آلبوم در وادی عشق را به صورت آنلاین گوش کنید!

آلبوم در وادی عشق
آلبوم در وادی عشق

آلبوم زیبا و عرفانی “در وادی عشق” با همکاری سالار عقیلی خواننده مشهور و کیوان کیانیان آهنگساز کشورمان خرداد ماه 98 آماده و روانه بازار شده است. این اثر که آخرین آلبوم سالار عقیلی و دومین همکاری این خواننده با کیانیان می باشد به محض انتشار روی سایت لنز قرار گرفته است.

سالار عقیلی خواننده نام آشنا و پرطرفدار ایرانی در زمینه موسیقی سنتی است که سال 1356 در تهران متولد شده و فعالیت در زمینه آواز را از همان دوران کودکی آغاز کرده است، او در طول سالیان گذشته در زمینه موسیقی و آواز آموزش کامل دیده است.

سالار عقیلی اگرچه از سوی مادر و برادرش به فعالیت در زمینه موسیقی تشویق می شد اما پدرش تمایل داشت او به تحصیلات خود ادامه داده و به مدارج بالای علمی دست پیدا کند و در نهایت سالار که عشق به آواز در رگ هایش جاری بود موسیقی را انتخاب کرده و وارد هنرستان سوره شد. او به مدت پنج سال نزد صدیق تعریف آموزش آواز دیده است.

عقیلی از خوانندگان فوق العاده پرکاری است که طی دهه 1380 تاکنون بیش از 40 آلبوم از او منتشر شده است، از جمله آلبوم های این خواننده می توان به عشق ماند، به نام گل سرخ، هوای آفتاب، تبریز در مه، دا، می ترواد مهتاب، از تنهایی گریه مکن، افسانه روزگار و کلام آخر اشاره کرد.

صدای عقیلی همچنین با آهنگ های برجسته ای همچون ایران، وطنم و خوشه چین در یاد و ذهن مردم جاودانه شده است. او تاکنون برنده جوایز متعددی از جمله برنده جایزه مردمی بهترین خواننده برنامه سه ستاره سال 1395، برنده جایزه بهترین ترانه در جشن حافظ 1395 و برنده جایزه بهترین خواننده در جشنواره مرشدان برتر 1394 شده و اولین خواننده ایرانی است که حنجره اش را بیمه کرده است.

آخرین آلبوم این خواننده آلبوم در وادی عشق در فضای موسیقی عرفانی می باشد که خرداد ماه سال 98 از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری ایران گام منتشر شده است.

آهنگسازی این آلبوم را کیوان کیانیان – آهنگساز کرمانشاهی – انجام داده که با همراهی سالار عقیلی توانسته اند اثر جاودانه ای از ترکیب موسیقی سنتی و مویه های تنبور خلق کنند.

در وادی عشق ابعاد ناشناخته ای از هنر آواز سالار عقیلی را به نمایش گذاشته و این خواننده سعی کرده سبک آوازش را به موسیقی تنبور نزدیک تر کند.

از نکات جالب توجه آلبوم وادی عشق مضمون کاملا عرفانی آن است که با گوش سپردن به قطعات مختلف آن می توان در کوچه باغ های احساس و عرفان قدم زده و لحظاتی چند با شعر شاعران برجسته ای همچون مولوی، باباطاهر، عطار و حافظ، صدای گوش نواز عقیلی و آهنگ های دلنشین کیانیان از آینه دل و جان غبار روبی کرد.

این آلبوم شامل هشت قطعه به نام های همه هست آرزویم، در وادی عشق، یاد یار (بی‌کلام)، خرابات الست (برگرفته از موسیقی خانقاهی)، یار من (برگرفته از موسیقی خانقاهی)، مقام جنگه را (بی کلام)، مقام مجنونی سحری و مه عیار می باشد.

از جمله عوامل سازنده این اثر می توان به کیوان کیانیان (سرپرست گروه، آهنگساز و نوازنده تنبور)، سالار عقیلی (خواننده)، علیرضا عقیقی (نوازنده سه تار و عود)، اشکان مرادی (نوازنده کمانچه)، صفا شالپوش (نوازنده دف)، همایون نصیری (نوازنده دم‌دم، بندیر و کوزه) و گروه کر شامل کیمیا کیانیان، پرهام کاکاوند، سجاد قربانی و مهدی مرادی اشاره کرد.

بی شک آلبوم در وادی عشق یکی از ماندگارترین آثار عرفانی در زمینه موسیقی سنتی می باشد که با توجه به سابقه درخشان سالار عقیلی تردیدی نیست که مورد توجه علاقمندان به این سبک از موسیقی و شعر قرار گرفته است.

اگر به این سبک موسیقی و صد البته صدای روح نواز سالار عقیلی علاقمند هستید به شما پیشنهاد می کنیم برای شنیدن آهنگ های آلبوم در وادی عشق به سایت لنز سری بزنید. برای این کار کافیست در اینترنت نام لنز را جستجو کرده و پس از ورود به سایت و طی کردن چند مرحله ساده در این سامانه ثبت نام کنید.

ما در بخش موسیقی لنز و با دنیایی از آهنگ های روز در سبک های مختلف پاپ، سنتی، کلاسیک، ملایم و بی کلام از برترین خوانندگان و آهنگسازان میزبان شما عزیزان خواهیم بود.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده