طرز تهیه میلک شیک پسته با بستنی و عسل

اگر از میلک شیک ها و اسموتی های معمولی که هر روز درست می‌کنید خسته شده اید و دوست دارید نوشیدنی جدیدی را امتحان کنید، کافی است میلک شیک پسته را امتحان کنید.

میلک شیک ها مواد اولیه ثابت و مشخصی ندارند. به همین دلیل شما می توانید مواد اولیه را بر طبق ذائقه خودتان تغییر دهید. پایه تمام میلک شیک‌ها بستنی و شیر است. هرچه شیر مورد استفاده پرچرب تر باشد، بافت میلک شیک خامه‌ای تر میشود.

طرز تهیه میلک شیک

اگر گیاهخوار هستید می‌توانید از شیر و بستنی گیاهی هم استفاده کنید. بهترین طعم در کنار طعم پسته به نظر میرسد طعم وانیل باشد، به همین دلیل برای این میلک شیک ما بستنی وانیلی را انتخاب کردیم.

البته بستنی شکلاتی هم می تواند جایگزین خوبی برای بستنی وانیلی باشد. بستنی وانیلی خودش به اندازه کافی شیرین هست ولی اگر دوست داشته باشید می‌توانید از یک قاشق غذاخوری عسل هم به مواد اضافه کنید.

پسته یک مغز خوراکی پرکاربرد است که ارزش غذایی زیادی دارد. به دلیل طعم، رنگ و رایحه خاص پسته از آن در بسیاری از شیرینی ها و دسرها استفاده می‌شود.

پسته، بستنی و شیر و عسل را درون مخلوط کن بریزید و حدود 1 دقیقه مخلوط کنید تا مواد یکدست شوند. در آخر لیوان میلک شیک را با خامه فرم گرفته، پودر پسته و سس شکلات تزیین کنید.

مواد لازم

  • 100  گرم پسته
  • 2 لیوان شیر
  • 1 قاشق غذاخوری عسل
  • 4 اسکوپ بستنی وانیلی
  • خامه فرم گرفته و پودر پسته برای تزیین

طرز تهیه

پسته، بستنی و شیر و عسل را درون مخلوط کن بریزید و حدود 1 دقیقه مخلوط کنید تا مواد یکدست شوند.

میلک شیک را درون لیوان بریزید و با پودر پسته و خامه تزیین کنید.

منبع: yummynotes

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده