برند عطر و ادکلنی که ست استایل شما را تکمیل می‌کنند!

بولگاری نام یک خانه مد در کشور ایتالیا است که فعالیت خود را در سال 1884 توسط ستیریوس وولگاریس آغاز کرد. این کمپانی اولین محصول عطری خود را در سال 1992 به بازار عرضه کرد که در مدت کوتاهی توانست محبوبیت زیادی در بین مشتریان خود به‌دست آورد. برند بولگاری محصولات عطری خود را برپایه آکوردهای مختلفی در دو دسته زنانه و مردانه با رایحه‌های مختلف به سطح بازار عرضه می‌کند. محصولات عطری این برند از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار هستند.

به نقل از سایت چچک ادکلن برند بولگاری متنوع ترین عطرهای زنانه و مردانه را دارد که انتخاب شما را در خرید عطر بسیار راحت می کند.

بولگاری

معرفی بهترین عطرهای بولگاری

کلکسیون عطرهای بولگاری به قدری کامل است که شما در هر فصل می‌توانید یکی از محصولات آن را انتخاب کنید. بولگاری گزینه خوبی برای هدیه‌ دادن به عزیزانتان در مراسمات مختلف است. عطر بولگاری مجموعه کاملی از ادکلن‌های ادوتویلت و ادوپرفیوم را برای هر نوع سبک و سلیقه‌ای آماده کرده است. بهترین‌های این برند ایتالیایی را در ادامه مطلب برای معرفی می‌کنیم.

ادکلن بولگاری امنیا کریستالین:

در بین کلکسیون ادکلن بولگاری، بهترین و خاص‌ترین نوع آن ادکلن بولگاری امنیا کریستالین بوده که توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده است. ترکیب نت‌های چوبی، میوه‌ای و گل‌های سبز کاملاً حرفه‌ای و متعادل باهم ترکیب شده‌اند و حس و حال تازگی را به شما القا خواهند کرد. عطر امنیا کریستالین به درخشانی معروف بوده و بدون شک همان ادکلنی است که وقتی در یک جمع حضور دارید نام آن را از شما خواهند پرسید.

اگر فردی هیجانی و پرشور هستید پیشنهاد ما به شما ادکلن بولگاری امنیا کرال است. اگر مدرن و جوان هستید هم عطر بولگاری امنیا آمتیست گزینه خوبی برای شما خواهد بود. اگر جزو افراد درونگرا، مرموز و رازداری هستید هم ادکلن بولگاری امنیا ایندین گارنت، گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

ادکلن بولگاری گلدیا:

معروف‌ترین ادکلن زنانه بولگاری نسخه ادوپرفیوم، ادکلن گلدیا است. این ادکلن گزینه‌ای برای روشن کردن احساس و برانگیختن فرد است. زمانی که قصد دارید افکار شدیدی را از خود در ذهن مردی بجای بگذارید و توجه او را به خود جلب کنید، ادکلن بولگاری گلدیا خیلی راحت شما را به خواستی شما می‌رساند. رایحه گل‌های تازه بایکدیگر باعث شده تا این ادکلن مرموز به نظر برسد و تمامی احساس‌های یک زن را به عمق تفکر مخاطب پیش ببرد. استشمام رایحه یاسمن شیرین، گل رز، پاپیروس مصری، مشک و یلانگ یلانگ (روغن درخت کانانگا) تمامی احساسات را در قلب برمی‌انگیزد.

ادکلن بولگاری جاسمین نویر:

ادکلن بولگاری جاسمین نویر، نشانه‌هایی از مرموزیت، اقتدار و جسوریت را در یک زن به خوبی به رخ می‌کشد. ادکلن جاسمین نویر توانایی این را دارد که حس تسلط بر فضا در یک زن ایجاد کرده و اعتماد به‌نفس آن را حسابی بالا ببرد. این ادکلن شاخ و برگ تازه و بکری دارد که احساس شگفت‌انگیزی در شما ایجاد می‌کند. ماندگاری این عطر به قدری بالاست که شما حتی بعد از اسپری آن باز هم به همان میزان تازگی، لطافت و تلخ و شیرینی آن را حس خواهید کرد. تناقض خاص و جذاب این ادکلن باعث شده تا افراد زیادی به‌دنبال آن باشند.

بولگاری

ادکلن بولگاری رز اسنشیال:

اگر جزو افرادی هستید که به رایحه رز نارنجی علاقه دارید؛ ما به شما ادکلن بولگاری رز اسنشیال را پیشنهاد می‌دهیم. رز اسنشیال یک ادکلن تماما زنانه بوده و به راحتی می‌توانید زنانگی را در این ادکلن معنا کرد. رایحه این ادکلن همه گیر بوده و در اسپری ابتدایی به گونه‌ای عمل می‌کند که انگار یک دسته رز نارنجی در کنار شما وجود دارد. رایحه گل سرخ هم، رایحه دومی است که در ادکلن رزاسنشیال بکار رفته شده است. نت‌های گل میموزا، شاه توت شیرین، بنفشه و پچولی در این ادکلن به خوبی می‌توانید استشمام کنید.

ادکلن بولگاری بی ال وی:

بوی تند و تیز ادلکلن بولگاری بی ال وی، راهی به بهشت برای شما باز می‌کند. بی ال وی یک ادکلن عجیب و غریب با طراوت و زنانه بوده که از ترکیب رایحه‌های زنجبیل، ترنج، گل گلیس و چوب صندل تشکیل شده است. این ادکلن به طور عجیبی شما را شیفته خود می‌کند. با ادکلن بولگاری بی ال وی اولین قرار ملاقاتتان را طوری بروید که هیچ‌گاه از یاد نروید!

معرفی بهترین ادکلن های بولگاری مردانه

بولگاری در زمینه تولید عطر و ادکلن‌های مردانه هم تبحر خاص دارد. بهترین محصولات عطری مردانه بولگاری عبارتند از:

ادکلن بولگاری این بلک:

ادکلن بولگاری این بلک یک انتخاب خاص برای مردان است. برند بولگاری این ادکلن را برای تولد 130 سالگی خود وارد دنیا عطر و ادکلن کرد. این مراسم به قدری برای برند بولگاری حائز اهمیت بود که بهترین ادکلن خود را به بازار معرفی کرد. این ادکلن بازتابی از انسان مدرن در عصر حال حاضر دارد. مشخصه مهم و اصلی این ادکلن ترکیب ماهرانه رایحه‌های کهربا، چوب، ادویه و رایحه‌های چرمی است. شما ابتدا بوی خاص ادویه‌ای، تافی، گواوا یا امرود و دانه‌های تونکا را حس می‌کنید.

ادکلن بولگاری من:

اگر به‌دنبال یک ادکلن با نمای ظرافت طبیعی در یک مرد هستید بولگاری من گزینه خوبی برای شما خواهد بود. ادکلن بولگاری من برای یک مرد مصمم، همه فن حریف و پیچیده گزینه بسیار مناسبی است. در این ادکلن طراوت و نشاط منعکس خواهد شد. گرمای بولگاری من شهوت پنهانی را در یک مرد توصیف می‌کند. گروه بویایی بولگاری من در دسته شرقی چوبی قرار می‌گیرد. رایحه جدا کننده این ادکلن با دیگر ادکلن‌ها، نت چوبی است.

ادکلن بولگاری بی ال وی پورهوم:

ادکلن بولگاری بی ال وی پور هوم، جزو ادکلن‌های کلاسیک برند بولگاری به‌شمار می‌رود که به‌دست Alberto Morillas تولید شد. برای مهمانی و حتی در طی روز هم این ادکلن گزینه خوبی برای استفاده است. بی ال وی پور هوم اعتماد بنفس را در فرد بیشتر می‌کند.

بولگاری

کلام پایانی

ادلکن بولگاری به عنوان یک برند شناخته شده ایتالیایی محصولات متنوعی را روانه بازار عطر و ادکلن کرده است. رایحه فوق‌العاده عطرهای این برند در کنار میزان ماندگاری بالا و پخش بوی قوی موجب شده که عطر و ادکلن‌های بولگاری بسیار مورد استقبال خانم‌ها و آقایان قرار بگیرد. ادکلن امنیا کریستالین، بولگاری گلدیا، بولگاری این بلک و… نمونه‌هایی از محبوب‌ترین عطرهای این برند به‌شمار می‌روند.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت پرشین استار مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده