انشا در مورد تعطیلات رویایی من برای دانش آموزان و نوجوانان

انشا زیبا و خواندنی در مورد تعطیلات رویایی من برای کودکان، نوجوانان و دانش آموزان پایه چهارم تا دوازدهم

انشا در مورد تعطیلات رویایی من
انشا در مورد تعطیلات رویایی من

عید نوروز امسال برای من یک تعطیلات رویایی بود که هیچگاه خاطرات آن را فراموش نخواهم کرد، بودن در کنار خانواده ام و سفر به شهری زیبا آن قدر برایم لذت بخش بود که دوست داشتم زمان متوقف شود و در همان تعطیلات برای مدتی زیادی باقی بمانیم.

ما تعطیلات خود را با سفر به جزیره زیبای قشم آغاز کردیم، سفر به جنوب کشور آن هم جزیره قشم یکی از رویا های من بود و حال که داشتم بودن در رویایم را در دنیای واقعی تجربه می کردم خیلی هیجان زده و خوشحال بودم.

ما هر روز به جزیره های اطراف هم می رفتیم و هر کدام از آن ها برای من یک زیبایی خاص داشتند که از تماشای آن ها سیر نمی شدم، اگر بخواهم آرامش بخش ترین جزیره را نام ببرم جزیره هنگام برای من آرامشی غیر قابل وصف داشت.

در جزیره هنگام هیچ خبری از هیاهوی شهر نیست و در خیابان های آن ماشینی دیده نمی شود، مردمی بسیار مهربان و خونگرم دارد، در جزیره هنگام دلفین های بازیگوش، نخلستان های زیبا و کوه های آهکی هوش آز سر آدم می برند و گردش در بازار های سنتی آن بسیار لذت بخش است.

جزیره دیگری که ما برای تماشای آن رفتیم جزیره هرمز بود، ما از قشم با قایق موتوری به جزیره هرمز رفتیم و برایم خیلی تجربه جالب و هیجان انگیزی بود، اولین چیزی که در هرمز توجه آدم را به خودش جلب می کند خاک آن است که به رنگ سرخ است.

جذاب ترین جای دیدنی هرمز دره رنگین کمان است که به دلیل رسوبات متفاوتی که در آن وجود دارد مانند رنگین کمان چند رنگ است و خیلی برایم جالب بود.

هرمز جاهای دیدنی بسیار زیادی داشت و ما بعد از دره رنگین کمان از دره مجسمه که به دلیل تغییرات رسوبی و آهکی زمین سنگ هایی که از دریا بیرون آمده اند هر کدام به شکل یک مجسمه در آمده اند دیدن کردیم، جنگل حرا هم برایم خیلی جالب بود جنگلی که می تواند آب شور را به آب شیرین تبدیل کند، جنگل های حرا طاقت سرما را ندارند و فقط در هوای گرم رشد می کنند.

هیجان انگیز ترین تجربه سفر ما به قشم برای من غواصی در دریای قشم است، من به کمک یک راهنما برای غواصی به زیر آب رفتم و دیدن آن همه زیبایی در زیر آب و دیدن موجودات دریایی برایم خیلی هیجان انگیز و لذت بخش بود.

سفر به جزیره زیبای قشم و دیدن دریاهای زیبای آن برای من بسیار رویایی بود و تجربه این سفر یک تعطیلات رویایی را برای من به ارمغان آورد که هیچگاه آن را از یاد نخواهم برد.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده