11 لباس ضروری برای خانم های شیک پوش در سال 2022

صنعت مد با سرعت بسیار بالایی رو به پیشرفت بوده و هرساله شاهد تغییرات زیادی در پوشش و نوع پارچه های بکار رفته در لباس های زنانه هستیم.

با کمی دقت و البته بررسی تغییرات مد طی سال های اخیر، متوجه اجزاء ثابتی می شویم که نه تنها حذف و یا دچار تغییر نشدند، بلکه هر سال پر رنگ تر از پیش در استایل های زنانه مشاهده می شوند. این باور وجود دارد که لازمه داشتن یک تیپ عالی، خرید لباس های گران از برند های مطرح است، اما واقعیت این است که می توان با صرف هزینه کم و البته با کمی دقت، استایل هایی شیک و مطابق مد روز دنیا داشت.

اجزاء خاصی وجود دارد که با ظرافت بالایی در شیک پوشی شما موثرند. در این مقاله قصد داریم این اجزاء اصلی را معرفی کنیم. چه یک خانم شیک پوش باشید که هزینه زیادی را صرف خرید لباس می کنید، چه یک خانم ساده پوش با استایل مینیمال، این اجزاء به شما کمک می کند تا تجربه جدیدی از یک استایل عالی و بی نقص داشته باشید.

خرید انواع پوشاک زنانه در فروشگاه اینترنتی پریزانس

1. شلوار جین

چه کسی می تواند بگوید به شلوار جین شیک و راحت نیاز ندارد؟ این لباس فوق العاده یک آیتم همه‌کاره است و روی هر نوع تیپ بدنی به خوبی کار می کند. وجود شلوار جین برای کمد لباس هر خانومی لازم و ضروری است. شلوار جین همیشه نمادی از شیک پوشی و زیبایی بوده و همچنان جایگاه خود را در میان لباس های اصلی حفظ کرده است. شلوار جین را می توانید برای تمام فصل ها و موقعیت ها استفاده کنید و استایل شیک و به روز بسازید.

یک شلوار جین مناسب را می توانید با کت، ژاکت، تیشرت و پیراهن های اسپرت و مجلسی ست کرده و به روز بمانید. تنوع بسیار بالایی از طرح و رنگ های شلوار جین در بازار موجود است و کافیست مطابق سلیقه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. جین های کشی بهترین گزینه برای نشان دادن تناسب اندام هستند.

این نوع جین ها به نسبت جین های معمولی بسیار راحت تر بوده و به سادگی متناسب با اندام شما فرم می گیرند. در صورتی که به شلوار های جذب علاقه ندارید، یک شلوار جین راسته که در قسمت ران ها کمی آزاد است، بهترین جایگزین برای شما خواهد بود.

2. تیشرت سفید

با وجود یک تیشرت سفید، شما هرگز دچار اشتباه نخواهید شد. این لباس ساده و در دسترس با تمامی رنگ ها و لباس های شما به راحتی قابل ست کردن است و می توانید ترکیب های متنوع و در عین حال زیبایی بسازید. جالب است بدانید تیشرت یا پیراهن های سفید از گذشته تا کنون عضو جدانشدنی مد روز بوده و هیچگاه به حاشیه نرفته است.

از ترکیب تیشرت سفید با دامن کوتاه می توان یک تیپ دخترانه مجلسی ساخت. ترکیب لباس های سفید با جین نیز به طرز شگفت انگیزی اسپرت و شیک بوده و برای موقعیت های غیر رسمی گزینه بسیار خوبیست. انتخاب سایز صحیح نیز بسیار مهم است. تیشرت مناسب باید کاملا اندازه شما باشد.

از انتخاب تیشرت های بسیار آزاد و یا جذب خودداری کنید. برای تناسب هرچه بهتر تیشرت با لباس های مختلف خود، سعی کنید هنگام خرید تیشرت زنانه، مدل های ساده تر و بدون نوشته را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که سادگی همیشه زیباست و هرگز از مد نمی افتد.

خرید جدیدترین تیشرت زنانه در فروشگاه اینترنتی پریزانس

3. کت جین

کت جین تاثیر شگفت انگیزی بر ظاهر شما می گذارد که قابل توصیف نیست. یک کت جین می تواند سن شما را بسیار جوان تر از مقدار واقعی نشان داده و حس شادابی و شیک پوشی را به استایل روزمره شما اضافه کند. در انتخاب نوع کت جین آزادی عمل کامل دارید و می توانید مطابق سلیقه خود عمل کنید.

کت جین کوتاه را میتوان با ژاکت و پلیور بلند نیز ست کرد و یک تیپ اسپرت پاییزی ساخت. ترکیب کت جین و تیشرت رنگی را نیز از دست ندهید. پیشنهاد ما داشتن یک کت جین متوسط به رنگ روشن است. هنگام خرید کت جین به ضخامت و طرح آن بسیار توجه کنید. اغلب کت های جین برای استفاده در پاییز طراحی و دوخته می شوند در نتیجه ضخامت بیشتری دارند که این امر در کیفیت و دوام بیشتر آن ها نیز موثر است.

4. پیراهن دکمه دار

اگر از طرفداران استایل های مینیمال و ساده هستید، وجود یک پیراهن دکمه دار در کمد لباس شما ضروری است. این پیراهن ها در سال های اخیر بسیار ترند شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. پیراهن های دکمه دار که کاملا شبه پیراهن های مردانه هستند، اغلب یقه برگردان بوده و سر آستین ها دکمه دار می باشند.

با توجه به فصل می توانید از انواع پیراهن زنانه پنبه ای، نخی و یا کتانی استفاده کنید. یک پیراهن شیک و ساده را میتوان برای تمام موقعیت های غیر رسمی استفاده کرد. برای داشتن یک تیپ متفاوت و اسپرت، کافیست آستین های پیراهن را بصورت مرتب چند تا کرده و به شکل سه ربع استفاده کرد. هنگام انتخاب و خرید پیراهن زنانه مناسب، به سایز آن بسیار دقت کنید. یک پیراهن مناسب در قسمت سرشانه ها کاملا فیت بدن بوده و هیچ گونه افتادگی نخواهد داشت.

5. دامن های میدی

دامن همیشه نمادی از زیبایی و ظرافت بوده و برای موقعیت های غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرد. منظور از دامن های میدی نوعی از دامن است که قد آن تا روی زانو را پوشش می دهد. این دامن ها برای مهمانی های دوستانه و استفاده روزمره گزینه بسیار خوبی هستند.

در انتخاب نوع پارچه دامن دقت داشته باشید که ایستادگی آن برای فرم بدنی شما مناسب و بی نقص باشد. دامن میدی می تواند ظاهر شما را کشیده تر و زیبا تر جلوه داده و با انواع پیراهن های شما به خوبی ست شود. برای داشتن ظاهری شیک و گران قیمت، کافیست از یک دامن میدی از جنس چرم قهوه ای یا مشکی استفاده کنید. ترکیب این دامن ها با پیراهن زنانه ترکیبی بی نظیر را نتیجه می دهد و گزینه ای عالی برای مهمانی های رسمی است.

خرید بهترین دامن ها در فروشگاه اینترنتی پریزانس

6. لباس مجلسی مشکی

رنگ مشکی از جمله رنگ هایی است که همیشه شیک پوشی و تناسب اندام را به نمایش می گذارد. داشتن یک پیراهن مجلسی مشکی که تا زانو را پوشش می دهد، برای کمد لباس هر خانوم شیک پوشی ضروری و لازم است.

اگر کمی اضافه وزن دارید و یا در قسمت شکم و پهلو دارای چربی اضافه هستید، این پیراهن بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در صورتی که تناسب اندام دارید، می توانید پیراهن های مجلسی ماکسی را انتخاب کنید. در واقع پیراهن مشکی انتخابی است که برای مجالس و مهمانی ها به خوبی با آرایش و اکسسوری های شما ست شده و می تواند ظاهر شما را بسیار شیک و گران نشان دهد.

7. کفش کتانی سفید

بی شک داشتن یک کفش راحتی و در عین حال متناسب با تمامی رنگ ها، برای شما ضروری است. کفش کتانی سفید بهترین انتخاب برای خرید است، چرا که با تمامی رنگها و تیپ های رسمی و روزمره به خوبی ست می شود و دیگر نگران ست کردن لباس های خود با کفش نخواهید بود.

در انتخاب کفش سفید لازم است دقت بالایی داشته باشید و تا حد امکان، کفشی ساده و بدون طرح انتخاب کنید. این موضوع کمک می کند تا بیشترین هم خوانی و تناسب رنگ را با لباس های دیگرتان ایجاد کنید. برای تنوع و ست کردن با برخی لباس های خاص خود، کافیست بند های کفش را تغییر داده و از بند های رنگی موجود در بازار استفاده کنید تا کفشی متفاوت داشته باشید.

8. کفش پاشنه دار مشکی

اگر قصد دارید ظاهری رسمی داشته باشید باید به سراغ کفش‌های پاشنه بلند بروید. کفش‌های پاشنه بلند علاوه بر بلندتر نشان دادن شما موجب زیباتر دیده شدن لباس‌تان نیز می‌شوند. از این کفش می توان برای تمامی موقعیت های رسمی، روزمره و مهمانی ها استفاده کرد.

این کفش ها بواسطه رنگ مشکی خود، دست شما را برای ست کردن باز گذاشته و هیچ محدودیتی ایجاد نمی کنند. کفش های پاشنه دار مشکی با انواع شلوار جین جذب، شلوار پارچه ای مشکی، دامن بلند و لباس مجلسی قابل ست کردن هستند.

در انتخاب کفش خود دقت داشته باشید که پاشنه مناسب می تواند هنگام راه رفتن بیشترین هماهنگی را با بدن داشته و از ایجاد ظاهر آشفته خودداری کند. کفش های پاشنه دار ورنی و چرمی بهترین گزینه برای خرید بوده و ظاهر شما را بسیار زیبا و گران نشان می دهد..

9. شلوار پارچه ای مشکی

یک شلوار پارچه ای مشکی زیبا قطعا یکی دیگر از موارد ضروری کمد لباس شماست. این شلوارها ساده و ظریف هستند و نه تنها ظاهر پاها را زیبا می کنند، بلکه آن را کشیده تر نیز نشان می دهند. شلوار مشکی را برای محل کار با مانتوی مناسب ست کنید.

اگر به یک مهمانی می روید، یک تاپ پولک دار زیبا با کفش پاشنه بلند می تواند ترکیبی زیبا و چشم نواز ایجاد کنید. از ترکیب شوار پارچه ای مشکی با پیراهن دکمه دار سفید می توانید ظاهری زیبا و اسپرت بسازید. شلوار راسته مشکی که در قسمت ران ها کمی آزاد است، بهترین گزینه برای خرید است. هنگام ست کردن شلوار پارچه ای دقت داشته باشید که بهترین قد برای این نوع شلوارها، تا بالای مچ پا است. از خرید شلوارهای کوتاه و بلندی که روی کفش را می پوشانند، خودداری کنید چرا که ظاهر شما را آشفته و نا منظم نشان می دهند.

10. شال با طرح چند رنگ

شال و روسری اولین بخش پوشش شماست که در نگاه اول، دیده می شود و مورد توجه بسیاری قرار دارد، بنابراین لازم است بهترین همخوانی را با رنگ پوست و لباس شما داشته باشد. داشتن  یک شال چند رنگ می تواند انتخاب های شما برای ست کردن لباس را تا چندین برابر افزایش داده و تنوع بسیار بالایی ایجاد کند.

بی شک خرید یک شال چند رنگ، در هزینه شما صرفه جویی کرده و همزمان با چندین لباس شما قابل استفاده و ست کردن است. این شال شما را از خرید شال های متعدد بی نیاز کرده و در عین حال، سادگی و ظرافت را به خوبی نمایان می کند.

هنگام خرید شال های چند رنگ، دقت داشته باشید که طرح های شلوع و ریز می تواند چشم بیننده را دچار خطا کرده و ظاهری آشفته و بدون هماهنگی را به نمایش بگذارد. شال هایهفت رنگ کهد طرح ابر و بادی دارند، بهترین گزینه برای کمد لباس شما هستند.

11. کیف مشکی

کیف یکی از اصلی ترین بخش های پوشش رسمی و مجلسی خانم ها را تشکیل می دهد و مکمل کفش و شال شماست. یک خانم شیک پوش، همواره کیف و شال خود را به خوبی با کفش ها ست می کند تا ظاهری مرتب ایجاد کند. اما سوال اینجاست که می توان برای هر شال و کفش، یک کیف جداگانه خریداری کرد؟ بی شک این کار نیازمند صرف هزینه و وقت زیاد برای یافتن کیف مناسب است.

داشتن یک کیف مشکی در کمد لباس تان این مشکل را به خوبی حل کرده و نیازی به خرید کیف های متعدد نخواهید داشت. در انتخاب کیف خود دقت داشته باشید که حجم مناسبی داشته و بسیار بزرگ یا بسیار کوچک نباشد. یک کیف مناسب باید حجم مناسبی برای قرار دادن کیف پول، گوشی و کیف لوازم ضروری داشته باشد.

کیف های ورنی و چرمی انتخابی عالی و البته با دوام برای شما هستند. از خرید کیف های مشکی پارچه ای خودداری کنید چرا که این کیف ها فقط برای استفاده روزمره مناسب بوده و جذابیتی ندارند.

خرید اینترنتی پوشاک زنانه

اکنون که با مهم ترین نکات خرید پوشاک زنانه آشنا شدید، فروشگاه اینترنتی معتبر پریزانس بهترین منبع برای مشاهده و خرید جدیدترین لباس های زنانه ایرانی و خارجی با قیمت مناسب و کیفیت عالی می باشد.

در این فروشگاه می توانید انواع لباس زنانه مانند تیشرت، بلوز و شومیز، دامن مجلسی و راحتی و همچنین انواع سویشرت و کاپشن تهیه کرده و با ارسال فوری و رایگان درب منزل تحویل بگیرید. برای مشاهده جدیدترین مدل ها به سایت پریزانس مراجعه نمایید.

/ پایان رپورتاژ آگهی

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده