بهترین کاغذ دیواری برای اتاق خواب

بهترین کاغذ دیواری برای اتاق خواب

اتاق خواب از مهم‌ترین بخش‌های هر منزل است. کسب آرامش از فضای این اتاق در گروی طراحی‌اش است. باید ببینید که چطور و با انتخاب چه عناصری می‌توانید ضمن رعایت اصول زیبایی‌شناسی، سلایق و ترجیحاتتان را هم به‌کار بگیرید. یکی از انتخاب‌های مناسبی که می‌توانید برای زیباسازی و البته فضاسازی اتاق خواب در نظر بگیرید، استفاده از کاغذ دیواری اتاق خواب است. محصولات کاغذ دیواری بسیار متنوع‌تر از گذشته‌ها شده‌اند. طیف وسیعی از جنس، کیفیت، طرح و رنگ در بازار این کالا موجود است. باید با دقت و نگاهی حرفه‌ای دست به انتخاب بزنید تا اتاق خواب آرامی داشته باشید که بسیار هم زیبا است.

استفاده از کاغذ دیواری‌ قابل شست ‌و شو و با کیفیت برای اتاق خواب

برای اتاق خواب از کاغذ دیواری ‌هایی استفاده کنید که جنس و کیفیت مطلوبی دارند. محیط خواب و رفت‌وآمد زیاد باید تمیز باشد و برای همین، لازم است که در زمان خرید به دنبال گزینه‌های قابل شست‌وشو باشید. کاغذ دیواری هایی بخرید که امکان شستن آنها و تمیزکاری‌شان وجود دارد. این موضوع در زمانی که به‌دنبال کاغذ دیواری برای اتاق کودکان هستید، مهم‌تر هم می‌شود. کودکان در و دیوار را نقاشی می‌کنند یا برای راه‌رفتن و بازی‌کردن به دیوارها زیاد دست می‌زنند. لمس دیوارهای کثیف می‌تواند موجب بیماری شود. برای همین، بهتر است از کاغذهای دیواری استفاده کنید که امکان تمیزکردنشان وجود دارد. این روزها، کیفیت کاغذ دیواری‌ بسیار متنوع است. در واقع، با هر بودجه‌ای می‌توانید خرید کنید اما برای تهیه کاغذ دیواری قابل شست‌وشو باید کمی بیشتر هزینه کنید.

استفاده از رنگ‌های آرامش‌بخش در اتاق خواب

درباره استایل مونوکروم در طراحی مدوفشن و مقوله دکوراسیون داخلی چیزی شنیده‌اید؟ منظور از مونوکروم این است که تمام رنگ‌های استایل دکوراسیون یا لباس از یک طیف رنگی یا کاملا مشابه هم انتخاب شود. چنین ایده‌ای برای اتاق خواب هم واقعا عالی است. بهترین کاغذ دیواری برای اتاق خواب می‌تواند از همین سبک‌وسیاق انتخاب شود. تمام کاغذ دیواری را از یک رنگ بگیرید و رنگش را با اشیا و وسایل دیگر اتاق هماهنگ کنید. این ایده باعث می‌شود که فضای زیبا و آرامی به‌وجود بیاید.

ضمن اینکه نظمی قابل‌توجه در مکان به‌وجود می‌آورد و حتی می‌تواند آن را بزرگ‌تر از آنچه نشان بدهد که در واقعیت است. برای اتاق خواب، از رنگ‌های ملایم استفاده کنید. برای مثال، به‌سراغ رنگ یاسی، سبز نعنایی، آبی پاستلی و مواردی مشابه بروید. سایر وسایل و اجزای اتاق را هم از همین رنگ‌ها انتخاب و با ایجاد فضایی مونوکروم به زیبایی و انسجام فضا کمک کنید.

انتخاب پوستر دیواری جدید و جذاب مخصوص اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب

یکی از زیرمجموعه‌های کاغذ دیواری، پوستر دیواری هستند. این نوع از کاغذ دیواری‌ به‌جای طرحی تکرارشونده به شکل پوستری از یک تصویر بزرگ هستند. امکان سفارش هر نقش و تصویری روی این پوسترها هم وجود دارد و به شما حق انتخاب فراوانی می‌دهند. برای مثال، می‌توانید تصویر یک شخصیت موردعلاقه، عکسی که دوست دارید یا هرچیز دیگری را روی پوستر دیواری چاپ کنید و به دیوار اتاق خواب بزنید. از آنجا که فضای اتاق‌ خواب کاملا شخصی است، اجرای چنین ایده‌ای روی دیوارهایش فکر خوبی به نظر می‌رسد. پوستر دیواری دارای دسته‌بندی‌های گوناگونی هستند.

برای مثال، مدلی از آنها حالت سه‌ بعدی دارد. یعنی هر تصویری که روی کاغذ چاپ شده، با ایجاد خطای بصری در سه بعد به‌چشم می‌آید. این ویژگی شاخص هم بسیار جذاب است و می‌تواند موجب ایجاد عمق و وسعت در فضا شود. اتاق‌های امروزی که معمولا فضای محدود و کوچکی دارند، با وجود پوستر سه ‌بعدی یا کاغذ دیواری سه بعدی بزرگ‌تر جلوه می‌کنند و زیباتر می‌شوند. بنا به سلیقه‌تان می‌توانید از میان طرح‌های گوناگون کاغذ دیواری سه ‌بعدی دست به انتخاب بزنید و بهترین گزینه را بخرید.

کاغذ دیواری طرح گل، بهترین انتخاب برای اتاق خواب

طرح گل تنوع زیادی دارد اما برای کاغذدیواری اتاق خواب، بهتر است که به‌سراغ الگوی تکرارشونده از گل بروید. منظور این است که بر بستری ساده یا طرح‌دار از کاغذدیواری، شاهد گل‌هایی یک‌شکل باشید که مدام تکرار می‌شوند. چنین طرحی باعث ایجاد انسجام و یکپارچگی در فضا می‌شود. برای محیطی مانند اتاق خواب، وجود چنین نظمی لازم است. در غیر این صورت، محیط مشوش به‌نظر می‌رسد و آرامشی که انتظار دارید، به وجود نمی‌آورد. گل‌ها را بنا به سلیقه‌تان و البته مختصات اتاق انتخاب کنید.

کاغذ دیواری گلدار برای اتاق خواب

گل‌های ریز و زیاد می‌توانند فضا را منسجم و بزرگ جلوه بدهند. گل‌های بزرگ‌تر برای اتاق‌هایی با متراژ زیاد مناسب‌اند. بنابراین، در زمان انتخاب کاغذدیواری برای اتاق خواب باید حواستان به این باشد که تناسبی میان طرح گلدار و فضای اتاق وجود دارد یا خیر. در ضمن، اگر چنین طرحی از کاغذدیواری را انتخاب می‌کنید، حواستان به تناسب طرحش با سایر وسایل اتاق خواب هم باشد. اگر قرار است که هر بخش طرحی مخصوص به خود داشته باشد و هیچ تناسبی میان گل‌های دیوار و برای مثال، رنگ و طرح روتختی و پرده نباشد، خروجی دکوراسیون جالب از کار درنمی‌آید.

طرح‌های خاص؛ از طرح‌های متنوع نترسید

یادتان باشد که دنیای طراحی مدرن و حتی پست‌مدرن دیگر محدودیت‌های سابق را ندارد. در نتیجه، الگوها و اصول محدودکننده‌ای وجود ندارد و شما می‌توانید در انتخاب طرح‌ها و رنگ‌ها، کاغذ دیواری ‌های زیبا پیدا کنید. برای مثال، ایده پوستر دیواری سه ‌بعدی با طرحی از یک جاده، جنگل یا تونل را روی دیوارهای اتاق بنشانید و از ایجاد فضایی لذت ببرید که بسیار خاص و متنوع است. برای مثال، در فروشگاهی مانند والینو می‌توانید انواع و اقسام ایده‌های جذاب را پیدا کنید که به‌زیبایی بر بستر کاغذ دیواری نشسته‌اند. یکی از موارد جالب‌توجه، شعرهایی است که با خطوط نستعلیق روی بستر پوسترهای دیواری نوشته شده‌اند. چنین ایده‌ای بسیار خاص و کم‌نظیر است و می‌تواند فضای آرامش‌بخش، زیبا و البته شیکی روی دیوارها و فضای اتاقتان به‌وجود بیاورد.

سخن پایانی

برای خرید کاغذ دیواری برای اتاق خواب به فروشگاه‌های معتبری مراجعه کنید که دستتان را در خرید باز می‌گذارند. والینو از فروشگاه‌هایی است که هم به‌صورت آنلاین و هم حضوری به مشتریان خدمات ارائه می‌کند. کیفیت اجناس در کنار تنوع کم‌نظیرشان هم از دلایلی است که باعث محبوبیت و اعتبارش شده است. اگر قصد خرید کاغذ دیواری دارید، این نام را به‌خاطر بسپارید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد. انواع طرح‌ها و رنگ‌های کاغذ دیواری در محصولات والینو موجود است. این برند مشهور هم در زمینه تولید دستی بر آتش دارد و محصولات باکیفیتی تولید می‌کند و هم از نقطه‌نظر فروش قوی عمل می‌کند.

منبع: wallino

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت پرشین استار مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده