انشا در مورد نامه ای به معلم برای تمامی پایه ها

انشا زیبا و کوتاه در مورد نامه ای به معلم
انشا زیبا و کوتاه در مورد نامه ای به معلم

انشا زیبا و خواندنی در مورد نامه ای به معلم برای کودکان، نوجوانان و دانش آموزان پایه چهارم تا دوازدهم

معلم عزیزم از اینکه سال تحصیلی که گذشت را در کنار من و همکلاسی هایم بودین و برای پیشرفت تحصیلی ما تمام تلاشتان را کردید از شما سپاسگزارم و ممنونم که وقتتان را صرف آموزش به ما کردید.

می دانم که در سالی که گذشت من شما را اذیت کردم و همیشه دانش آموز خوبی برای شما نبودم و حتی گاهی در انجام تکلایفم کوتاهی کردم اما شما همیشه صبورانه من را راهنمایی می کردید و تشویق به درس خواندنم می کردید و من از شما ممنونم چرا که این صبر و مهربانی شما علاقه من به درس خواندن را چندین برابر کرد.

از شما ممنونم که بدون هیچ توقعی برای پیشرفت من و دیگر دانش آموز ها تلاش کردید، تمام علم تان را به آموزش دادید و با فداکاری هر کاری که می دانستید به فهم و یادگیری ما کمک می کند انجام دادید.

مهربانی و صبوری شما و اینکه با ما مانند یک دوست رفتار می کردید باعث شد که من مدرسه را مانند خانه دوم خودم بدانم و آن را دوست داشته باشم، روز های تعطیل لحظه شماری می کردم برای آمدن به مدرسه و دیدن دوباره شما و این ها همه بخاطر خوبی و مهربانی شما بود.

از اینکه دیگر دارد سال تمام می شود و شایددیگر نتوانم شما را ببینم خیلی ناراحت هستم و دل تنگ شما خواهم شد، اما هیج گاه تا آخر عمرم سال تحصیلی که با شما گذراندم و شما را از یاد نخواهم برد.

شما هم علم به ما آموختید هم درس زندگی به ما دادید، من مهربانی و صبوری و فداکاری را از شما آموختم و همیشه مدیون شما خواهم بود، می دانم که نمی توانم زحماتی که شما برایم کشیدین را جبران کنم و فقط می توانم قدردان زحماتتان باشم.

همیشه از ما می خواستید که اگر شما را دوست داریم درسمان را خوب بخوانیم و به یک آدم موفق تبدیل شویم و من به شما قول می دهم که درسم را خوب بخوانم و به موفقیت برسم و در این راه شما الگو و انگیزه من خواهید بود.

از شما ممنونم که هر گاه من و بقیه به کمک احتیاج داشتیم مانند یک دوست در کنارمان بودید و بهترین راهنمایی ها و مشورت ها را به ما می دادید، ممنونم که بیشتر از وظیفه تان برای ما وقت و انرژی گذاشتید و من هیچوقت این بزرگی شما را فراموش نخواهم کرد.

معلمی که می گویند شغل انبیا است به درستی که برازنده شما است و من چیزهای بسیار زیادی از شما یاد گرفتم که مطمئن هستم در مسیر زندگی خیلی به دردم خواهم خورد.

امیدوارم که تمام اذیت های من و دیگر دوستانم را ببخشید و به پای کودکی و خامی ما بگذارید و بدانید که من خیلی شما را دوست دارم و قدردان تمام زحمت هایی که برایم کشیدید هستم و هیچگاه شما را فراموش نخواهم کرد.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده