معروف‌ترین مناطق گردشگری آنتالیا کدام اند؟

آنتالیا یکی از شهرهای بسیار زیبا و توریستی ترکیه است که گردشگران پس از استانبول، علاقه بسیاری به آن نشان داده و از دیدن مکان‌های تاریخی و تفریحی آن، حیرت‌زده می‌شوند. اگر قصد سفر به ترکیه در تابستان را دارید و به شنا هم علاقه‌مندید، آنتالیا می‌تواند بهترین مقصد برای شما باشد. تور آنتالیا لحظه آخر، می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را برای سفرتان داشته باشید.

معروف‌ترین مناطق گردشگری آنتالیا کدام اند؟

در تور آنتالیا لحظه آخر از کدام مناطق دیدن کنیم؟

مکان‌های دیدنی مثل دروازه هادریان، اسکله قدیمی آنتالیا، مناره مسجد ییولی، پرگه و… جزو عواملی هستند که جذابیت‌ شهر زیبای آنتالیا را دوچندان کرده و آن را به آهنربایی قدرتمند برای جذب گردشگران مبدل ساخته است. آنتالیا بیش از ۴۰۰ ساحل بکر و زیبا را در خود جای داده که بخش زیادی از گردشگران را همه ساله به سوی خود می‌خواند‌؛ اما دغدغه‌ای که برای اغلب افراد وجود دارد این است که مناطق دیدنی معروف آنتالیا کدام‌ بوده و براساس علایق و بودجه و توانایی‌هایمان بهتر است از کدام مناطق دیدن کنیم؟ با لحظه آخر همراه باشید تا یک آنتالیاگردی خفن را تجربه کنید و با مناطق دیدنی آنتالیا آشنا شوید.

منطقه سیده؛ منطقه ای معروف به انار

ترک زبانان به انار، سیده می‌گویند و اسم این شهر نیز از این کلمه نشات گرفته است. این شهر زیبا و کوچک در آنتالیا، به دوران امپراطوری رومیان برمی‌گردد. آثار باستانی فراوان این منطقه مدیترانه‌ای، یک امتیاز مثبت برای رونق گردشگری محسوب می‌شود. ترکیب طلایی رنگ شن‌های ساحل سیده و آب زلال دریا، در کنار یکدیگر به حدی شگفت‌انگیز است که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. مکان‌های تاریخی و دیدنی سیده، آنقدر زیاد هستند که معمولا در فصل تابستان جمعیت گردشگران این منطقه، از جمعیت کل سیده بیشتر می‌شود‌. پس اگر به آثار باستانی علاقه‌مند هستید، راه را درست آمده‌اید و سیده مقصد مناسب برای شماست.

منطقه کمر؛ زیبایی های بی نظیر در غرب آنتالیا

این منطقه بسیار زیبا در غرب آنتالیا، سواحل معروفی چون لارا و کنیالتی را در خود جای داده است. تابستان‌های این منطقه فوق‌العاده شلوغ است. گردشگرانی که کمر را به‌عنوان مقصد خود انتخابی‌کنند، در هتل‌هایی ساکن می‌شوند که ویو فوق‌العاده رویایی داشته و امکان تماشای کوه و دریا و مناظر طبیعی زیادی را برای شما فراهم‌ می‌کند. جالب است بدانید که طبق نظر اتحادیه اروپا، سواحل و آب‌های منطقه کمر، تمیزترین سواحل به‌حساب می‌آیند و همین موضوع انگیزه گردشگران را برای دیدن منطقه کمر دوچندان می‌کند و باعث می‌‌شود کمر، توریستی‌ترین منطقه در آنتالیا باشد. در این منطقه امکان لذت بردن از اسکی، غواصی، اسب سواری، دوچرخه سواری، قایق‌رانی و تجربه دومین تله کابین بلند جهان، برای شما فراهم است. همچنین اگر به خرید کردن علاقه دارید، به‌راحتی می‌توانید ارزان‌ترین بازارها و مرکزخریدها را پیدا کنید و از خریدهای به‌صرفه و ارزان قیمت لذت ببرید.

منطقه بلک؛ منطقه ای کاملا لوکس و مدرن

معماری منطقه بلک، کاملا لوکس و مدرن بوده و برای علاقه‌مندان به تزئینات خاص با سنگ‌های مرمر، می‌تواند چشم‌انداز بسیار مناسبی باشد. اسپا و گلف از دیگر سرگرمی‌های شما در هتل‌های زیبای منطقه بلک است. زمین فوتبال و تنیس،در این منطقه به‌فراوانی وجود داشته ‌و ساعت‌ها می‌تواند شما را سرگرم نگه دارد. جت اسکی ، گلایدر، غواصی ، قایق سواری، گلف، فوتبال و تنیس جزو تفریحات بسیار رایج گردشگران در منطقه کمر است.

امکان انجام این تفریحات هیجان‌انگیز در هتل‌های مجهز بلک نیز فراهم شده است و می‌تواند ساعات خوشی برای شما رقم بزند. همچنین، اگر به آفتاب گرفتن در سواحل زیبای آنتالیا، علاقه دارید، ساحل بلک انتخاب بسیار مناسبی برای شماست‌. مکان‌های تاریخی آسپندوس و پرگار در ساحل بلک قرار دارند و می‌توانید پس از یک دل‌ سیر تفریح در شهر آنتالیا و آفتاب گرفتن در ساحل از این مکان‌های فوق‌العاده دیدن کنید.

منطقه بلک؛ منطقه ای کاملا لوکس و مدرن

منطقه کنیالتی؛ پر از سواحل شگفت انگیز

منطقه کنیالتی ساحلی بسیار زیبا و شگفت انگیز دارد که امکان ساعاتی طولانی، قدم زدن در سکوت و آرامش را برای شما فراهم‌ می‌کند. این منطقه قسمتی از ساحل زیبای مدیترانه محسوب می‌شود و آب و هوایی وصف ناشدنی دارد. مراکز خرید این منطقه بسیار فراوان بوده و امکان خرید انواع لوازم مورد نیازتان را به‌راحتی برای شما فراهم می‌کند. مهم‌ترین مرکز خرید این منطقه میگروس نام دارد که جایی بسیار شگفت انگیز برای علاقه‌مندان به خرید، محسوب می‌شود.

لازم‌به‌ذکر است که آب‌های این منطقه کمی سردتر از دیگر مناطق بوده و اگر به سرما حساس باشید، ممکن است به شنا در آب‌های منطقه کنیالتی تمایل نداشته باشید. البته ناگفته نماند که شنا در کنیالتی همچنان طرفداران زیادی دارد. آکواریوم آنتالیا، یکی از جذاب‌ترین و بهترین دیدنی‌های این منطقه است. قطعا دیدن این آکواریوم‌های جذاب، لذت سفر را برای شما دوچندان می‌کند و می‌تواند از عالی‌ترین تجربه‌های شما باشد. در منطقه کنیالتی، شهربازی اکتور نیز قرار دارد که پر از وسایل تفریحی سرگرم کننده برای کودکان شماست.

این مکان پر از صدای شادی کودکان و حس شور و هیجان برای شما خواهد بود. در ساحل این منطقه امکانات بسیاری برای تفریح و رفاه گردشگران قرار داده شده است مثل انواع ورزش‌های آبی، هتل‌های لوکس، نمایش‌ و تئاترهای زیبا و… که ساعت‌های خوشی را برای هر گردشگری با هر سلیقه ای فراهم می‌کند. یکی از مزایای این منطفه، نزدیکی زیاد به شهر است.

منطقه لارا؛ منطقه ای بکر در شرق آنتالیا

منطقه لارا در شرق آنتالیا با ساحلی شنی به رنگ زر و درختان نخلی بلند، از زیباترین ساحل‌های این منطقه است. این سواحل زیبا برای گردشگران تجهیز شده و امکانات زیادی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا افراد از سفر خود نهایت لذت را ببرند. در سواحل این منطقه یک پارک آبی بسیار پرطرفدار وجود دارد که مکان بسیار مناسبی برای بازی فرزندان شما با دلفین‌های اسباب بازی محسوب می‌شود. در پارک آبی شهرآنتالیا، امکان سپری کردن ساعات خاطره‌انگیزی برای شما و خانواده‌تان وجود دارد.

کنار آب‌های آرام ساحل لاوا، مکان مناسبی برای تمرکز و گوش کردن به صدای طبیعت است. پس از شنا کردن می‌توانید ساعت‌ها در این ساحل زیبا آفتاب بگیرید و از امکانات ساحل بهرمند شوید. این منطقه بهشتی و فوق‌العاده زیبا، مکان مناسبی برای انواع عکاسی‌های هنری است. راستی! آبشار دودن با زیبایی کم سابقه و بی نظیر در ساحل لارا قرار دارد. شما با انتخاب شهر آنتالیا به‌عنوان مقصد گردشگری، می‌توانید آبشار دودن را ببینید و غرق در زیبایی‌های حیرت‌آور آن شوید.

منطقه لارا

رزرو تور آنتالیا با بهترین قیمت در لحظه آخر

آنتالیا با آب و هوایی بسیارمطلوب و مدیترانه‌ای، یکی از خوش آب‌و‌هواترین مقاصد شما در سفر به ترکیه خواهد بود. اگر در انتخاب تور مناسب سفر خود شک دارد، لحظه آخر به شما کمک می‌کند که با مقایسه قیمت‌ها و شرایط، بهترین تور آنتالیا را انتخاب کنید و سفری به یادماندنی و متناسب با بودجه خود داشته باشید. سایت لحظه آخر در انتخاب تور، بلیط و هتل به مقصد آنتالیا، می‌تواند بسیار کمک کننده باشد و کار شما گردشگران عزیز را راحت‌تر کند.

سخن پایانی

معروف‌ترین مناطق آنتالیا شاید برای شما ناشناخته باشد اما با لحظه آخر، اصلا نگران این موضوع نباشید! تور آنتالیا لحظه آخر، یک انتخاب بسیار مناسب برای علاقه‌مندان به آثار باستانی و مکان‌‌های تاریخی است. اگر آنتالیا را به‌عنوان مقصد خود در نظر دارید، اما همچنان در انتخاب تور مناسب شک دارید، تور آنتالیا لحظه‌آخر می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. در تور آنتالیا لحظه آخر، با خیال راحت می‌توانید قیمت‌ها و شرایط تورها را مقایسه کنید. اگر هنوز هم در‌مورد تور آنتالیا به نتیجه نرسیده‌اید و سوالاتی در این زمینه دارید، پشتیبانی لحظه آخر آماده پاسخگویی و راهنمایی شما عزیزان در مورد سفر به شهر زیبای آنتالیا خواهدبود.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت پرشین استار مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده