خرید آنلاین بلیط هواپیما، راه‌حل معضل بیکاری

اولین سوالی که به ذهن می‌رسد این است که خرید آنلاین بلیط هواپیما،‌ چطور می‌تواند به بیکاری کمک کند؟ سیاست‌مدارها مدام از معضل بیکاری می‌گویند و شما هم حتماً این مشکل را در دور و اطراف خودتان احساس کرده‌اید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما، راه‌حل معضل بیکاری
خرید آنلاین بلیط هواپیما، راه‌حل معضل بیکاری

هر روز هم نفوذ تکنولوژی در کسب‌وکارهای مختلف بیشتر می‌شود و همه‌ی ما ترس این را داریم که یک روز ربات‌ها و کامپیوترهای هوشمند جای مشاغل ما را بگیرند و معضل بیکاری هر روز بدتر شود. به همین خاطر است که خیلی‌ها به تکنولوژی‌های جدید و استفاده از کامپیوتر و گوشی هوشمند و تلبت در زندگی روزمره بدبین هستند. مثلا تصور کنید که می‌خواهید به مشهد یا کیش سفر کنید و علاوه‌بر این‌که در خرید بلیط هواپیمای مشهد و رزرو هتل مشهد، یا خرید بلیط کیش و بلیط لحظه آخری برای سفرتان، و یا جست‌وجو برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما به مقصد مشهد یا کیش یا رزرو هتل در مشهد و کیش، احتیاجی به هیچ کس دیگر نخواهید داشت و با چند کلیک ساده هتل مشهد یا بلیط هواپیمای کیش را رزرو خواهید کرد، در فرودگاه تهران و فرودگاه مشهد یا کیش هم هیچ خدمه و کارکنی نبینید و همه‌ی کارها را ماشین‌ها و ربات‌ها انجام بدهند. شاید شما هم مثل خیلی‌ها از تصور این وضعیت کمی ترس برتان دارد.

اما شاید ندانید که یکی از راه‌حل‌های بحران بیکاری همین استفاده‌ی بیشتر از تکنولوژی و اینترنت، و افزایش تعداد گوشی‌های هوشمند و کامپیوترهای خانگی و تبلت‌ها است. ما امروزی‌ها خیلی از کارهای روزمره‌ی خودمان را از طریق اینترنت انجام می‌دهیم و از کارهای بانکی گرفته تا خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل تا سفارش غذا و مایحتاج خانه همه‌چیز با استفاده از اینترنت برای‌مان راحت‌تر شده است.

استفاده از تکنولوژی‌های جدید و خدمات آنلاین می‌تواند برخلاف تصور خیلی‌ها کلید حل بحران بیکاری باشد و در خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما و رزرو هتل مشهد و یافتن هتل کیش و جاهای دیگر نفعی عمومی برای همه‌ی ما وجود داشته باشد. می‌پرسید چطور؟ مثلا همین خدمات خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل را در نظر بگیرید. در قدیم اگر می‌خواستید بلیط هواپیما بخرید یا هتل رزرو کنید باید به یک آژانس مسافرتی مراجعه می‌کردید و آن‌جا مشاوران آژانس پیشنهادهایی را جلوی شما می‌گذاشتند و شما از میان این پیشنهادها یکی را انتخاب می‌کردید. پس این کسب‌وکار و بازار خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل فقط در صورتی می‌توانست رشد کند که این آژانس‌ها بزرگتر شوند و کارمندان بیشتری استخدام کنند، یا این‌که تعداد این آژانس‌ها بیشتر شود و از این طریق تعداد کسانی که در این بازار مشغول به کار هستند افزایش پیدا کند.

اما این شیوه‌ی رشد اصلا آسان و به‌صرفه نیست. برای این‌که یک آژانس خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل بزرگتر شود و کارکنان بیشتری را به خدمت بگیرد باید فروش بیشتر و در نتیجه سود بیشتری داشته باشد. و این فروش و سود بیشتر باید آن‌قدر باشد که دفتر یا ساختمانی بزرگتر اجاره کند و وسایل و تجهیزات بیشتر بخرد. برای استخدام هر یک کارمند بیشتر هم آن آژانس باید ماهانه دست‌کم به‌اندازه حقوق آن یک کارمند سود بیشتر داشته باشد. افزایش تعداد آژانس‌های مسافرتی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل هم به رشد کلی بازار خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل بستگی دارد. به این معنی که بازار باید آن‌قدر رشد کند و پتانسیل سود داشته باشد که کسانی به این فکر بیافتند که سرمایه‌ی خودشان را در این کار سرمایه‌گذاری کنند. مسائل دیگری، مثل ریسک بازار، هم هستند که ممکن است در رشد بازار مانع ایجاد کنند.

حالا اینترنت را وارد این معادله کنید و تصور کنید که بازار خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل شیوه‌ی قدیمی کار را کنار بگذارد و به خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل روی بیاورد. شاید در ابتدا فکر کنید که همان کسانی هم که پشت میزهای آژانس‌های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نشسته بودند بیکار خواهند شد و به صف بیکاران اضافه می‌شوند. اما بیایید جور دیگری به ماجرا نگاه کنیم. شرکت‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل، مثل شرکت زورق، شما را از رفتن به آژانس‌های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل بی‌نیاز می‌کنند و اولین تأثیر این اتفاق این است که در وقت و هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود. بدین‌ترتیب شما می‌توانید وقت و هزینه‌ی بیشتری را صرف کارهای دیگری بکنید که دوست دارید.

داشتن حق انتخاب‌های بیشتر، و دسترسی به پیشنهادهایی مثل بلیط ارزان هواپیما، بلیط هواپیما چارتر، رزرو هتل ارزان، بلیط لحظه آخری و هزاران گزینه‌ی دیگر هم موجب کاهش هزینه‌های شما می‌شود. و کاهش هزینه یعنی افزایش درآمد شما که کار دیگری می‌کنید و در بازار دیگری مشغول به کار هستید. و در مجموع کاهش هزینه‌ی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل باعث می‌شود پول بیشتری به کسب‌وکارهای دیگر برسد و افراد بیشتری مشغول به کار شوند.

اما معجزه‌ی شرکت‌هایی مثل شرکت زورق به همین‌جا هم ختم نمی‌شود. خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل آسان‌تر از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به‌شیوه‌ی سنتی است و شما می‌توانید از طریق وب‌سایت‌هایی مثل وب‌سایت زورق از همان پشت کامپیوتر محل کار یا خانه‌تان یا از طریق گوشی یا تبلت‌تان به‌راحتی و به‌سرعت بلیط ارزان هواپیما بخرید و هتل رزرو کنید. زورق همچنین از طریق اپلیکیشن زورق که هم در گوشی‌های اندروید و هم در گوشی‌های آی. او. اس می‌توان به‌رایگان از آن استفاده کرد، و نیز کانال تلگرام زورق و صفحه‌های زورق در شبکه‌های اجتماعی، به شما کمک می‌کند که مقصد خودتان را انتخاب کنید و به‌راحتی بلیط هواپیما بخرید و هتل رزرو کنید. خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ی زورق هم، مثل تضمین قیمت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، تضمین قیمت بلیط چارتر، تضمین حضور در لیست پرواز بلیط هواپیما چارتر، رسید قطعی خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل، و کنسلی آنلاین خرید، خیال شما را از هر جهت راحت می‌کند که دیگر به جای دیگری نیاز ندارید و از طریق زورق می‌توانید همه‌ی کارهای‌تان را انجام دهید.

همه‌ی این خدمات موجب آسان‌تر شدن سفر می‌شود. زورق سفر را برای شما آسان‌تر می‌سازد و از مرحله‌ی انتخاب مقصد و برنامه‌ریزی سفر تا خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و حتی پس از آغاز سفر، در گشت‌وگذار در شهر غریب و پیدا کردن تفریحات مختلف شهرهای جهان، هرچه می‌خواهید و نیاز دارید را در اختیار شما می‌گذارد.

علاوه‌براین‌ها زورق به‌لطف همکاری با ۴۰۰ هزار هتل در سراسر دنیا و ۱۰۰۰ شرکت هواپیمایی جهان می‌تواند بهترین قیمت را در خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل و خرید بلیط چارتر به شما پیشنهاد دهد و از این طریق هم از هزینه‌های سفر شما کم کند. این امکان هم، که در آژانس‌های سنتی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل وجود نداشت، سفر را برای شما آسان‌تر می‌سازد.

همه‌ی این خدمات، که شرکتی مثل زورق در مدت هفت سال با استفاده از تیمی خلاق و پویا توانسته است آن‌ها را برای مشتریان خودش فراهم بیاورد، موجب آسان‌تر شدن سفر می‌شوند و آسان‌تر شدن سفر یعنی افزایش تعداد کسانی که به سفر می‌روند و افزایش تعداد سفرهای هر مسافر. و افزایش تعداد سفرها به معنای رشد بازارهای وابسته به سفر است. به این ترتیب که هرچه افراد بیشتری به سفر بروند بازار هتل‌ها، شرکت‌های هواپیمایی، رستوران‌ها، شرکت‌های تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی و در مجموع حمل‌ونقل شهری و بین‌شهری، و حتی بازارهایی مثل گردشگری و صنایع دستی، و خیلی بازارهای دیگر، رونق بیشتری پیدا می‌کنند و کارکنان بیشتری را به کار می‌گیرند. شاید بگویید که رشد آژانس‌های سنتی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل هم همین نتیجه را دارد! درست است، ولی تفاوت در این‌جا است که از طرفی رشد بازار سنتی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل سخت‌تر و کندتر از رشد بازار خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل است، و از طرف دیگر رشد بازار سنتی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل قبل از آن‌که به سود بیانجامد هزینه‌ی زیادی را روی دوش کارفرما و کارکنان و در کل همه‌ی ما می‌گذارد، ولی رشد بازار خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو آنلاین نه‌تنها با هزینه‌ی بسیار کم‌تر اتفاق می‌افتد بلکه هزینه‌های کارفرما را به‌شدت کاهش می‌دهد و با صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ی کارکنان و مردم هم درآمد آن‌ها را افزایش می‌دهد.

یکی از اهداف زورق این بوده است که بازار سفر و گردشگری در ایران را توسعه بدهد تا همه بتوانند به راحتی به سفر بروند. و همین است که با ارائه‌ی خدمات متنوع تلاش کرده است همه‌ی کارهایی را که قبل از این برعهده‌ی شما بود برای‌تان انجام دهد. به این ‌ترتیب دفعه‌ی بعد که خواستید به مشهد یا کیش بروید و به‌دنبال رزرو هتل کیش، رزرو هتل آپارتمان مشهد، قیمت هتل در کیش، یا بلیط ارزان هواپیما، بلیط هواپیمای چارتر، بلیط لحظه آخری یا هر یک از این‌جور خدمات بودید، همه‌چیز را با خیال راحت به زورق بسپارید و شما فقط چمدان ببندید.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده