چگونه بفهمیم مردی عاشق مان شده است؟

نشانه های عاشق شدن مردان چیست؟

اگر اخیرا با مردی آشنا شده اید که نظرتان را به خود جلب کرده و احساس می کنید هر روز بیشتر از قبل به او علاقمند می شوید بدون شک کمی نگران و سرگردان هستید و مدام سوالاتی از این قبیل فکر شما را مشغول می کند: آیا این احساس دو طرفه است؟ او نسبت به من چه حسی دارد؟ آیا این رابطه به ازدواج می انجامد؟ و …

ابتدای یک رابطه می تواند واقعا گول زننده باشد مانند وقتی که در میدانی پر از مین قدم گذاشته اید! یکدیگر را ملاقات می کنید، سعی می کنید طرف مقابل را بهتر بشناسید، گزینه های دیگر را از ذهن خود پاک می کنید و حتی ممکن است زودتر از آن چه فکرش را بکنید عاشق شوید!

در این دوران افراد معمولا از شبکه های اجتماعی برای نشان دادن احساسات خود استفاده می کنند، عکس پروفایل با هم ست می کنند، عکس نوشته عاشقانه برای پروفایل خود انتخاب می کنند، از متن های عاشقانه در بیو اینستاگرام خود استفاده می کنند.

اما آیا می توان صرفا با دیدن عکس عاشقانه در پروفایل یک فرد به عشق او نسبت به خودمان پی ببریم؟ و آیا می توان گفت این عشق واقعی است؟ قطعا جواب منفی است.

در ادامه به برخی علائم عاشق شدن مردان اشاره خواهیم کرد تا با دقت کردن به رفتار و صحبت های او بتوانید به عشق و علاقه اش نسبت به خودتان مطمئن شوید. با پرشین استار همراه باشید.

نشانه های عاشق شدن مردان
نشانه های عاشق شدن مردان

نشانه های عاشق شدن مردان

1. یک مرد عاشق به بهانه های مختلف با شما تماس می گیرد

اگر اخیرا بیشتر با شما تماس می گیرد، زمان بین ملاقات ها را کمتر می کند یا در طول روز چندین بار حال تان را جویا می شود احتمالا احساسش نسبت به قبل قوی تر شده و به شما علاقه پیدا کرده است.

2. یک مرد عاشق دائما به شما خیره می شود

مرد عاشق نمی تواند نگاه خود را کنترل کند و ناخودآگاه همانند افراد طلسم شده به شما زل خواهد زد، او سعی می کند از طریق برقراری ارتباط چشمی حرف هایش را به شما بزند.

3. یک مرد عاشق هنگام صحبت کردن به لکنت می افتد

با دیدن شما دستپاچه می شود، به لکنت می افتد و خجالت زده و آشفته به نظر می رسد. این رفتار نشان دهنده آن است که خود فرد نیز می داند که عاشق شده است. بله! این از نشانه های یک مرد عاشق است.

4. یک مرد عاشق شما را با دوستان خود آشنا می کند

مردها برای دوستان خود ارزش زیادی قائل هستند، اگر شما را به دوستان خود معرفی می کند مطمئن باشید به طور جدی درباره رابطه تان فکر می کند و قصد دارد شما را به طور کامل وارد زندگی خود بکند.

5. یک مرد عاشق شما را به پدر و مادرش معرفی می کند

اگر برای آشنایی شما با والدینش بی صبری می کند و دوست دارد هرچه زودتر این اتفاق بیفتد یعنی آماده است تا رابطه را به مرحله بعد برساند. این یکی از مهم ترین نشانه های عشق یک مرد در رابطه عاطفی می باشد.

6. یک مرد عاشق از صحبت درباره خواستگاران قبلی شما متنفر است!

اگر هنگام صحبت درباره روابط عاطفی یا خواستگارها چهره اش گرفته و عبوس می شود و حسادت می کند می توانید مطمئن باشید احساس قوی و پرشوری نسبت به شما دارد!

7. یک مرد عاشق رفتار عاشقانه عجیبی دارد

ممکن است کلام عاشقانه ای به زبان نیاورد اما رفتار رمانتیک و عجیبی دارد. این حالت معمولا وقتی رخ می دهد که مرد از بیان احساسات خجالت می کشد و سعی دارد با رفتار و زبان بدن عشق خود را به طرف مقابل ابراز کند.

8. یک مرد عاشق فوق العاده مهربان و باملاحظه است

اگر رفتارش نسبت به قبل به طور ناگهانی تغییر کرده و همواره سعی می کند از شما محافظت کند، باید به دنبال نشانه های عشق در این فرد باشید.

9. یک مرد عاشق درباره شما با دیگران صحبت می کند

اگر هر بار یکی از آشنایان او را می بینید به شما می گوید: “تعریف تان را زیاد شنیده ام!” مطمئن باشید او هم احساسات عمیقی نسبت به شما دارد.

10. یک مرد عاشق دوست دارد خانواده تان را ملاقات کند

به شما اصرار می کند که او را به خانواده خود معرفی کنید، این کار تلاشی است تا نشان دهد که در رابطه بسیار جدی است.

11. یک مرد عاشق نظر دوستان شما را جلب می کند

هر مردی می داند که برای جلب توجه دختر مورد علاقه اش باید نظر مثبت دوستان او را نیز به خود جلب کند زیرا زنان تحت تاثیر نظر دوستان درباره خواستگار خود تصمیم می گیرند و هر مردی که به این مسئله توجه کند برگ برنده را در دست خواهد داشت.

12. یک مرد عاشق اجازه می دهد همه تصمیمات را شما بگیرید

اگر با تصمیمات شما درباره اینکه کجا شام بخورید، چه فیلمی ببینید، چه ساعتی چه کاری انجام دهید مخالفت نمی کند و هرچه بگویید همان خواهد شد، شک نکنید که عاشق شما شده است!

13. یک مرد عاشق از شبکه های اجتماعی نهایت استفاده را می برد

یک مرد عاشق به روش های مختلف در شبکه های اجتماعی سعی می کند نظر دختر مورد علاقه اش را جلب کند و از انواع عکس پروفایل خاص، رمانتیک و عکس نوشته غمگین، سوزناک و عاشقانه برای این کار استفاده می کند. اگر به بهانه مناسبت های مختلف عکس نوشته زیبا از او دریافت می کنید شاید زمانش رسیده که به عشق دوطرفه بیشتر فکر کنید!

14. یک مرد عاشق از خرید کردن خسته نخواهد شد

مردها از خرید کردن متنفرند! آیا هنگام خرید کردن ساعت ها شما را همراهی می کند و هرگز لب به شکایت باز نمی کند؟ ساده است! او یک عاشق تمام عیار است.

15. یک مرد عاشق مرتب برای شما هدیه می خرد

مردان عاشق معمولا سعی می کنند عشق خود را با خرید هدیه های زیبا، جالب یا عاشقانه ابراز کرده و نظر دختر مورد علاقه خود را جلب کنند.

16. شما برای او خاص هستید

اگر سعی می کند به روش های مختلف به شما بگوید که خیلی برایش خاص هستند و تا به حال این حس را با هیچ دختری تجربه نکرده است، احتمالا عشق تان دوطرفه است.

17. یک مرد عاشق به شما می گوید دوستت دارم

بعضی مردان بسیار رک هستند و ترجیح می دهند احساس خود را صریح بیان کنند. او به سادگی به شما می گوید :”دوستت دارم” و شما باید باور کنید. به همین سادگی!

منبع: lovepanky

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده