بهترین کادو برای روز مادر | 12 ایده عالی برای خرید هدیه روز مادر

روز مادر نزدیک است و همه ما از کوچک و بزرگ در تب و تاب انتخاب بهترین هدیه برای بهترین مادر روی زمین هستیم! اگرچه خرید هدیه روز مادر کار چندان مشکلی نیست چون معمولا مادر از هر نوع هدیه ای که فرزندانش به او تقدیم کنند خوشحال خواهد شد اما انتخاب نوع هدیه حتی برای مادر نیز در نگاه اول سخت به نظر می رسد.

در ادامه قصد داریم شما را با 12 ایده عالی برای هدیه روز مادر آشنا کنیم. با پرشین استار همراه باشید.

بهترین هدیه برای روز مادر

1. دسته گل

هدیه روز مادر
هدیه روز مادر

گل ها یکی از بهترین و به صرفه ترین هدایا برای روز مادر می باشند، زیبا و دوست داشتنی و در عین حال عاشقانه. هر مادری با دریافت گل های رنگارنگ مخصوصا اگر پیام محبت آمیز روی آن قرار داده باشید خوشحال خواهد شد.

2. شمع های معطر

ایده عالی برای روز مادر
ایده عالی برای روز مادر

اگر به دنبال هدیه صد در صد مطلوب برای مادر خود هستید شمع های معطر انتخاب ایده آلی محسوب می شود، از این عطرها می توان به صورت دکوری استفاده کرده یا آن ها را داخل اتاق نشیمن قرار داد.

همچنین می توانید ست آروماتراپی برای مادر خود تهیه کنید که برای حمام و اتاق خواب عالی هستند.

3. شکلات

بهترین ایده ها برای خرید هدیه روز مادر
بهترین ایده ها برای خرید هدیه روز مادر

اگر مادرتان به شیرینی و شکلات علاقه دارد و یار قدیمی شما در خوردن شکلات های فانتزی است تردید نکنید! جعبه شکلات یکی از بهترین هدایای روز مادر برای مادر شماست.

4. کارت هدیه

کادو برای روز مادر
کادو برای روز مادر

اگر مشغله زیادی دارید و از سوی دیگر می دانید مادرتان به خرید کردن علاقه زیادی داشته و خریدهای خود را از فروشگاه خاصی انجام می دهد کافیست یک کارت هدیه به او تقدیم کنید تا او به بهترین شکل ممکن از هدیه اش استفاده کند.

5. جعبه طلا و جواهر

ایده کادو خریدن روز مادر
ایده کادو خریدن روز مادر

برای مادرانی که که یک میز یا کمد پر از جواهرآلات یا مجموعه سنگ و یا حتی لوازم آرایش ریز زیادی دارند خرید ست جعبه طلا و جواهر یکی از بهترین گزینه های هدیه روز مادر می باشد. در این صورت دیگر مادرتان را در جستجوی حلقه یا گوشواره ای که نمی داند کجا گذاشته نخواهید دید!

6. عطر

بهترین هدیه روز مادر
بهترین هدیه روز مادر

عطر هدیه ای دوست داشتنی است چه برای خانم هایی که هر روز عطر و ادکلن استفاده می کنند و یا آن هایی که تنها در موارد و مراسم خاص عطر می زنند. کافیست رایحه مورد علاقه مادرتان را به او تقدیم کنید.

7. جواهرآلات

هدیه روز مادر
هدیه روز مادر

اگرچه اغلب خانم ها دوست دارند جواهرآلات را از همسر خود هدیه بگیرند اما دریافت آن فرزندان نیز به همان اندازه آن ها را خوشحال خواهد کرد. می توانید از جواهرات با مضمون روز مادر برای این کار استفاده کنید.

8. لوازم دکوری

کادوی روز مادر
کادوی روز مادر

دکوری منزل از بالش و قالیچه گرفته تا لوازم آشپزخانه همگی هدایای عالی برای یک مادر محسوب می شود او بدون شک مادرتان آن را دوست خواهد داشت و حتی هنگام صحبت با دوستانش به آن اشاره خواهد کرد.

9. قاب عکس

کادوی روز مادر
کادوی روز مادر

یکی از بهترین کارهایی که برای مادرتان می توانید در این روز انجام دهید زنده کردن خاطراتش با بزرگ کردن یکی از عکس های مورد علاقه او است، این عکس را بزرگ کرده و قاب بگیرید تا بتواند کنار تخت یا حتی در اتاق نشیمن نصب کند.

10. روسری و شال

هدیه روز مادر
هدیه روز مادر

دریافت کادوهای پوشیدنی برای هر خانمی دلپذیر است از مانتو و شلوار گرفته تا کفش و لباس داخل منزل همگی ایده های خوبی برای هدیه روز مادر است اما اگر نگران سایز آن هستید توصیه می کنیم خرید روسری یا شال را در اولویت قرار دهید زیرا نه تنها نگرانی شما را برطرف خواهد کرد بلکه روسری از آن اقلامی است که مورد پسند هر خانم ایرانی می باشد.

11. لوازم پزشکی

هدیه روز مادر
هدیه روز مادر

سلامتی مادر در درجه اول قرار دارد و هیچ فرزندی طاقت دیدن بیماری او را ندارد، امیدواریم همه مادران ایرانی در صحت و سلامت کامل باشند، اگر مادرتان به بیماری های مزمن مانند فشار خون بالا یا دیابت یا چاقی مبتلا است تهیه دستگاه فشار خون، تست قند و ترازو او را بسیار خوشحال خواهد کرد.

12. کتاب

کادو روز مادر
کادو روز مادر

اگر مادرتان به خواندن کتاب و مطالعه علاقه دارد برای انتخاب هدیه روز مادر کار شما بسیار راحت خواهد بود، کافیست به یک کتابفروشی مراجعه کرده و کتاب مورد علاقه مادر را برایش خریداری کنید و دیگر نگران سایز و زیبایی هدیه تان نیز نباشید!

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده