بهترین روش برای خرید بلیط ارزان هواپیما و قطار چیست؟

با گسترش تکنولوژی و ورود آن به عرصه حمل و نقل، سفر کردن نیز دستخوش تغییراتی شده است. تغییراتی که هر روز بیشتر از گذشته بعد مسافت را کمرنگ تر و زمان را ارزشمندتر می‌سازند.

همین امر نیز موجب شده است تا افرادی که ناگزیر از سفرهای روزانه یا هفتگی هستند یا اینکه تمایل دارند اوقات فراغتشان را جایی دور از محل سکونت خود سپری کنند، همواره به دنبال راه‌های بهتری برای خرید بلیط ارزان هواپیما و قطار باشند. نیازی که سبب پدید آمدن وبسایتهای فروش اینترنتی بلیط قطار و هواپیما و اقبال روز افزون آنها شده است!

خرید بلیط ارزان هواپیما و قطار
خرید بلیط ارزان هواپیما و قطار

همانطور که می‌دانید در خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار نه از دردسرها و معطلی های مراجعه به آژانس های مسافرتی و خریدهای حضوری خبری هست، نه از محدودیت انتخاب و قیمتهای نامتعارف بلیط که همین دلایل نیز موجب رغبت بیشتر مسافران جهت خرید آنلاین بلیط می‌گردد.

با همه اینها تنوع و تعدد بیش از اندازه وبسایتهای رزرواسیون و خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار سبب شده است تا برخی از کاربران نتوانند با رضایت و تعلق خاطر کامل، پروسه سفرشان را تکمیل و بلیط دلخواه خود را خریداری نمایند؛ بهانه ای که به موجب آن از سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 می‌نویسیم.

آشنایی با سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24

سامانه جامع خرید بلیط هواپیما و قطار قاصدک 24، با همکاری با بسیاری از کارگزاران ریلی کشور و به نمایندگی از ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی نظیر ماهان، ایران‌ایر، کاسپین و… اقدام به عرضه مستقیم بلیط قطار و بلیط هواپیما می‌نماید.

بلیط هواپیما قاصدک 24 در کلیه مسیرهای داخلی و خارجی و بلیط قطار آن هم اکنون در خطوط داخلی کشور عرضه می‌گردد از این رو کاربر قادر است بلیط هواپیما کیش، بلیط هواپیما اهواز، بلیط هواپیما دبی و یا حتی بلیط قطار تهران مشهد، بلیط قطار تهران اصفهان و کلیه بلیط های موجود در مسیرهای پر تردد را به سادگی و در کوتاهترین زمان ممکن رزرو و خریداری نماید.

خرید ارزانترین بلیط هواپیما و قطار تنها با چند کلیک!

خرید بلیط قطار و بلیط هواپیما از قاصدک 24 با مراجعه به سایت این مجموعه به آدرس www.ghasedak24.com و تنها با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی، یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و رمز دوم آن و آدرس یک پست الکترونیکی و حتی بدون نیاز به ثبت نام در سایت، امکان پذیر است.

با این تفاوت که کاربر برای خرید بلیط قطار می بایست در صفحه نخست فیلدهای مبدا، مقصد و تاریخ سفر یکی از سه گزینه “مسافرین عادی”، “ویژه برادران” و یا “ویژه خواهران” را تکمیل نموده و پس از انتخاب بلیط وارد درگاه خرید شده و بلیط قطار مورد نظر خود را رزرو و خریداری نماید.

اما برای خرید بلیط هواپیما می‌بایست با توجه به نوع سفر خود از میان دو گزینه “پرواز داخلی” و “پرواز خارجی” یک گزینه را انتخاب نموده و سایر گزینه ها را در مراحل بعدی تکمیل نماید.

شایان ذکر است فهرستی که پس از جستجو به کاربر نمایش داده می‌شود، لیست کاملی از بلیط های موجود و بلیط لحظه آخری در مسیر انتخابی مسافر است که کاربر می‌تواند جهت دستیابی به ارزانترین بلیط هواپیما و قطار، آن را با فیلترهای تعبیه شده در سیستم از لحاظ بازه زمانی، قیمت و شرکتهای حمل و نقل ریلی یا هوایی محدود نماید و در زمان کوتاهتری نسبت به خرید بلیط قطار یا خرید بلیط چارتر هواپیما یا سیستمی مورد نظر خود دست یابد.

در پایان متذکر می‌شویم ویژگی دیگری که سامانه خرید اینترنتی قاصدک 24 را به یک سامانه جامع بدل می‌کند، امکان خرید بیمه مسافرتی در آن است. همانطور که می‌دانید هیچگاه نمی‌توان به طور قطع یک سفر را از حوادث مصون داشت از این رو وجود ضمانتی که هزینه های مالی غیر منتظره را در هر سفر جبران نماید، کاملاً ضروری است.

بدین ترتیب قاصدک 24 با همکاری بیمه سامان ترتیبی اتخاذ کرده است تا در صورت بروز حوادث، خدمات ویژه بیمه مسافرتی خود را در هر نقطه ای از جهان به مسافران ارائه نماید. خدمتی که موجب می‌گردد مسافران قادر به پاسخگویی تمامی نیازهای خود در یک سامانه جامع باشند و در همان مجموعه نیز سفر خود را بیمه نمایند.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده