی در خواب دید که لباس عروسی بر تن کرده دلیل بر خروج نشاط و شادمانی از منزل و ورود رنج و مصیبت برای سکنه خانه است.

اگر زن متاهلی لباس سفید بر تن کند و در آن حال شادمان باشد و بخندد گرفتار مصیبت و رنج می‌شود.

تعبیر خواب لباس عروس سفید: اگر زن متاهلی لباس عروس سفید بر تن کند و غمگین باشد نشان از کسب و کار و روزی فراوان برای مرد خانه است.

تعبیر خواب لباس عروس به تن داشتن: اگر زن متاهلی لباس عروس بر تن کند و بخواهد دوباره ازدواج کند بیانگر جدایی و ناراحتی برای زن است.

تعبیر خواب لباس عروس از دید آنلی بیتون

دیدن لباس عروسی کثیف و چروک در خواب، علامت آن است که رابطه شما با فردی شایسته قطع خواهد شد.

تعبیر خواب تور لباس عروس: دیدن تور لباس عروس در خواب، نشانه آن است که در زندگی خود تغییر و تحولی ایجاد خواهید کرد که باعث شادمانی اعضای خانواده شما خواهد شد.

اگر دختری خواب ببیند تور لباس عروسی را بر صورت خود انداخته است، نشانه آن است که به کاری مشغول خواهد شد که برایش منفعتی فراوان به همراه می‌آورد.

اگر دختری خواب ببیند تور لباس عروسی از روی صورتش کنار می‌رود یا بر زمین می‌افتد، نشانه آن است که متحمل رنج و اندوه خواهد گشت.

سایر تعابیر

تعبیر خواب لباس عروس سیاه: چنان چه دختر جوان و مجردی خواب ببیند لباس عروس مشکی به تن کرده است به علامت این است که بزودی یکی از دوستان نزدیکش ازدواج خواهد کرد و این خبر به گوشش خواهد رسید.

تعبیر خواب لباس عروس سیاه برای زن باردار: اگر زن بارداری خواب ببیند لباس عروسی با رنگ سیاه به تن کرده است و در حال رقص شادمانی و یا پایکوبی باشد به نشانه ی این است که زندگی این فرد دوباره خوش و خرم خواهد شد و اتفاقات تلخ و غم انگیز سال های پیش و یا خاطرات ناراحت کننده ای را که از گذشته داشته است از بین می روند.

تعبیر لباس عروس سیاه برای زن مطلقه: خیر است و به معنای از بین رفتن غم ها.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده