معرفی بهترین هتل های مسقط

مسقط پایتخت عمان و یکی از زیباترین شهرهای آن است. جاذبه‌های توریستی متعددی از کوه و اقیانوس گرفته تا بازار بزرگ، موزه‌ها، مساجد و نمای جذاب شهر، این منطقه را به یکی از گزینه‌های عالی سفر و گردشگری تبدیل کرده‌اند. جالب است بدانید برخی از هتل های مسقط به زبان فارسی فعالیت می‌کنند. درکل این شهر عربی زیبا هتل های متعددی دارد که در این مطلب چند مورد از بهترین‌های آن را معرفی خواهیم کرد.

بهترین هتل های مسقط

هتل شانگریلا برالجیس مسقط (Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa Musca)

شانگریلا برالجیس یک هتل پنج ستاره در مسقط و یکی از بهترین‌ هتل های این شهر محسوب می‌شود. برخی از امکانات آن شامل اینترنت رایگان، سالن‌های غذاخوری و دو سالن لابی است. تعداد زیادی کافه، بار و رستوران در این هتل وجود دارد. بنابراین مسافران برای صرف غذا و نوشیدنی مجبور نیستند از محل اقامت خود دور شوند. مراکز خرید نیز در اطراف این هتل و با فاصله کمی از آن قرار گرفته‌اند. پس اگر شهر را بلد نیستید، برای خرید سوغاتی و هر خرید دیگری به دردسر نمی‌افتید.

اگرچه هتل شانگریلا برالجیس مسقط پنج ستاره است، اما با توجه به کامل بودن پکیج خدمات و امکانات آن، بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و می‌توان گفت ارزش خرج کردن دارد. یکی از امکانات رفاهی برجسته این هتل، وجود دو استخر در آن است.

هتل سزار مسقط (Muscat Caesar Hotel)

هتل سزار یکی از هتل های سه ستاره مسقط با امکاناتی خوب و پرسنل حرفه‌ای، شیک و خوش‌اخلاق است که در پشت مسجد الزواوی این شهر قرار دارد. برخی از مهم ترین مکان های مسقط همچون وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها، در اطراف این مکان قرار گرفته‌اند و از هتل تا بهترین مراکز خرید این شهر فقط چند دقیقه فاصله است.

در مورد ویژگی ها و امکانات هتل سزار مسقط می‌توان به کارمندان مهارت‌دیده، چیدمان شیک و کلاسیک، پذیرش شبانه‌روزی، لابی بزرگ و آرام، مناسب‌سازی برای افراد معلول، اینترنت رایگان و پرسرعت، شاتل فرودگاهی ، انبار چمدان، اتو و خشکشویی، سالن کنفرانس و باشگاه مجهز اشاره کرد. ناگفته نماند که کارکنان این هتل به زبان‌های هندی، انگلیسی، عربی و فیلیپینی صحبت می‌کنند.

بهترین هتل های مسقط

هتل آپارتمان کورال مسقط (Coral Muscat Hotel & Apartments)

یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت چند روزه در عمان، رزرو هتل کورال مسقط است. این هتل معماری و نمای بیرونی جالب توجهی دارد؛ به‌طوری‌که حتی با دیدن عکس هتل کورال از نمای بیروی نیز شیفته آن خواهید شد؛ البته این تنها جذابیت آن نبوده و امکانات خوبی نیز ارائه می‌دهد.

اگر به دنبال یک هتل با اتاق‌های بزرگ هستید، این مورد انتخاب مناسبی است. اتاق های هتل کورال بزرگ و مجهز هستند و از امکانات کاملی نظیر آشپزخانه، کتری، یخچال و مایکروفر برخوردارند. این هتل چهار ستاره به امکانات رفاهی دیگری از قبیل سالن ورزشی، اتاق ماساژ، ایروبیک، استخر و چندین مورد دیگر مجهز شده است.

هتل کمپینسکی مسقط (Kempinski Hotel Muscat)

در معرفی بهترین هتل های مسقط، نمی‌شود نامی از هتل کمپینسکی نیاورد؛ این مورد را می‌توان به‌عنوان یک هتل خوب برای ایرانیان به‌شمار آورد. تعداد ۳۱۰ اتاق و سوئیت نشان می‌دهند که فضای این هتل واقعاً بزرگ است. هر واحد اقامتی آن به کمد لباس، تخت کینگ سایز، قهوه‌ساز، حمام شخصی و چند قلم مجهز شده است. به این ترتیب می‌توان گفت اقامت راحتی را در آن تجربه خواهید کرد.

هتل کمپینسکی برای کسانی که علاوه‌بر راحتی و آرامش در اتاق‌ها به دنبال سرگرمی و تفریح نیز هستند، سالن بولینگ اختصاصی، سالن اسپا و مرکز تناسب اندام مهیا کرده است.

هتل روزانا عمان؛ مسقط

هتل سه ستاره روزانا یکی دیگر از گزینه‌هایی است که در لیست بهترین هتل های مسقط قرار می‌گیرد. این مکان امکانات خوبی ازجمله پذیرش شبانه‌روزی، روم‌سرویس، اینترنت رایگان و اتاق‌های خانوادگی ارائه می‌دهد.

در تمام اتاق‌های آن امکاناتی همچون کتری برقی، تلویزیون، حمام و سیستم تهویه مطبوع تعبیه شده است. این مکان به تعداد زیادی از جاهای دیدنی مسقط ازجمله مرکز خرید اونیز مال، مسجد جامع سلطان قابوس، خانه اپرای سلطنتی و فرودگاه بین‌المللی این شهر نزدیک است.

در هتل روزانا امکانات ورزشی از قبیل جکوزی، باشگاه بدنسازی و استخر سرپوشیده فراهم شده است. بنابراین در صورت رزرو این هتل، به هیچ وجه حوصله شما سر نمی‌رود. در ضمن تمام اتاق‌ها و لابی آن به اینترنت وایرلس مجهز شده‌اند. کافه و بار این اقامتگاه نیز با سرو بهترین و باکیفیت‌ترین نوشیدنی‌ها از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند.

بهترین هتل های مسقط

هتل سنترا بای سنترا دونس (Centra By Centara Muscat Dunes Hotel)

هتل سنترا بای سنترا دونس، یکی از هتل های سه ستاره مسقط، میزبان خوبی برای مهمانان داخلی و خارجی خود است. این مکان که در مرکز شهر یعنی منطقه الخویر واقع شده است، امکاناتی از قبیل اینترنت رایگان پرسرعت و استخر روباز دارد.

اگر به ورزش خیلی اهمیت می‌دهید، مرکز تناسب اندام این مکان برای شما فراهم شده است. به‌علاوه می‌توانید تنها با پنج دقیقه رانندگی، به مسجد جامع بروید یا ظرف مدت دو دقیقه خود را به مراکز خرید بزرگ شهر برسانید.

اتاق های هتل سنترا بای سنترا دونس همگی لوکس و مدرن هستند. کف‌پوش‌های تمیز و نشیمن بزرگ در داخل هر واحد اقامتی به‌علاوه مبل راحتی شیک، یخچال، کمد لباس، تلویزیون، لوازم بهداشتی رایگان، کتری و چندین اقلام دیگر برای راحتی بیشتر مسافران مهیا شده است. این هتل صبحانه و غذاهای باکیفیت و خوشمزه‌ای سرو می‌کند. به‌علاوه از پارکینگ خصوصی به‌عنوان یکی از معیارهای انتخاب هتل برخوردار است.

رزرو هتل در سایت فلای تودی

در این مطلب چند مورد از بهترین هتل های مسقط را به همراه امکانات و ویژگی‌های آن معرفی کردیم. این شهر زیبا و دیدنی عربی در حاشیه خلیج فارس، یکی از مقاصد گردشگری محبوب جهان محسوب می‌شود؛ بنابراین مسلم است که تعداد زیادی هتل‌ از لوکس تا اقتصادی در آن احداث شده باشد. درصورتی‌که قصد رزرو هتل در مسقط را دارید، می‌توانید از طریق «سایت فلای تودی» اقدام کنید.

سایت فلای تودی به‌عنوان بزرگ‌ترین مرجع رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط قطار و هواپیما، در انتخاب هتل، به‌ویژه هتل های خارجی به شما کمک خواهد کرد. کاربری این سایت بسیار آسان است؛ کافیست وارد صفحه اصلی فلای تودی شوید و با سرچ کلمه کلیدی هتل مسقط، تمام گزینه‌های موجود را مشاهده کرده و براساس بودجه، نیاز و سلیقه خود، مورد مناسب را انتخاب کنید.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت پرشین استار مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده