همه چیز درباره رشته آرایشگری کوتاهی مو

آموزش آرایشگری

رشته کوتاهی مو به عنوان یک رشته پایه در میان دوره های آموزش آرایشگری در نظر گرفته می شود. این رشته به دلیل بازار کار خوب و درآمد فوق العاده ای که می تواند به همراه داشته باشد، بسیار مورد استقبال واقع شده و همواره از شلوغ ترین لاین های آموزشی محسوب می شود.

اگر شما هم به شغل آرایشگری علاقه دارید و می خواهید کوتاهی مو را به عنوان تخصص خود انتخاب کنید، لازم است قبل از هر کاری اطلاعات لازم درباره آن را بدست آورید.

ما در این مقاله هرآنچه لازم است درباره این رشته و کسب موفقیت در آن بدانید بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با دوره آموزش کوتاهی مو

دوره آموزش کوتاهی مو تمام نکاتی که شما باید درباره کوتاهی موی مشتری های خود بدانید به شما آموزش می دهد. از جمله مباحث مهمی که در این دوره آموزش می بینید می توان به آماده سازی موی مشتری، کوتاهی پایه، پیتاژ مو، کوتاهی با موزر، کوتاه کردن چتری، کاهش حجم موها و آموزش انواع مدل های کوتاهی مو مانند کرنلی، مصری، پیکسی کوتاه و بلند، فارا، لیر، باب و … اشاره کرد.

همچنین، شما در این دوره با انواع فرم صورت آشنا می شوید و می آموزید که چگونه مدل موی مناسب هر فرم صورت را تشخیص داده و بهترین مدل را برای مشتری انتخاب کنید.

ابزارهای لازم برای کوتاهی مو

به طور کلی، کوتاهی مو یکی از رشته هایی است که به ابزار زیادی نیاز ندارد و همه چیز به مهارت و هنر دست شما برمی گردد. اما برای داشتن یک کار حرفه ای ابزاری لازم دارید که شامل موارد زیر است:

  • انواع قیچی
  • انواع برس
  • انواع شانه
  • سشوار
  • کلیپس
  • آبپاش
  • پیشبند
  • اسپری و مواد فیکس کننده مو

دوره آموزش کوتاهی مو

مراحل ضروری برای کسب موفقیت در رشته کوتاهی مو

حرفه آرایشگری هم مانند هر شغل دیگری نیاز به آموزش و کسب مهارت دارد. به همین منظور، برای اینکه به خوبی آموزش ببینید و بتوانید در کار خود حرفه ای عمل کنید، باید یکسری مراحل را با دقت و جدیت طی کنید. این مراحل شامل موارد زیر است:

۱. در یک آموزشگاه حرفه ای ثبت نام کنید

انتخاب آموزشگاه اولین و مهم ترین قدمی است که باید در این راه بردارید. زیرا جایی است که آموزش شما در آن انجام می شود و اگر نتواند به درستی این کار را انجام دهد، ممکن است در آینده کاری شما تاثیر منفی بگذارد.

بنابراین، باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که تمام سرفصل های آموزشی استاندارد را ارائه دهد، از مربیان حرفه ای و باتجربه استفاده کند، تمام مباحث آموزشی تئوری و عملی را با بهترین متدهای آموزشی ارائه دهد، و همچنین از بهترین و باکیفیت ترین ابزار و تجهیزات آموزشی استفاده کند.

۲. مدرک فنی و حرفه ای کوتاهی مو را دریافت کنید

داشتن گواهینامه مهارت برای اثبات توانمندی های شما بسیار ضروری است. شما با داشتن این مدرک می توانید به راحتی در سالن های زیبایی مختلف مشغول به کار شوید و به عنوان یک رزومه حرفه ای از مدرک خود استفاده کنید.

برای گرفتن این مدرک، پس از پایان دوره آموزشی کوتاهی مو و کسب مهارت های لازم، باید برای آزمون کوتاهی مو در سایت سازمان فنی و حرفه ای کشور ثبت نام کنید. سپس در آزمون دو مرحله ای (کتبی و عملی) آن شرکت کرده و پس از کسب نمره قبولی مدرک خود را دریافت کنید.

۳. یک دوره کارآموزی بگذرانید

دوره کارآموزی می تواند شرایط واقعی کار را به شما نشان دهد. شما در این دوره با تمام چالش های کار مواجه می شوید و در کنار متخصص حرفه ای که تحت نظر او کار می کنید، می توانید چالش ها را پشت سر گذاشته و تجربیات بسیار ارزشمندی را کسب کنید.

بنابراین، دوره کارآموزی برای مسلط شدن به تمام مباحثی که در دوره کارآموزی یاد گرفته اید مرحله بسیار مهمی است و شما را برای شروع کار حرفه ای خود کاملا آماده می کند.

۴. در یک سالن زیبایی معتبر مشغول به کار شوید

شما با داشتن مدرک فنی و حرفه ای کوتاهی مو نمی توانید سالن آرایشی تاسیس کنید. بنابراین برای اینکه بتوانید به سرعت مشغول به کار شوید و مشتری های خودتان را داشته باشید،‌ می توانید در یک سالن آرایشی معتبر کار کنید.

اگر آرایشگاهی که انتخاب می کنید در میان مردم از اعتبار بالایی برخوردار باشد، می تواند به موفقیت شما هم کمک کرده و مشتریان زیادی را برای شما جذب کند.

آموزش کوتاهی مو

دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری برای کوتاهی مو

همانطور که در این مقاله مشاهده کردید، انتخاب آموزشگاه آرایشگری اولین و مهم ترین قدم برای کسب موفقیت در تمام رشته های آرایشگری، از جمله کوتاهی مو، است. از این رو، ما آموزشگاه آرایشگری دترلند را به شما پیشنهاد می کنیم.

دترلند تمام ویژگی های یک آموزشگاه حرفه ای را دارد و با سال ها تجربه در زمینه آموزش هنرجویان می تواند یک سکوی پرتاب موفقیت برای شما محسوب شود.

دترلند تمام سرفصل های استاندارد را که از سوی سازمان فنی و حرفه ای تعیین می شود، با بهترین متدهای آموزشی و باتجربه ترین اساتید ارائه می دهد. این آموزشگاه علاوه بر رشته کوتاهی مو، برای سایر رشته های مهم و پرطرفدار آرایشگری نیز، مانند دوره آموزش شینیون، طراحی و کاشت ناخن، اکستنشن مژه، لیفت و لمینت ابرو، اپیلاسیون و … دوره های آموزشی برگزار می کند.

از مهم ترین ویژگی های این آموزشگاه که آن را از سایر موسسات آموزش آرایشگری متمایز می کند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه سرفصل های استاندارد و منطبق با نیازهای روز جامعه
  • ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس های آموزشی در روزهای تعطیل
  • استفاده از تجهیزات و ابزار با کیفیت و جدید
  • ارائه آموزش ها به صورت کاملا عملی و بر روی مدل های مصنوعی و طبیعی
  • پشتیبانی ۶ ماهه از هنرجویان جهت مشاوره و رفع اشکال
  • برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل
  • شهریه مقرون به صرفه با توجه به کیفیت بالای آموزش

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده