بهترین راهکار برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما، پیدا کردن مرجعی مطمئن و باتجربه از ملزومات است. از میان وبسایت‌های متعددی که خدمات فروش بلیط ارائه می‌دهند، پیدا کردن بهترین گزینه شاید کار ساده‌ای نباشد. در این مطلب شما را راهنمایی می‌کنیم تا بلیط هواپیما را با قیمتی مناسب و از مطمئن‌ترین مرجعش خریداری کنید.

خرید بلیط هواپیما

فلای تودی؛ یک جای مطمئن و ارزان برای خرید بلیط

فلای تودی، بزرگترین و معتبرترین سایت فروش بلیط هواپیما در ایران، با پوشش صد در صدی پروازهای داخلی و خارجی و گارانتی بهترین قیمت بلیط هواپیما، ارزانترین و مطمئن‌ترین جا برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما است. کاربری ساده و سرعت و امنیت در خرید بلیط، کاربران فلای تودی را قادر می‌سازد تا در سریعترین زمان ممکن، بلیط مناسب خود را پیدا کنند و مراحل خرید را انجام دهند.

در ادامه، نحوه جستجو و خرید اینترنتی بلیط هواپیما در فلای تودی را توضیح می‌دهیم.

ورود اطلاعات

نخستین مرحله از خرید اینترنتی بلیط هواپیما، این است که اطلاعات لازم را به سامانه فروش بلیط منتقل کنید. نخستین و مهمترین این اطلاعات، این است که مشخص کنید بلیط داخلی می‌خواهید یا خارجی. در وبسایت فلای تودی، با ورود به صفحه بلیط هواپیما، باید سفر داخلی یا خارجی را مشخص کنید، سپس اطلاعات دیگر شامل مبدا و مقصد، تاریخ رفت (برای بلیط یک طرفه) و تاریخ رفت و برگشت (برای بلیط دو طرفه) و تعداد مسافر و کلاس پروازی شامل اکونومی، بیزنس، فرست کلاس را مشخص کنید.

در پرواز داخلی، گزینه یک طرفه یا رفت و برگشت را می‌توانید در همان قسمت ثبت اطلاعات انتخاب کنید. در پرواز خارجی، علاوه بر این گزینه، گزینه پرواز به چند شهر برای سفرهایی با چند توقف نیز پیش روی شماست که می‌توانید اطلاعات فرودگاه‌ها و زمان پرواز به هر کدام از شهرها را نیز اضافه کنید.

استفاده از فیلترهای جستجو

پس از کلیک کردن روی دکمه “جستجوی پرواز”، همه پروازها به مقصد موردنظر شما و تاریخ مشخص شده به ترتیب ارزان‌ترین نمایش داده می‌شود. با این حال می‌توانید یکی از دسته‌بندی‌های ارزان‌ترین، سریع‌ترین، بهترین تجربه، زودترین زمان رفت و دیرترین زمان رفت که در همین صفحه نمایش داده شده را انتخاب کنید.

برای آنکه سریعتر به نتیجه دلخواهتان برسید، می‌توانید از فیلترهایی که در ستون سمت راست نتایج وجود دارد، استفاده کنید. فیلترهایی چون توقف‌های رفت و توقف‌های برگشت، ایرلاین‌ها، شماره پرواز، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت در دسترس شما قرار گرفته‌اند.

بلیط هواپیما

جستجوی ارزان‌ترین بلیط

همانطور که پیشتر گفتیم، نتایج جستجوی بلیط‌ها بر اساس ارزانترین‌ها نمایش داده می‌شود، با این حال اگر به دنبال ارزانترین گزینه برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما هستید، ابزارهای دیگری نیز توسط فلای تودی در اختیار شما قرار داده شده است.

تقویم قیمتی: با کلیک بر روی تقویم قیمتی، یک جدول بر اساس تاریخ‌های رفت و برگشت و قیمت‌ها برای شما به نمایش درمی‌آید. این جدول در واقع بلیط‌هایی که در تاریخی نزدیک به تاریخ انتخابی شما به فروش می‌رسد را نمایش می‌دهد و ارزانترین بلیط هواپیما را در یکی از این تاریخ‌ها می‌توانید پیدا کنید.

نمودار قیمتی: برای بررسی افزایش‌ها و کاهش‌های قیمت بلیط هواپیمای موردنظرتان، این نمودار را بررسی کنید. در این نمودار، متوسط قیمت، بیشترین قیمت و کمترین قیمت در بازه زمانی حوالی زمان موردنظرتان نمایش داده می‌شود. با بررسی تاریخ انتخابی خودتان و ارزان‌ترین پرواز در این نمودار، می‌توانید ببینید این پروازها در زمان بیشترین قیمت‌ها هستند یا کمترین.

اطلاع از آخرین قیمت‌ها: یک امکان کاربردی و بسیار مفیدی که توسط فلای تودی برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما در اختیار کاربران قرار گرفته است، امکان اطلاع از آخرین قیمت‌ها به وسیله ایمیل است. با فعال کردن این گزینه، یک آدرس ایمیل از شما خواسته می‌شود. توسط این ابزار، آخرین تغییرات قیمت در بلیط موردنظرتان به آدرس ایمیلی که ثبت کرده‌اید، ایمیل می‌شود و دیگر نیازی نیست برای اطلاع یافتن از قیمت‌ها، زمان را در سایت صرف جستجو کنید.

خرید اینترنتی بلیط

اطلاعات بلیط‌ها شامل ایرلاین، فرودگاه، زمان رفت و برگشت و میزان بار مجاز را می‌توانید در باکس مربوط به هر بلیط مطالعه کنید، با این حال لازم است اطلاعات بیشتر شامل بار، قوانین، جزئیات قیمت را نیز مطالعه کنید تا هیچگونه مشکل یا ابهامی ایجاد نشود.

پس از اینکه بلیط موردنظر خود را پیدا کردید، با کلیک بر روی “خرید بلیط” می‌توانید مراحل نهایی خرید اینترنتی بلیط هواپیما را انجام دهید. در صفحه‌ای که مقابلتان نمایش داده می‌شود، مشخصات خریدار و اطلاعات مسافرین را وارد می‌کنید و در نهایت، وارد مرحله پرداخت می‌شوید.

خوشبختانه امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما با کارت‌های عضو شتاب وجود دارد و دیگر نیازی نیست برای خرید خود به صورت حضوری اقدام کنید. مبلغ بلیط و اطلاعات کارت شتاب را وارد کنید تا در نهایت بلیط شما صادر شده و برایتان ارسال گردد.

استرداد و کنسلی بلیط

اگر قصد داشتید تغییری در اطلاعات وارد شده انجام دهید، این کار را باید با هماهنگی شرکت هواپیمایی انجام دهید؛ اما برای استرداد هزینه بلیط، فلای تودی امکان استرداد آنلاین را فراهم کرده و می‌توانید هزینه را اینترنتی دریافت کنید.

پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی حتی در ایام تعطیلات، پاسخگوی سوالات و مشکلات احتمالی کاربران است تا کمترین مشکل را در فرایند خرید و احتمالا استرداد بلیط داشته باشند.

رزرو هتل

بلیط هواپیما را گران نخرید

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از فلای تودی، پیچیدگی ندارد و در کمترین زمان و با بالاترین امنیت انجام می‌شود. فلای تودی با دسترسی به بیش از 900 ایرلاین در سرتاسر جهان، به فروش بی‌واسطه بلیط هواپیما می‌پردازد و ارزانترین قیمت را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل خارجی و داخلی را نیز با بهترین قیمت‌ها می‌توانید در فلای تودی انجام دهید.

برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما، علاوه بر مواردی که در بالا اشاره شد، موارد دیگری را نیز باید مدنظر قرار دهید. خرید در فصول کم گردشگر یا آف سیزن، برای شما ارزانتر از ایام پرسفر خواهد شد. به علاوه، بلیط‌های چارتر و لحظه آخری همیشه گزینه‌های ارزانتری هستند.

برای دستیابی به ارزان‌ترین بلیط‌ها، بهتر است خرید اینترنتی بلیط هواپیما را برای پروازهای داخلی 2 تا 3 هفته زودتر و برای پروازهای خارجی، 7 هفته زودتر انجام دهید.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده