تجربه امن ترین خرید از سایت های خارجی ( آمازون امارات – علی اکسپرس و ای بی )

مقدمه

با توسعه فروشگاه های اینترنتی در سراسر جهان، خیلی اوقات ممکن است شما کالایی را در سایت های خارجی ببینید و توجه شما را به خود جلب کند؛ اما به دلیل محدودیت های بین المللی که خرید از سایت های خارجی نظیر خرید از علی اکسپرس و خرید از ای بی را با مشکل مواجه کرده است، از خرید خود منصرف شده باشید. حتی در بسیاری از مواقع، بهترین راه برای تامین کالاهای وارداتی، خرید از سایت های خارجی میباشد، در صورتی که تجار و وارد کنندگان ایرانی با محدودیت های متفاوتی در این زمینه رو به رو هستند. مسئله اینجاست که دیگر جای نگرانی بابت خرید از این سایت ها از جمله خرید از آمازون امارات وجود ندارد. کارگزاری های خرید واسطه نظیر گروه تجاری ققنوس با ارائه خدمات صفر تا صدی خرید از سایت های خارجی در کنار کاربران ایرانی هستند تا خریدی امن از بهترین فروشگاه ها را تجربه کنند.

خرید از سایت های خارجی

فرایند خرید از سایت های خارجی

گاهی ممکن است به یک کالای اساسی نیاز داشته باشید و نتوانید آن را در بازار ایران پیدا کنید یا ممکن است قیمت مناسبی هم نداشته باشند. معمولا کالاهای خارجی که در فروشگاه های ایرانی به فروش میرسند، هزینه های بسیار گزافی دارند و همین امر سبب شده تا صرفه اقتصادی نداشته باشند؛ در این شرایط، این سوال پیش می آید که آیا خرید از سایت های خارجی میتواند به صرفه تر باشد؟ خرید از علی اکسپرس، خرید از آمازون امارات و خرید از ای بی چگونه است؟

خرید از سایت های خارجی در اغلب مواقع با نیازهای شما بیشتر منطبق است و حتی امکان خرید از فروشگاه های معتبری نظیر خرید از ای بی و خرید از علی اکسپرس وجود دارد؛ اما اگر نمیخواهید هزینه های سنگینی را متحمل شوید، مهم است که این فرایند را با کمک یک کارگزاری معتبر با خدمات خرید، اعتبارسنجی، بازرسی کالا، انبارداری، حمل و نقل و ترخیص کالا انجام دهید. گروه تجاری ققنوس با برخورداری از تیم مجرب در تمامی زمینه های خرید و واردات کالا، این شرایط فوق العاده را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی و پس از ثبت سفارش در سایت ققنوس، منتظر تحویل کالا درب منزل خود باشند.

پروسه خرید کالا از سایت های خارجی نظیر خرید از آمازون امارات، ای بی و خرید از علی اکسپرس همراه با خدمات گروه تجاری ققنوس به شرح زیر میباشد:

  1. در ابتدا لازم است تا با شماره تلفن خود در سایت www.fnxshipping.com ثبت نام کرده یا اگر حساب کاربری دارید، وارد پنل کاربری خود شوید.

  2. بع از این مرحله باید سایت مورد نظر خود برای خرید را انتخاب کرده و به دنبال کالای مورد نیاز خود بگردید. اگر در این مرحله نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، کارشناسان گروه تجاری ققنوس اطلاعات لازم را در خصوص خرید از ای بی، خرید از علی اکسپرس و خرید از آمازون امارات و.. در اختیار شما قرار خواهند داد.

  3. زمانی که کالای دلخواه خود را در سایت خارجی مورد نظر پیدا کردید، وارد صفحه کالا میشوید و از بالای صفحه، لینک آن را کپی میکنید.

  4. لینک کالا را برای کارشناسان ما در پنل کاربری خود ارسال میکنید و منتظر ثبت سفارش خود می مانید.

  5. اگر برای خرید کالای مورد نظر خود نیاز به ارائه توضیحات اضافه دارید، کافی است آنها را با کارشناسان ققنوس در میان بگذارید.

  6. از این مرحله به بعد، باید منتظر بررسی و تماس کارشناسان ما باشید تا پیش فاکتور خرید را برای شما ارسال نمایند.

  7. اگر با قیمت خرید خود موافق باشید و مشکلی در روند خرید کالا وجود نداشته باشید، خرید شما نهایی خواهد شد و محموله خریداری شده برای ارسال به آدرس شما آماده میشود.

گروه تجاری ققنوس این شرایط را برای مشتریان خود به وجود آورده تا حتی با پرداخت ریالی به کارگزاری خرید ققنوس، خرید از معتبرترین سایت های خارجی نظیر خرید از علی اکسپرس و خرید از آمازون امارات را انجام دهند. ما با استفاده از امن ترین درگاه های پرداخت آنلاین و کارت های اعتباری معتبر، پرداخت هزینه های خرید خارجی را انجام میدهیم. به علاوه، امکان اطلاع از قیمت ها از طریق محاسبه گر آنلاین وبسایت ما وجود دارد و میتوانید با کمک آن، قیمت حدودی خرید خود را به راحتی به دست آورید.

راهنما، نکات و مزایای خرید از سایت آمازون امارات

خرید از آمازون امارات به دلیل جذابیت هایی که برای ایرانیان دارد، در حال حاضر از محبوب ترین سایت های خارجی در خاورمیانه به شمار میرود. از آنجا که حمل و ارسال بار از امارات به ایران راحت تر میباشد و هزینه های حمل و گمرکی نیز به شدت کمتر است، قطعا خرید از آمازون امارات در کنار خرید از علی اکسپرس و خرید از ای بی میتواند گزینه مناسب تری باشد. برخی از مهمترین مزایای خرید از آمازون امارات عبارتند از:

  • تنوع محصولات: آمازون امارات یکی از بزرگترین فروشگاه‌ های آنلاین جهان است و به عنوان یک بازار بین ‌المللی، محصولاتی از تمامی دسته‌ها و برندهای معروف را ارائه می‌دهد. خرید از آمازون امارات به شما این امکان را می‌دهد که انواع محصولات را با قیمت‌های متنوع و متناسب با بودجه خود پیدا کنید.

  • قیمت‌های رقابتی: آمازون امارات به دلیل بزرگی خود و رقابت شدید در بازار، قیمت‌ های رقابتی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید قیمت ها را مقایسه نمایید و بهترین معاملات را پیدا کنید.

  • امکان مقایسه محصولات: آمازون به شما امکان می‌دهد محصولات مختلف را مقایسه کنید، نظرات مشتریان را بخوانید و از اطلاعات جامعی که درباره محصولات در دسترس است استفاده کنید تا تصمیم بهتری بگیرید.

خرید از سایت های خارجی

راهنما، نکات و مزایای خرید از سایت علی اکسپرس

قصد خرید کالا از فروشندگان چینی را دارید، خرید از علی اکسپرس چین را پیشنهاد میکنیم. مهمترین دلیلی که سبب محبوبیت علی اکسپرس نسبت به سایر فروشگاه های چینی شده است، این است که عرضه کنندگان آن قیمت های بسیار مناسبی را جهت خرید محصولات و خدماتشان ارائه میدهند. علی رغم اینکه قیمت کالاها برای خرید از علی اکسپرس بسیار خوب هستند، اما نباید زیاد هیجان زده شوید. برای خرید از علی اکسپرس باید اعتبارسنجی فروشندگان چینی را اولویت خود قرار دهید؛ چرا که به هر دلیلی از جمله عدم آشنایی با زبان چینی، ممکن است اشتباه یا کلاهبرداری رخ دهد.

طراحی سایت علی اکسپرس همانند خرید از ای بی و خرید از آمازون امارات بسیار کاربرپسند است و خیلی راحت میتوانید کالای مورد نظر خود را سرچ کرده و به آنچه که میخواهید برسید. علاوه بر این، تنوع محصولات در این سایت نیز بسیار بالاست و با توجه به تخفیف های ویژه ای که ارائه میدهند، میتوانید قیمت ها را با هم مقایسه کرده و سپس نسبت به خرید از علی اکسپرس اقدام نمایید. اگر قصد خرید از این وبسایت چینی بزرگ را دارید، کارگزاران خرید ما با بررسی فروشندگان و یافتن بهترین کالاها به شما کمک خواهند کرد تا خریدی عالی را تجربه کنید.

راهنما، نکات و مزایای خرید از سایت ای بی

در ابتدا، باید به سوال پاسخ دهیم که چرا خرید از ای بی اینقدر محبوب است؟ از جمله مهمترین دلایل محبوبیت خرید از ای بی میتوانیم به تنوع بسیار بالای انواع کالاهای برند، دست دوم یا بازسازی شده که کارایی بالایی نداشته اند، اشاره کنیم. کالاهای دست دوم و کار کرده با قیمت های بسیار مناسب و البته کیفیت بالا، در این سایت قابل خریداری هستند و امکان خرید هر گونه کالایی را با هر بودجه ای که دارید، فراهم کرده است.

افزون بر اینها، حراجی ها و تخفیفات سایت ebay بسیار فوق العاده هستند؛ به طوری که توانسته اند از این طریق مشتریان زیادی را جذب خود کنند. شما حتی میتوانید کالاهای مورد نظر خود را در این حراجی ها با نصف قیمت نیز پیدا کنید؛ اما از آنجا که اعتبارسنجی فروشندگان در این امر بسیار مهم است و ممکن است چالش های خرید از ای بی را همانند خرید از علی اکسپرس و خرید از آمازون امارات نشناسید، کارشناسان گروه تجاری ققنوس برای تجربه خریدی امن و راحت به شما کمک خواهند کرد.

خرید از سایت های خارجی

گروه تجاری ققنوس بهترین کارگزار خرید از سایت های خارجی

اگر نتوانسته کالاهای خارجی دلخواه خود را به قیمت مناسب در داخل ایران خریداری نمایید، به هیچ عنوان منصرف نشوید؛ شما عزیزان میتوانید چه برای خرید کالاهای اساسی و چه به منظور تامین کالاهای وارداتی، از خدمات تخصصی خرید از سایت های خارجی توسط گروه تجاری ققنوس بهره مند شوید. گروه تجاری با ارائه سرویس های بی نظیر از جمله منبع یابی و سورسینگ کالا، انبارداری در چین و آمریکا و اروپا، اعتبارسنجی تامین کنندگان، بازرسی کالا، حمل درب به درب و ترخیص کالا، شرایط ویژه ای را برای خرید از علی اکسپرس، خرید از آمازون امارات و خرید از ای بی را فراهم کرده است. کافی است برای تجربه خریدی امن و راحت، با کارشناسان ما از طریق شماره 02148000110 در تماس باشید.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت پرشین استار مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده