خرید اینترنتی بلیط ارزان قیمت هواپیما با کمک سایت چارتر

مسافرت با هواپیما یکی از پرطرفدارترین گزینه های حمل و نقل و مسافرت در جهان و ایران به شمار می رود زیرا علاوه بر این که به عنوان امن ترین نوع سفر شناخته شده باعث صرفه جویی قابل توجهی در زمان شده و آرامش خیال را برای مسافران به ارمغان می آورد.

خرید اینترنتی بلیط چارتر هواپیما
خرید اینترنتی بلیط چارتر هواپیما

با توجه به افزایش کاربرد اینترنت در زندگی روزانه مردم طی سالیان گذشته، از یک سو تمایل مردم به خرید اینترنتی بلیط مخصوصا خرید اینترنتی بلیط چارتر هواپیما افزایش یافته و از سوی تنوع سایت های فعال و گاها سودجو در این زمینه و مسئله اعتماد باعث سردرگمی مردم شده است.

بنابراین هنگام خرید بلیط هواپیما در قدم اول لازم است به قدمت و اعتبار سایت توجه دقیق داشته باشید:

به عنوان مثال سایت چارتر از جمله سایت های فعال و معتبر در زمینه فروش بلیط هواپیما است که از سال 1392 و به عنوان اولین سایت ارائه دهنده خدمات آنلاین فروش بلیط هواپیما فعالیت خود را آغاز کرده است.

این سایت خرید بلیط ارزان قیمت و معتبر برای شهرهای مختلف و پرتردد – از جمله خرید بلیط هواپیما چارتر مشهد، کیش و استانبول – را تضمین می کند و و با بهره مندی از به روزترین متدهای رزرواسیون بلیط به یکی از بهترین سایت ها در این زمینه تبدیل شده است.

برای داشتن خرید بهتر و به صرفه تر در قدم دوم حتما به نکات زیر قبل از خرید بلیط توجه کنید:

  • معیار های مورد نظر خود برای خرید بلیط (سقف هزینه، مدت زمان مورد نظر، همراه بودن کودک و رزرو هتل و غیره) را مشخص کنید و با جستجو در سایت از تطابق معیارهای خود با خدمات ارائه شده در سایت اطمینان حاصل کنید.
  • اگر هزینه بلیط برای شما در اولویت اول قرار دارد مطمئن شوید که سایت مورد نظر امکان خرید بلیط های چارتری و ارزان قیمت یا لحظه آخری را فراهم می کند.
  • اگر کودک به همراه دارید از تخفیف در نظر گرفته شده برای بلیط کودکان – هم برای بلیط های سیستمی و هم چارتری – آگاه شوید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.
  • اگر از زمان ماموریت یا کنسل شدن سفر کاری یا خانوادگی مطمئن نیستید لازم است قبل از خرید درباره نحوه استرداد بلیط یا تغییر زمان آن از سایت فروشنده اطلاعات لازم را کسب کنید.
  • مهم است بدانید معمولا پس از خرید بلیط چارتری، امکان پس دادن و کنسل کردن بلیط وجود ندارد بنابراین قبل از خرید حتما از عدم تغییر برنامه سفر خود مطمئن شوید.
  • در صورت انعطاف پذیری در تغییر زمان پرواز، قبل از خرید با مقایسه قیمت های ارائه شده در جزئیات پرواز همان روز با روزهای قبل و بعد می توانید در هزینه بلیط صرفه جویی کنید.
  • خرید بلیط در روزهای پایانی یا آغازین هفته به نفع شما نخواهد بود زیرا در این روزها معمولا مسافرت ها و بالتبع آن قیمت بلیط های چارتری تا حد قابل توجهی افزایش می یابد. بهترین روزها معمولا سه شنبه و چهار شنبه و بدترین روزها جمعه و شنبه می باشد.
  • حتما در کانال های ارتباطی اجتماعی سایت های مختلف عضو شوید زیرا این سایت ها معمولا اطلاعات مربوط به پروازهای چارتری و لحظه آخری و تخفیف های ویژه را در کانال خود قرار داده و اطلاع به هنگام از آن ها، تاثیر خوبی در کم شدن هزینه های سفر به دنبال خواهد داشت.
  • اگر زمان سفر برای شما چندان مهم نیست بلیط های لحظه آخری گزینه عالی می باشد به شرط آن که آن را از سایت های معتبر خریداری کنید.
  •  اگر به دنبال بلیط های ارزان قیمت هستید توجه داشته باشید که برخی سایت ها در اوایل دوره فروش بلیط های یک پرواز، تخفیف قابل توجهی ارائه می دهند و اغلب شرکت ها در دو روز پایانی و برای پر کردن صندلی های خالی کاهش خوبی در قیمت های ارائه شده خواهند داد.
  • اگر عدم تاخیر پرواز برای شما اهمیت زیادی دارد بهتر است پروازهای روز را انتخاب کنید اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که پروازهای شبانه و تاخیری و توقف دار ارزان تر تمام می شود.
  • نکته دیگر پشتیبانی آنلاین مرکز مورد نظر است، کیفیت خوب پاسخگویی دلیل قطعی بر معتبر بودن سایت نمی باشد اما نارضایتی از کیفیت پاسخگویی می تواند دلیل خوبی برای عدم خرید از آن سایت باشد!

در پایان تاکید می کنیم خرید از سایت های نامعتبر می تواند باعث بروز مشکلات بعدی و حتی به هدر رفتن پول شما شود، بنابراین بلیط هواپیما را از مراکز اینترنتی معتبر خریداری کنید که حتی اگر پرواز موردنظر به دلایل مختلف و در موارد نادر کنسل شود از بازگشت پول خود اطمینان داشته باشید.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده