10 خاصیت آجیل برای پوست و مو | آجیل منوچهری

آجیل برای پوست و مو

خواص آجیل برای پوست و مو غیر قابل انکار است. آجیل ها می توانند بخش قابل توجهی از مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز برای پوست، مو و سایر ارگان های بدن را فراهم کنند. قطعا همه ی ما تجربه خرید آجیل مخلوط داشته ایم، آیا میدانستید شما با خوردن آجیل بسیاری از عناصر کمیاب، مواد مغذی و… نیز از انواع آجیل دریافت می شوند.

به طور کلی محصولات مراقبت از پوست و مو انواع مختلفی دارند. برخی از این محصولات با استفاده از کرم، صابون، مواد آرایشی و بهداشتی نصیب شما می شوند. بخش دیگری از این محصولات نیز مواد مغذی دریافتی از خواص آجیل هستند.

از خواص آجیل برای پوست و مو، باید به تامین اساسی ترین نیازهای بدن انسان اشاره کرد. واقعیت امر این است که رعایت اصول تغذیه، تامین مواد مغذی و عناصر کمیاب بدن، تامین ویتامین ها و… نقش مهمی در زیبایی و شادابی پوست و تقویت موها دارد. آنچه که در درون بدن انسان اتفاق می افتد، نمود بیرونی دارد و در ظاهر نیز نمایان می شود.

خواص آجیل برای پوست و مو
خواص آجیل برای پوست و مو

دریافت مواد مغذی می تواند فواید بسیاری به همراه داشته باشد. با خوردن آجیل و سلامت پوست و مو می توانید با اعتماد به نفس بیشتر در جمع دوستان ظاهر شوید و زندگی سالمی را تجربه کنید. بیشتر افراد برای سلامت پوست و تقویت مو از رژیم های مختلف کمک می گیرند. با این حال در بیشتر موارد خوراک مفیدی همچون آجیل را فراموش می کنند.

حال باید دید چه نوع آجیلی می تواند بیشترین عناصر و ویتامین ها را برای بدن شما تامین کرده و شرایط لازم برای سلامت پوست و تقویت مو را فراهم کند.

خواص آجیل برای پوست

قبل از اینکه از خواص آجیل برای پوست و مو بهره مند شوید، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید. با این کار از بروز آلرژی های زمینه ای جلوگیری می کنید.

  1. پسته احتمال بروز آکنه را کاهش می دهد: زمانی که تصمیم به بررسی خواص آجیل برای پوست و مو می گیرید، متوجه می شوید که انواع آجیل به روش های مختلف تامین کننده سلامت پوست و مو هستند. پسته یکی از آجیل های مفید برای سلامت بدن است. این آجیل میزان قند خون را با وارد کردن آنتی اکسیدان به بدن کاهش داده و از این طریق احتمال بروز آکنه را نیز کاهش می دهد.
  2. فندق برای جلوگیری از پیری پوست توصیه می شود: افراد بسیاری برای جلوگیری از چین و چروک و پیر شدن پوست از انواع مختلف سرم، لوسیون، کرم و روش های درمانی کمک می گیرند. با این حال تغذیه حرف اول را می زند. فندق از جمله آجیل هایی است که به عنوان تامین کننده سلامت پوست و مو معرفی می شود. این آجیل مجموعه ویتامین های C، A و E را به همراه دارد. تمام این ویتامین ها از بروز چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می کنند.
  3. برای داشتن پوست سالم، فندق بخورید. فندق سرشار از آنتی اکسیدان است، ضمن اینکه به بدن شما فلاونوئید نیز هدیه می دهد. زمانی که این دو ماده را به شکل همزمان مصرف می کنید، پوستی شاداب خواهید داشت، چون بازسازی سلول های پوست و… برای شما فراهم می شود.
  4. سلامت پوست با بادام درختی: مهم ترین ویژگی که در زمان خرید بادام درختی باید مورد توجه قرار بگیرد ویتامین E می باشد. همان طور که می دانید ویتامین E برای سلامت پوست و مو اهمیت زیادی دارد، بنابراین این خوردنی خوشمزه می تواند تکمیل کننده خواص آجیل برای پوست و مو باشد. ویتامین E کمک می کند تا پوست شما به حالت هیدراته نگه داشته شود، همچنین این ویتامین از بروز لکه های تیره، بیماری های پوستی، آکنه و … جلوگیری می کند.

خواص آجیل برای پوست

  1. خواص آجیل برای پوست با گردو: گردو نیز به کم شدن و از بین رفتن التهاب بدن کمک می کند. این ویژگی بخشی از خواص آجیل برای پوست و مو نیز هست. التهاب می تواند باعث بروز مشکلات پوستی شود. از طرفی کاهش التهاب می تواند به حرکت بهتر مفاصل کمک کند.

خواص آجیل برای مو

1) آجیل برزیلی حاوی سلنیوم است و می تواند شما را از خواص آجیل برای مو بهره مند کند. با خوردن منظم این نوع آجیل می توانید موهای خود را تقویت کرده و از ریزش آن ها جلوگیری کنید.

2) یکی دیگر از فواید آجیل برزیلی برای پوست این است که آن ها سلامت پوست را بهبود می بخشند. این کار باعث می شود پوست شما راحت تر بهبود پیدا کند و از ابتلا به آکنه جلوگیری شود.

3) از دیگر خواص آجیل برای مو می توان به شادابی و درخشش رنگ مو اشاره کرد. فندق می تواند باعث درخشش رنگ مو شود، همچنین می تواند موهای شما را سالم نگه دارد.

4) بادام هندی خوراک فوق العاده مفیدی است و می تواند تامین کننده خواص آجیل برای پوست و مو باشد. خوردن 28 گرم بادام هندی می تواند تا 1 گرم فیبر، 5 گرم پروتئین و 1 درصد از مصرف روزانه توصیه شده ویتامین E را به شما بدهد.

5) فندق می تواند از شکافتن انتهای مو جلوگیری کند. استفاده از روغن فندق می ‌تواند راهی عالی برای افزایش استحکام و تقویت موهای شما باشد. با مالیدن روزانه چند قطره از این روغن مخصوص به موهای خود، می توانید وزی موهای خود را از بین ببرید و از موخوره جلوگیری کنید.

خواص آجیل برای مو

بهترین آجیل برای تقویت پوست و مو

بهترین آجیل برای تقویت پوست و مو آجیلی است که مجموعه ‌ای از چندین آجیل مانند بادام درختی، بادام زمینی، فندق، بادام هندی، تخمه کدو، پسته و… را به همراه داشته باشد، چرا که در این صورت مجموعه ای از عناصر مورد نیاز بدن به شکل یکجا دریافت می شوند.

تاثیر بادام زمینی در ریزش مو

بادام زمینی منبع خوبی از بیوتین است. این ماده اهمیت زیادی برای رشد مو دارد. بادام زمینی می تواند مجموعه ای غنی از خواص آجیل برای مو را به همراه داشته باشد. این آجیل ال-آرژنین، ویتامین E و سطح بالایی از اسیدهای چرب امگا 3 را دارد. تمام این عناصر برای رشد و تقویت موها اهمیت دارند و از ریزش مو جلوگیری می کنند.

از کجا آجیل خوب بخریم؟

آجیل تازه و سالم می تواند برای سلامت پوست، مو و بدن مفید باشد. با خرید آجیل از آجیل منوچهری می توانید آجیل سالم، با کیفیت، تازه و متنوع را با قیمت مناسب خریداری کنید.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت پرشین استار مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده