چرا در یادگیری زبان پیشرفت نمی‌کنم؟ ( 6 نکته کلیدی)

چرا در یادگیری زبان پیشرفت نمی‌کنم؟

آیا تا به حال احساس کرده‌اید که در یادگیری زبان متوقف شده‌اید؟ در صورتی که شما مثل همیشه در حال مطالعه و تمرین هستید، اما از خود می‌پرسید چرا تو یادگیری زبان پیشرفت نمی‌کنم؟ چه اتفاقی افتاده؟ این اتفاق برای تمامی افراد در هنگام یادگیری یک مهارت جدید می‌افتد. هنگامی که شروع به یادگیری زبان می کنید، پیشرفت اولیه سریع و آسان است، اما با یادگیری بیشتر، طبیعتاً سرعت شما کاهش پیدا می‌کند. در این مقاله می‌خواهیم به 6 نکته کلیدی برای رهایی از توقف در یادگیری زبان انگلیسی بپردازیم، با ما همراه باشید.

تنها کلاس کافی نیست

گاهی اوقات دلیل اصلی بی نتیجه ماندن شما در یادگیری زبان این است که وقت و توجه کافی برای آن نمی‌گذارید. مطمئناً در طول روز کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید، با این حال، یادگیری زبان انگلیسی به زمان زیادی نیاز دارد. اگر حاضر نیستید خود را وقف این یادگیری کنید، بهتر است به هیچ وجه این روند را شروع نکنید. پس از شرکت در یک آموزشگاه زبان انگلیسی، مطالب باید مدام مرور شوند و مورد مطالعه قرار گیرند. بنابراین، حتی اگر در کلاس های زبان انگلیسی شرکت می‌کنید، باز هم باید هر روز چندین ساعت برای مرور کردن زمان بگذارید. زمان گذاشتن مهمترین عامل در ایجاد یک برنامه کامل و بی نقص در یادگیری زبان انگلیسی است.

انگیزه خود را از دست ندهید

از دست دادن انگیزه برای اکثر کسانی که در پروسه یادگیری زبان هستند، به چالشی جدی تبدیل می‌شود. همانطور که قبلا گفتیم برای رسیدن به موفقیت نوعی فداکاری لازم است. اگر انگیزه کافی نداشته باشید، احتمالاً در این مرحله شکست خواهید خورد. حالا سوال این است که چگونه یک فرد می‌تواند انگیزه خوبی برای درس خواندن در خود ایجاد کند؟
●    به ده‌ها فرصت جدیدی که با یادگیری زبان جدید به روی شما باز می‌شوند فکر کنید. به عنوان مثال، پیدا کردن شغلی با درآمد خوب و پیدا کردن فرصت‌های جدید و حرفه‌ای تر شغلی.
●    انگیزه از این بیشتر که می‌توانید به سراسر جهان سفر کنید و حتی از پنهان‌ترین نقاط کره زمین دیدن کنید و با تمام انسانها در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید؟ فکر کردن به این فرصت‌ها انگیزه شما را برمی‌گرداند.
●    فراموش نکنید که تسلط به چندین زبان دلیل بزرگی برای افتخار کردن به خودتان است. این یکی از نشانه‌های فرد تحصیل کرده است که در تمام گروه‌ها برتری دارد. با دوره‌های آنلاین زبان انگلیسی شما قادر خواهید بود منابع بین‌المللی، اخبار، فیلم و کتاب‌های زبان اصلی را بخوانید و ببینید که این موضوع اصلا برای تاثیر در آینده افراد قابل چشم پوشی نیست.
https://www.theschoolrun.com/

چرا در یادگیری زبان پیشرفت نمی‌کنم؟

متوجه شدن متون انگلیسی کافی نیست

یک پاسخ به سوال “چرا تو یادگیری زبان پیشرفت نمی‌کنم؟” این است که اکثر زبان‌آموزان به راحتی می‌توانند متون را به زبان انگلیسی بخوانند، اما زمانی که مجبور به صحبت کردن می‌شوند، یک فارسی زبان دو آتیشه می‌شوند! در این مواقع خواندن حتی ساده‌ترین عبارات هم سخت به نظر می‌رسد. این نتیجه یک یادگیری تئوری وار است که به عنوان یک قاعده همیشگی، تئوری در زندگی واقعی هیچوقت به تنهایی مفید نیست. بنابراین برای عبور از این چالش بهتر است صحبت کردن خود به زبان انگلیسی را بیشتر تمرین کنید و دایره لغات خود را بزرگتر کنید. صحبت کردن با یک بومی زبان می‌تواند شما را به یک مکالمه کننده قوی در زبان انگلیسی تبدیل کند.

 بدون تکرار بازنده خواهید بود

اگر می‌خواهید در یادگیری زبان موفق شوید، باید به یاد داشته باشید که کلید این موفقیت در تکرار است. گاهی اوقات دانش آموزان مطالب را به سرعت حفظ می‌کنند و در کلاس‌ها به خوبی یاد می‌گیرند، اما پس از یک هفته آنها را فراموش می‌کنند. چنین مطالعه‌ای هیچ فایده‌ای ندارد، عدم توجه به این نکته ساده می‌تواند تمام دستاوردها و مهارت‌های شما را از بین ببرد. باید بدانید که مرور یک درس خاص و یادآوری اطلاعات آن در حافظه فقط به چند دقیقه زمان در روز نیاز دارد. آن را دریغ نکنید!

https://en.wikipedia.org/

چرا در یادگیری زبان پیشرفت نمی‌کنم؟

از سیستم‌های قدیمی یادگیری فاصله بگیرید

این اتفاق بسیار می‌افتد که دانش آموزی از سیستم بسیار قدیمی یادگیری زبان استفاده می‌کند و کاملاً فناوری‌های مدرن را فراموش می‌کند. از این بدتر زمانیست که او هیچ سیستمی برای مطالعه نداشته باشد مسیر یادگیری را کاملا تصادفی طی کند. این اتفاق اغلب برای افرادی می‌افتد که سعی می‌کنند به تنهایی به زبان خاصی مسلط شوند. در این وضعیت وظیفه شما قبل از هر چیز ایجاد یک برنامه دقیق است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از هر اقدامی در یادگیری زبان انگلیسی، در یک آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی شرکت کنید، سپس به جدیدترین دوره‌ها و متدهای یادگیری زبان انگلیسی مراجعه کرده و شروع به یادگیری آن کنید.

HOMEPAGE

یادگیری با سرعت جت را فراموش کنید

گاهی اوقات افراد مبتدی می‌خواهند زبان را خیلی سریع یاد بگیرند و این زمان برای رسیدن به موفقیت در این زمینه کافی نیست. آنها به سادگی از یک موضوع به موضوع دیگر می‌پرند و چیزی را حفظ نمی‌کنند. این مطالعه سریع و افراطی هیچ سودی ندارد. احتمالاً همه چیز را به زودی پس از پایان آن فراموش خواهید کرد. زبان نیاز به آموزش و تمرین دارد که نمی‌توان آن را در مدت کوتاه انجام داد. ممکن است یک موضوع گرامری خاص برای هفته‌ها آموخته شود تا کاملاً برای دانش‌آموزان روشن شود. بنابراین شما باید از دیدن و تحت تاثیر قرار گرفتن تبلیغات دوره‌های فوری یادگیری زبان خودداری کنید.

در پایان
به طور خلاصه، دلایل مهمی در پاسخ به سوال چرا تو یادگیری زبان پیشرفت نمی‌کنم؟ وجود دارد. می‌توان گفت که هیچکدام آنها فقدان استعداد یا پشتکار نیست، زیرا همه می‌توانند بر آن غلبه کنند. به صورت کلی باید بدانید که شما از استراتژی نادرستی در یادگیری زبان انگلیسی استفاده می‌کنید و باید آن را اصلاح کنید تا به موفقیت برسید. فراموش نکنید که یک فرد با انگیزه و با اعتماد به نفس می‌تواند به هر هدفی برسد و در هر زمینه‌ای برترین شود. یادگیری زبان نیز از این قاعده مستثنی نیست. با آموزش آنلاین زبان انگلیسی سفیر علاوه بر مدیریت زمان در برنامه های کاری و درسی خود، می‌توانید با جدیدترین متد روز دنیا به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید. فراموش نکنید که پیشرفت جدی ناشی از گام‌های کوچک و مداوم است که در طول زمان برداشته می‌شود؛ حتی پنج دقیقه در روز می‌تواند تفاوت چشمگیری در زندگی شما ایجاد کند.

7 reasons why you have no progress in learning languages


https://medium.com/learn-languages-with-tv/what-to-do-when-youre-not-improving-in-your-language-anymore-612101e1d269

Three Reasons You’re Not Making More Progress in English

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت پرشین استار مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده