دکوراسیون اتاق خواب با رنگ طوسی و خاکستری

طوسی و خاکستری رنگ هایی هستند که بسیاری از افراد ترجیح می دهند در فضای زندگی آنها وجود داشته باشند چرا که به راحتی می توان از آن ها برای دکوراسیون اتاق نشیمن، آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی استفاده کرد پس طبیعی است که گزینه مناسبی برای اتاق خواب هم باشد.

دکوراسیون اتاق خواب به رنگ خاکستری
دکوراسیون اتاق خواب به رنگ خاکستری

رنگ خاکستری و طوسی به خوبی با رنگ های قرمز، نارنجی، زرد، آبی، سبز و همچنین بنفش روشن ست می شود.

در این مقاله مجموعه عکس های دکوراسیون خاکستری و طوسی برای اتاق خواب را ارائه کرده ایم. با پرشین استار همراه باشید؛

1. در این اتاق خواب خاکستری از تضاد رنگ خاکستری و زیتونی برای ایجاد یک طرح پاییزی بهره گرفته شده است. همان طور که می بینید استفاده از مکعب های متعدد در طراحی دیوار اصلی، ترکیبی مناسب را در این فضا ایجاد نموده است.

نکته جالب توجه دیگر فرشی است که کف اتاق را پوشانده و تقریبا تمام رنگ های محیط را در خود دارد.

اتاق خواب طوسی مشکی
اتاق خواب طوسی مشکی

2. دیوارپوش های بتنی، ملافه های خاکستری ساده و کمد های شیشه ای خاکستری توانسته اند یک اتاق خواب به سبک صنعتی و مدرن را ایجاد نمایند. انتخاب کفپوش چوبی برای این اتاق قطعا به خاطر تزریق گرما به این فضا بوده است.

رنگ خاکستری برای اتاق خواب
رنگ خاکستری برای اتاق خواب

3. این اتاق خواب صحنه هنرنمایی رنگ های سفید و خاکستری در سطح دیوار، روی تخت خواب، میز مطالعه و تابلو های هنری است که بر رو دیوار مشاهده می شوند.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه به رنگ طوسی و سفید
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه به رنگ طوسی و سفید

4. خاکستری رنگ ایده آلی برای سبک مینیمالیستی است. جذابیت این فضا به واسطه نورپردازی ها و مبلمان ساده ای که مشاهده می کنید دوچندان شده است.

دکوراسیون اتاق خواب به رنگ طوسی
دکوراسیون اتاق خواب به رنگ طوسی

5. رنگ های سبز و خاکستری اصلی ترین رنگ های این اتاق خواب هستند. یک تابلوی هنر انتزاعی در مرکز دیوار به همراه دو آباژور کوچک رومیزی در دو طرف تخت، حس مطلوبی از تقارن را القا می کنند.

اتاق خواب سبز و طوسی
اتاق خواب سبز و طوسی

6. در این اتاق خواب با سطوح مختلفی که در آن به کار رفته است، چند لامپ کروی باعث مجلل شدن فضا شده اند. یک گلدان گل منحصر به فرد با برگ های سبز کوچک حضور ظریف و مطبوعی از رنگ سبز را نیز به این فضا افزوده است.

رنگ دیوار اتاق خواب طوسی
رنگ دیوار اتاق خواب طوسی

7. وجود این دیوار خاکستری، ویژگی قدرتمندی را به این فضا بخشیده است. یک تختخواب خاکستری به همراه فرشی به رنگ طوسی توانسته اند همنشینی خوبی را با دو صندلی بژ رنگ در کنار اتاق برقرار کنند.

ست طوسی اتاق خواب
ست طوسی اتاق خواب

8. این اتاق نمونه دیگری برای استفاده از جلوه های هندسی در دیوار اصلی به شمار می رود.

رنگ طوسی دیوار اتاق خواب
رنگ طوسی دیوار اتاق خواب

9. در این جا شاهد یک اتاق خواب با سبکی مردانه هستیم. سطوح چوبی با طرحی نسبتا خشن، یک لوستر سقفی سیاه رنگ و دیواری بتنی در بالای تختخواب عناصری هستند که این تصور را در ذهن ایجاد می کنند.

رنگ طوسی برای دیوار اتاق خواب
رنگ طوسی برای دیوار اتاق خواب

10. در این اتاق شاهد یک فضای آرامش بخش به واسطه ترکیب رنگ خاکستری و چوب هستیم. پرده های رومی از جنس چوب، پله های بتنی و پس از آن ها پله های چوبی که در نهایت به تختخوابی ختم می شوند، عناصری هستند که در این فضا بیش از سایرین جلب توجه می کنند.

دکوراسیون خاکستری اتاق خواب
دکوراسیون خاکستری اتاق خواب

11. شاخه های لاله که در حد واسط پرده های خاکستری و پانل های دیواری به همین رنگ، واقع شده اند ترکیب مناسب و دلچسبی را در این فضا ایجاد کرده اند. رنگ سبز روی تخت خواب نیز در عین تضاد با خاکستری توانسته در کنار رنگ سفید مهمان خوبی برای این اتاق باشد.

دکوراسیون اتاق خواب با رنگ خاکستری
دکوراسیون اتاق خواب با رنگ خاکستری

12. دیوار خاکستری این اتاق با سبک منحصر به فرد خود و طراحی قاب های عکس، گلدان و آباژور رومیزی یک فضای متفاوت را ایجاد نموده است. یک صندلی بزرگ و راحت در کنار پنجره به همراه چند گلدان کاکتوس جلب توجه می کنند.

چیدمان اتاق خواب طوسی
چیدمان اتاق خواب طوسی

13. خاکستری و بنفش رنگ های اصلی در این اتاقی هستند که با لوستری نقره ای رنگ روشن شده است. یک دیوار بنفش به یک پرده یاسی رنگ و فرشی به رنگ بادمجانی منتهی شده است. خاکستری نیز وظیفه پر کردن فضاهای خالی این اتاق را بر عهده دارد.

دکوراسیون اتاق خواب طوسی بنفش
دکوراسیون اتاق خواب طوسی بنفش

14. سایه های سبک و نورهای ملایم، این اتاق خواب را به یک فضای کاملا ایده آل برای استراحت مبدل ساخته است. یک صندلی بنفش با پتوی روی تخت هماهنگی خوبی دارد.

در حالی که رنگ خاکستری به واسطه فرش و نیز کاغذ دیواری در انتهای اتاق وارد این فضا شده است. آباژورها و دیوار سفید مجاور تختخواب نیز به خوبی با سایر عناصر ترکیب شده اند.

اتاق خواب بنفش و طوسی
اتاق خواب بنفش و طوسی

15. استفاده از رنگ خاکستری در کنار پانل های سفید دیواری، این اتاق را بزرگتر نشان می دهد. همچنین استفاده از آینه های خاکستری در دو طرف دیوار نیز به بزرگتر جلوه دادن فضا کمک شایانی می کند.

دکوراسیون اتاق خواب طوسی سفید
دکوراسیون اتاق خواب طوسی سفید

16. راهکاری که برای استفاده بیشتر از نور در این اتاق خاکستری تیره به کار گرفته شده استفاده از سطوح براق در کف و دیوارهاست تا بتوانند نور طبیعی پنجره ها را در خود منعکس کرده و فضا را قدری روشن تر نمایند. استفاده از یک روتختی بژ رنگ نیز در نوع خود اثر گذار است.

دکوراسیون قهوه ای طوسی اتاق خواب
دکوراسیون قهوه ای طوسی اتاق خواب

17. در این اتاق خواب متفاوت از رنگ های سفید و خاکستری روشن بهره گرفته شده است. پرده های حریر سفید و دیوار های برجسته خاکستری سبک خاص و مطلوبی را در این فضا ایجاد کرده اند. یک تختخواب خاکستری نیز در مرکز اتاق جلب توجه می کند.

اتاق خواب طوسی و سفید
اتاق خواب طوسی و سفید

18. رنگ خاکستری و بنفش بار دیگر در این اتاق هم نشین شده اند. رنگ خاکستری به وسیله سه پنل در مرکز دیوار قرار گرفته و اطراف آن را رنگ بنفش روشن پوشانده است. رنگ قهوه ای در کف اتاق و بر روی صندلی چرمی نشسته و به همراه بالشتک های زرد رنگ گرما را به این اتاق خواب آورده است.

دکوراسیون اتاق خواب زنانه
دکوراسیون اتاق خواب زنانه

19. رنگ خاکستری بر خلاف ترکیب سیاه و سفید حسی از لطافت را به ذهن متبادر می کند. در این فضای چند رنگ یک فرش لطیف و خاکستری به همراه دیواری شیشه ای، آباژورهای کوچک سیاه و سفید و نیز یک پنل چوبی توانسته اند یک ترکیب متعادل و مطلوب را ایجاد نمایند.

فرش طوسی اتاق خواب
فرش طوسی اتاق خواب

20. خاکستری و نارنجی یک جفت مناسب در این فضای مدرن بوده و باعث تزریق گرما به این فضا شده اند. وجود یک قاب چوبی در بالای تختخواب و همچنین دیواری به رنگ خاکستری تیره یک ترکیب هوشمندانه را در این اتاق خواب ایجاد نموده است.

اتاق خواب طوسی نارنجی
اتاق خواب طوسی نارنجی

21. رنگ خاکستری خنثی در کنار رنگ زرد، همیشه یک ترکیب مطلوب را ایجاد می نماید. وجود یک پاف و نیز یک صندلی خاکستری رنگ در اطراف این تختخواب ترکیب متوازنی را به این اتاق خواب بخشیده است.

اتاق خواب طوسی زرد
اتاق خواب طوسی زرد

22. این بار نوبت به یک سبک زنانه در اتاق خواب می رسد یعنی ترکیب صورتی و خاکستری. پانل های دیواری و باریک خاکستری رنگ در مجاورت رنگ صورتی جلوه متفاوتی پیدا می کند.

اتاق خواب طوسی قرمز
اتاق خواب طوسی قرمز

23. یک تابلوی هنری در مرکز دیوار، پانل های دیواری خاکستری، تخت خوابی به رنگ خاکستری و سفید، لامپی آویزان شده از سقف به رنگ خاکستری و یک آباژور رو میزی سفید رنگ در کنار پرده هایی به رنگ روشن، فضای این اتاق را به محیطی دنج و دلچسب مبدل ساخته است.

اتاق خواب طوسی سفید سبز
اتاق خواب طوسی سفید سبز

24. خاکستری روشن معمولا تصوراتی از پاکیزگی و همچنین زندگی مدرن را به همراه دارد. همانطور که در این اتاق خواب می بینید یک فضای بسیار منظم و مدرن به لطف رنگ های سفید، خاکستری روشن، بژ و همچنین صورتی ملایم ایجاد شده است.

تم طوسی اتاق خواب
تم طوسی اتاق خواب

25. مربع های خاکستری در بالای تختخواب تا مجاورت سقف امتداد یافته اند که فضای خواب و رختکن را از هم متمایز نمایند.

اتاق خواب سفید خاکستری
اتاق خواب سفید خاکستری

26. شکل ها به جای رنگ ها بر این فضای خاکستری حاکم هستند. یک دیوار خاکستری تیره با طرح هایی برجسته در پشت تختخوابی به رنگ خاکستری روشن قرار گرفته است. انتخاب این تختخواب برای این اتاق خواب به نظر بسیار مناسب می رسد.

تخت خواب دونفره خاکستری
تخت خواب دونفره خاکستری

27. در این تختخواب خاکستری مینیمالیستی ترکیب مطلوب رنگ های سبز و خاکستری به خوبی دیده می شود. دیوار برجسته بالای تختخواب نیز در نوع خود جالب توجه است.

فرش اتاق خواب طوسی
فرش اتاق خواب طوسی

28. در این اتاق خواب سفید و خاکستری استفاده از چوب در کف پوش اتاق و نیز درب ورودی یک ترکیب بسیار ایده آل را ایجاد نموده است.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه نوجوان
دکوراسیون اتاق خواب پسرانه نوجوان

29. بر خلاف اتاق قبلی، این اتاق خواب خاکستری مینیمالیستی فضایی تاریک تر و مناسب برای خواب است. استفاده از آینه ها در دو طرف تختخواب به انتشار ملایم نور کمک شایانی می کند.

رنگ طوسی برای دکوراسیون اتاق خواب
رنگ طوسی برای دکوراسیون اتاق خواب

30. یک اتاق خواب کاملا ایده آل با تمرکز بر خطوط صاف. یک دیوار خاکستری جلوه دو چندانی به کفپوش و پرده های سفید اتاق می دهد. سایه و روشن رنگ خاکستری نیز به خوبی در این فضا نقش ایفا می کند.

دکوراسیون اتاق خواب مردانه
دکوراسیون اتاق خواب مردانه

31. یک اتاق خواب روشن و ملایم. تنها این دیوار خاکستری روشن است که رنگ را به این اتاق خواب تماما سفید وارد کرده است.

یک تخت خواب سفید مینیمالیستی در مجاورت پرده های کاملا سفید و همچنین یک پاف سفید رنگ، محیط آرامش بخشی را ایجاد کرده اند. همچنین وجود آینه ای در این فضا، روشنی و درخشش آن را دو چندان می کند.

دکوراسیون اتاق خواب به سبک مینیمال
دکوراسیون اتاق خواب به سبک مینیمال

32. سطوح چوبی خاکستری و قهوه ای تیره به این فضا انسجام بخشیده اند. دو تابلوی هنری که در طرفین تختخواب نصب شده اند توجهات را به سمت خود جلب می کنند.

دکوراسیون اتاق خواب خاکستری
دکوراسیون اتاق خواب خاکستری

33. یک اتاق خواب آرامش بخش دیگر با حضور رنگ های خاکستری، سفید و بژ. نورپردازی طبیعی که توسط پنجره اتاق صورت می گیرد نیز بر آرامش این فضا می افزاید. توجه به فرش بژ رنگ و پشمی در کف اتاق نیز خالی از لطف نیست.

دکوراسیون اتاق خواب طوسی
دکوراسیون اتاق خواب طوسی

34. استفاده از سطوح خاکستری روشن و چوبی در این فضا غلبه دارد. پنل های چوبی تختخواب، نیمکت های پنجره ای و یک دیوار برجسته با نور های مخفی از شاخص ترین ویژگی های این اتاق خواب است.

رنگ طوسی در اتاق خواب
رنگ طوسی در اتاق خواب

35. این جا یک اتاق خواب کاملا مدرن و حرفه ای است که از سطوح خاکستری و چوبی در آن بهره گرفته شده است. همانطور که مشاهده می کنید از نورهای مخفی و یک دیوار برجسته در قسمت پشت تختخواب استفاده شده است. همچنین تصویری از یک خودرو نیز با سایر عناصر موجود در اتاق به خوبی هماهنگ شده است.

دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره
دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره

36. رنگ خاکستری به لطف بخش قابل توجهی از دیوار، ملحفه های تخت و نیز صندلی کنار پنجره حضور پر رنگی در این اتاق یافته است. سمت دیگر اتاق که با پوششی چوبی از بخش خاکستری متمایز شده توانسته ترکیب خوبی را در این اتاق ایجاد نماید.

دکوراسیون اتاق خواب دو نفره کوچک
دکوراسیون اتاق خواب دو نفره کوچک

37. رنگ خاکستری در این اتاق خواب قهوه ای و خاکستری، حضور گرم تری یافته است. رو تختی، دیوارها، پرده و کفپوش خاکستری این اتاق در کنار سایر عناصر به رنگ قهوه ای جلوه دوچندانی یافته است.

اتاق خواب طوسی قهوه ای
اتاق خواب طوسی قهوه ای

38. رنگ خاکستری روشن در کنار رنگ های پاستلی، ترکیب دلچسبی را در این اتاق خواب ایجاد کرده است.

دیوارهای خاکستری روشن و یک تابلو به رنگ سفید و قهوه ای به همراه رنگ صورتی روشن و آبی ملایم یک فضای زنانه را خلق کرده اند. به تناسب پرتره های قهوه ای رنگ و قاصدک های کنار تخت خواب توجه کنید.

دکوراسیون اتاق خواب طوسی و صورتی
دکوراسیون اتاق خواب طوسی و صورتی

39. یک اتاق خواب به رنگ خاکستری روشن و بژ با حضور ظریفی از رنگ سبز که لطافت این فضا را دو چندان می نماید.

دکوراسیون اتاق خواب با پنجره
دکوراسیون اتاق خواب با پنجره

40. می توانید حضور آب های آرام را دراین اتاق خواب اقیانوسی، به خوبی لمس کنید. ترکیب آبی و خاکستری روشن در این اتاق خواب تحسین برانگیز است.

تخت خواب دو نفره طوسی
تخت خواب دو نفره طوسی

منبع : home-designing

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده