گاز اخوان بهتره یا استیل البرز؟

گاز اخوان بهتره یا استیل البرز

اجاق گاز یکی از مهم‌ترین انواع تجهیزات آشپزخانه به شمار می‌رود. درست به همین دلیل، انتخاب یک مدل مناسب از آن، بسیار دشوار است؛ به‌خصوص اگر بخواهیم به سراغ اجاق گاز صفحه‌ای یا همان گاز رومیزی برویم. در بازار اجاق گاز ایران، می‌توان هزاران مدل و صدها برند مختلف را پیدا کرد، اما سوالی اصلی اینجاست که از بین این همه گزینه، کدام یک می‌تواند انتخاب بهتر و هوشمندانه‌تری برای ما باشد؟

در این مقاله از پرشین استار، قصد داریم تا نگاهی به دو برند برتر اجاق گاز در ایران نگاهی داشته باشیم؛ برند استیل البرز و اخوان جم، از جمله معروف‌ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید این محصول به شمار می‌رود. در این مقاله، خواهیم دید آیا اجاق گاز استیل البرز بهتره یا اخوان، ویژگی‌ محصولات هر یک از این برندها را بررسی خواهیم کرد و یک مقایسه کلی از این دو به شما عزیزان ارائه خواهیم داد، با ما همراه باشید.

آشنایی با برند اجاق گاز اخوان

برند اخوان یا اخوان جم، از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید انواع تجهیزات آشپزخانه است. این برند در سال 1348 شمسی تاسیس شده و موسس آن نیز محسن اخوان جم نام داشته است. برای اینکه بدانیم اجاق گاز استیل البرز خوبه یا اخوان، بهتر است که ابتدا هر یک از برندها را جداگانه بررسی کرده و با ویژگی‌های هر یک آشنا شویم.

رقابت بین شرکت‌های اخوان یا استیل البرز، قدمتی دیرینه دارد؛ از آنجایی که هر دو این برندها از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه در ایران به شمار می‌روند، بدیهی است که همیشه مصرف‌کنندگان این سوال را بپرسند که آیا گاز رومیزی اخوان بهتره یا استیل البرز؟ تصمیم‌گیری درباره این موضوع اما بر عهده خود مصرف‌کننده است.

بسیاری از کاربران می‌پرسند که گاز اخوان خوبه؟ در جواب آن‌ها نیز ما می‌گوییم که این برند، بیشتر از 50 سال سابقه دارد و همین موضوع را می‌توان یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این برند دانست. در کنار قدمت و کارنامه پربار، می‌توان کیفیت محصولات را نیز از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند قلمداد کرد. با وجود گواهینامه‌هایی همچون ISO 9001 و گواهینامه کشوری رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، بدیهی است که گاز صفحه ای اخوان را باید یکی از قدرتمندترین گزینه‌های موجود در بازار دانست.

آشنایی با برند اجاق گاز استیل البرز

اکنون برای پاسخگویی بهتر به این سوال که آیا اجاق گاز استیل البرز خوبه یا اخوان، باید به سراغ بررسی برند استیل البرز برویم. برخلاف برند اخوان، برند استیل البرز قدمت کمتری دارد و در سال 1371 تاسیس شده است. جوان‌تر بودن این برند به هیچ وجه دلیل بر آن نمی‌شود که به کیفیت محصولات آن شک کنیم و آن را در درجه پایین‌تری از دیگر برندها قرار دهیم؛ بلکه اجاق گاز استیل البرز را می‌توان از بهترین محصولات بازار دانست.

ویژگی‌های زیادی وجود دارد که باعث می‌شود بخواهیم برند استیل البرز و محصولات آن را در زمره بهترین محصولات موجود در بازار قرار دهیم. از جمله ویژگی‌ها و نقاط قوت اجاق گاز استیل البرز، می‌توانیم به طراحی زیبا و بسیار شیک، قیمت مقرون به‌صرفه، استفاده از بهترین متریال‌های موجود در بازار، طول عمر بالا و همچنین مصرف پایین انرژي اشاره کنیم. با تمام این تفاسیر، در جواب به سوال اینکه گاز استیل البرز خوبه یا نه، باید پاسخی مثبت بدهیم.

در ادامه این مقاله، محصولات اخوان و استیل البرز را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد؛ بعد از شناخت هر دو محصول، شما می‌توانید تصمیمی بگیرید که آیا به سراغ خرید اجاق استیل البرز صفحه‌ای بروید، یا اینکه اجاق گاز رومیزی اخوان را خریداری کنید.

گاز اخوان بهتره یا استیل البرز

 

مقایسه اجاق گاز استیل البرز و اخوان

اکنون به سر اصل مطلب رسیدیم، اگر این مقاله را با این هدف مطالعه می‌کنید که بدانید آیا محصولات اخوان بهتره یا استیل البرز، باید بگوییم که جای درستی آمده‌اید. با مطالعه این بخش، شما خودتان می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا اجاق گاز استیل البرز بهتره یا اخوان؛ هر دو این برندها از جمله باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان انواع اجاق گاز ایرانی به شمار می‌روند و تنها در موارد جزئی با یکدیگر تفاوت دارند.

در مقایسه اجاق گاز صفحه ای اخوان و استیل البرز، می‌توان چنین گفت:

  • از نظر ظاهر و طراحی، اجاق گاز اخوان بیشتر بر موضوع نوآوری تمرکز دارد و در عوض اجاق گاز استیل البرز، بر زیبایی و طراحی شیک‌تر تاکید دارد.
  • هر دو اجاق گاز تنوع محصول بالایی به نسبت دیگر برندهای موجود در بازار دارند؛ اما تنوع محصول استیل البرز کمتر از اخوان است.
  • از نظر مصرف انرژی، هر دو اجاق گاز استیل البرز و اخوان از محصولات کم‌مصرف بازار به‌ شمار می‌روند و میانگین مصرف گاز در آن‌ها بسیار بهینه است.
  • هر دو گاز در عین اینکه کم‌مصرف هستند، راندمان حرارتی بسیار خوبی دارند؛ اما اجاق‌های اخوان با اختلاف بسیار کمتری، بهتر از استیل البرز هستند.
  • اجاق گاز رومیزی استیل البرز معمولا از جنس شیشه است و اجاق گاز رومیزی اخوان معمولا از صفحات استیل تولید شده می‌شوند؛ هر دو برند کیفیت بالایی در این زمینه دارند.
  • از نظر گارانتی، اجاق‌های استیل البرز 24 ماه گارانتی دارند، این در حالی است که گاز اخوان تنها 20 ماه گارانتی به مصرف‌کننده ارائه می‌دهند.
  • هر دو گاز از نظر دسترسی به قطعات در جایگاه خوبی قرار می‌گیرند و امتیازی برابر دریافت خواهند کرد.
  • از نظر خدمات پس از فروش، هر دو برند را می‌توان یکسان در نظر گرفت، اما به‌طور کلی، خدمات پس از فروش گاز اخوان گسترده‌تر است.
  • از نظر کیفیت قطعات، هر دو گاز استیل البرز و اخوان از قطعات ایتالیایی استفاده می‌کنند که طول عمر بسیار خوبی دارند.

مقایسه اجاق گاز اخوان و استیل البرز از نظر قیمت

برای اینکه بدانیم اجاق گاز استیل البرز بهتره یا اخوان، باید آن‌ها را از نظر قیمت نیز بررسی کنیم. قیمت اجاق گاز استیل البرز یا قیمت اجاق گاز اخوان از جمله مواردی است که برای کاربران بسیار اهمیت دارد و بسیار از آن‌ها، قیمت محصول را به‌عنوان ملاک خرید قرار می‌دهند. به‌طور کلی، می‌توان این‌طور گفت که قیمت اجاق گاز استیل البرز و اخوان تا حد زیادی با یکدیگر برابر است و اختلاف میان آن‌ها اندک است.

اگر بخواهیم دقیق‌تر درباره این موضوع صحبت کنیم، باید بگوییم که قیمت گاز رومیزی اخوان محدود قیمتی 6 میلیون تا 9 میلیون را شامل می‌شود؛ مدل‌های ساده‌تر تا 3 میلیون‌ تومان نیز کاهش پیدا می‌کنند. در مقابل، محدود قیمت اجاق گاز رومیزی استیل البرز از 5 میلیون تا 8 میلیون تومان است. مدل‌های ساده‌تر را می‌توان با قیمتی کمتر نیز پیدا کرد. این بدان معناست که گاز رومیزی استیل البرز به مقدار بسیار کمی ارزان‌تر از اخوان است.

 

گاز اخوان بهتره یا استیل البرز

اجاق گاز استیل البرز بخریم یا اخوان؟

تصمیم‌گیری درباره اینکه آیا اجاق گاز رومیزی اخوان را خریداری کنیم یا به سراغ اجاق گاز صفحه ای استیل البرز برویم، در نهایت به خود شما بستگی دارد. محصولات هر دو برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و عمری طولانی خواهند داشت؛ به بیان ساده‌تر باید گفت که نمی‌توان بین کیفیت این دو برند تفاوت چندانی قائل شد.

اگر بخواهیم خیلی دقیق این دو را در کنار یکدیگر بررسی کنیم، باید بگوییم که اجاق گاز صفحه ای اخوان گزینه بهتری برای شما خواهد بود؛ زیراکه تنوع محصولات اخوان بیشتر است، راندمان حرارتی آن بیشتر است و در آخر، اخوان خدمات پس از فروش گسترده‌تری دارد.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت پرشین استار مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده