انشا در مورد اگر من یک نویسنده بودم (ساده و دلنشین)

انشا زیبا و خواندنی در مورد اگر من یک نویسنده بودم برای کودکان، نوجوانان و دانش آموزان پایه چهارم تا دوازدهم

انشا در مورد اگر من یک نویسنده بودم
انشا در مورد اگر من یک نویسنده بودم

اگر من یک نویسنده بودم، کتاب هایی را می نوشتم که مخاطبانم با خواندن آن به یک دنیای دیگری سفر کنند و با خواندن کتاب من در تصوراتشان یک زندگی دیگری را تجربه کنند؛ هدف هم از این کار این بود که انسان ها حتی شده در عالم رویا و در قالب یک کتاب یک دنیای شاد و بی غم را تجربه کنند.

اولین چیزی که در کتابم راجب آن می نوشتم توصیف یک جهان بدون جنگ و دشمنی بود، جهان را به گونه ای توصیف می کردم که  هیچ بدی در آن وجود نداشته باشد و تمام آدم ها در آن شاد و خوشحال باشند.

در کتابم هیچ تلخی و غمی در این جهان وجود نداشت و همه چیز در این دنیا رنگارنگ و زیبا بود، در دنیای کتاب من حسادت، کینه توزی، دشمنی و قضاوت کردن وجود نداشت و همه آدم ها در آن با عشق و مهربانی در کنار یک دیگر زندگی می کردند.

اگر من نویسنده بودم زمین را آن قدر تمیز و بدون زباله تصور می کردم و آسمان آن را آن قدر پاک و بدون آلودگی توصیف می کردم که آدم ها با خواندن کتاب من تشویق شوند دیدن چنین زمین زیبا و پاکی را در واقعیتم هم تجربه کنند.

در فصل آخر کتابم همه چیز را به خوبی و زیبایی به پایان می رساندم و آدم ها در دنیای کتاب من همگی به موفقیت و خوشبختی دست پیدا می کردند، هدف من از نوشتن چنین کتابی این بود که به آدم ها نشان دهم که چقدر زندگی در چنین دنیایی زیبا و قشنگ است.

اگر همه انسان ها دست به دست هم دهند و با هم خوب و مهربان باشند و برای هم خوبی بخواهند چقدر این دنیا می توانست دنیای قشنگ تری باشد و در چنین شرایطی همه آدم ها می توانستند در یک سطح و جایگاه در کنار یک دیگر به خوشبختی برسند.

نویسندگی یک قوه تخیل بسیار قوی و یک قلم با مهارت و حرفه ای می خواهد که هر کسی آن را ندارد و هم چنین یک هنر و عشقی می خواهد که هر چه این هنر و عشق در درون یک نویسنده بیشتر باشد موفقیت آن نویسنده و کتابشم هم بیشتر خواهد بود.

شاید درباره موضوعی که من علاقه به نوشتن آن دارم نویسندگان بسیار زیادی به خوبی راجب آن نوشته باشند اما اگر من روزی نویسنده شوم باز هم راجب آن خواهم نوشت چرا که این موضوع مهم ترین موضوعی است که در این جهان باید به آن پرداخته شود.

کنار گذاشتن بدی ها و دشمنی ها و زشتی ها و زندگی کردن در دنیایی که هیچکدام از این صفات بد در آن وجود نداشته باشد خیلی زیبا و پرآرامش است و همه آدم ها باید زندگی در چنین جهانی را تجربه کنند.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده