برای یادگیری زبان فرانسوی چقدر زمان نیاز داریم؟

یادگیری زبان فرانسوی

کشور فرانسه و زبان زیبای فرانسوی طرفداران بسیاری دارد. زبان فرانسوی جز ۵ زبان برتر دنیا و اروپا می باشد که زبان اصلی مردم فرانسه و کشورهای دیگر در قاره اروپا، آفریقا و کانادا می باشد.

از این رو این زبان همانند زبان های انگلیسی و آلمانی جز زبان هایی است که افراد زیادی در دنیا مایل به یادگیری آن می باشند.

یادگیری هر زبانی با روش ها و متدهای مختلف انجام می شود. شما می توانید زبان فرانسه را در یک کلاس یاد بگیرید و یا با استفاده از دوره های آفلاین و به صورت خودآموز به یادگیری بپردازید.

در نتیجه مدت زمان یادگیری براساس نحوه یادگیری و میزان زمانی که برای مطالعه آن می گذارید متغیر می باشد.

در این مطلب می خواهیم با بررسی کلیت زبان فرانسوی و شناخت ویژگی های آن ببینیم چه مدتی زمان می برد تا زبان فرانسه را فرا بگیریم.

ویژگی های زبان فرانسوی

زبان فرانسوی یکی از زبان های پرطرفدار و پرتکلم در دنیا می باشد. نزدیک به ۳۰۰ میلیون نفر در قاره ها و کشورهای مختلف در دنیا به زبان فرانسوی صحبت می کنند و همچنین این زبان در کشورهای زیادی به عنوان زبان رسمی مورد استفاده می باشد.

این زبان جز زبان های مهم بین المللی بوده و در بسیاری از زمینه ها حرف اول را می زند. زبان فرانسوی در عین حال زبان کار و زبان رسمی در سازمان ملل، اتحادیه اروپا، یونسکو، ناتو، کمیته بین المللی المپیک یا صلیب سرخ بین المللی است.

الفبای این زبان براساس الفبای زبان لاتین می باشد و دارای ۲۶ حرف ساده است و در کنار این حروف یک سری حروف نشان دار نیز وجود دارد. ۸۵ درصد کلمات زبان فرانسوی از لاتین، ۱٫۵ درصد از آلمانی، ۰٫۱ درصد از عربی، ۰٫۱ درصد از اسکاندیناوی، ۱۲ درصد از اسپانیایی و ایتالیایی و انگلیسی و باقی زبان‌ها گرفته شده‌ است.

در زبان فرانسوی کلمات دارای جنسیت می باشند و این جنسیت می تواند مذکر یا مونث باشد و همچنین حالت جمع نیز به عنوان یک جنسیت سوم در این زبان شناخته می شود.

معمولا در صحبت کردن و بیان کلمات استرس و تاکید وجود ندارد برخلاف زبان انگلیسی و کلمات به یک صورت در زبان فرانسه تلفظ می شوند که البته این از زیبایی این زبان کم نمی کند.

نسبت به برخی از زبان ها تلفظ کلمات و بیان شان کمی برای افراد به نظر سخت می آید که باید به این موضوع توجه داشته باشند که تلفظ و یادگیری بیان کلمات در هر زبانی خاص و متنوع است که بعد از مدتی این موضوع برای شان عادی خواهد شد.

آیا یادگیری زبان فرانسوی سخت است؟

خیلی از افراد به دلیل اینکه تصور می کنند یادگیری زبان فرانسوی خیلی سخت می باشد به دنبال یادگیری این زبان نمی روند. در این خصوص باید گفت هر زبانی برای یادگیری سختی ها و قواعد خاص خود را دارد و نمی توان به این دلیل یادگیری را کنار گذاشت.

زبان فرانسوی از جمله زبان های نسبتا سخت برای یادگیری تلقی می شود که البته به دلایل مختلفی بستگی دارد. یکی از این موارد زبان مادری افراد است. که این موضوع می تواند تاثیر زیادی در یادگیری داشته باشد. مورد بعدی نحوه یادگیری و روش یادگیری شما است که باعث می شود یک زبان برای تان سخت یا آسان جلوه نماید.

نیاز و هدف یادگیری نیز می تواند در سختی و آسانی یادگیری یک زبان تاثیرگذار باشد و همچنین علاقه شما به یادگیری یک زبان از دیگر مواردی است که سختی یا آسانی یک زبان را برای هر فرد مشخص می کند.

در نتیجه شاید با توجه به شرایط تان زبان فرانسوی برای شما سخت یا آسان باشد اما زبان فرانسوی به صورت کلی در لیست زبان های سخت دنیا قرار ندارد.

چه میزان زبان می برد تا زبان فرانسوی را یاد بگیریم؟

مدت زمانی که نیاز دارید تا زبان فرانسوی را یاد بگیرید بستگی به شرایط مختلفی دارد. در حالت استاندارد تقریبا ۳ سال زمان می برد تا شما بتوانید به این زبان مسلط شوید و این زبان را به خوبی صحبت نمایید. اما این موضوع می تواند در زمان کمتر یا حتی بیشتری نیز رخ دهد.

اینکه شما با استفاده از کلاس های فشرده و با مدت زمان مطالعه بالا و تمرین زیاد روزانه به یادگیری بپردازید می توانید در زمانی یک ساله به خوبی این زبان را فرابگیرید. اما یادگیری این زبان کاری سخت و غیرممکن نیست.

کلاس های آموزش زبان فرانسوی در موسسه زبان دهخدا

آموزشگاه زبان دهخدا با توجه به نیاز و استقبال افراد برای آموزش زبان فرانسوی به آموزش و برگزاری کلاس های زبان فرانسوی به صورت حضوری و آنلاین پرداخته است.

این کلاس های زیر نظر اساتید مجرب و نیتیولایک و با استفاده از منابع بروز و معتبر زبان فرانسه با روش های تدریس نوین به صورت جذاب برگزار می شوند.

شما می توانید در کلاس های گروهی و خصوصی به صورت ترمیک، فشرده، نیمه فشرده و فوق فشرده به آموزش زبان فرانسه بپردازید و براساس شرایط خود این زبان را آموزش ببینید.

کلاس های آنلاین زبان فرانسه موسسه در پلتفرم اختصاصی موسسه با بهترین کیفیت و با استفاده از ابزارهای لازم به صورت شبیه سازی کامل از کلاس حضوری برگزار می شوند تا بهترین بازده ای را به زبان آموزان ارائه نماید.

تعیین سطح و مشاوره زبان فرانسه به صورت رایگان بوده که شما بعد از آن می توانید شروع به یادگیری زبان فرانسه نمایید.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده