انشا در مورد بهترین روز زندگی من (کلاس ششم)

انشا زیبا و خواندنی در مورد بهترین روز زندگی من برای نوجوانان و دانش آموزان پایه چهارم تا دوازدهم

انشا درباره بهترین روز زندگی من
انشا درباره بهترین روز زندگی من

روزهای بسیار زیادی در زندگی من وجود دارند که بهترین روز زندگی من هستند و من می دانم که با تلاش و پشت کار می توانم روزهای بهتر و زیباتری را هم برای خودم رقم بزنم.

همه روز های من در زندگی می توانند بهترین باشند تا روزی که پدر و مادرم سالم و سلامت در کنارم باشند و من بتوانم باعث سر بلندی و افتخار آن ها باشم.

بهترین روز برای من در زندگی روزی است که در دانشگاه مورد علاقه ام قبول شوم و بتوانم به یک پزشک حاذق تبدیل شوم و به مردم کشورم خدمت کنم و باعث حال خوب انسان های بسیار زیادی بشوم.

بهترین روز زندگی من روزی خواهد بود که دیگر در دنیا هیچ بدی وجود نداشته باشد و همه مردم در صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی کنند، هیچ کشوری با کشوری دیگر در جنگ نباشد و همه انسان ها در سراسر دنیا با یکدیگر برابر باشند.

بهترین روزی زندگی من روزی است که صبح که از خواب بیدار می شوم و پنجره اتاقم را باز می کنم دیگر هیچ آلودگی در هوا وجود نداشته باشد و همه جا تمیز باشد و بتوانیم به راحتی نفس بکشیم.

من می دانم که فقط خودم می توانم بهترین روز ها را در زندگی برای خودم رقم بزنم اگر که انسان باهوشی باشم، اگر برای تک تک روز های عمرم هدف داشته باشم و برای رسیدن به اهدافم تلاش کنم هر روز در زندگی ام می تواند بهترین روز باشد.

بهترین روز زندگی من روزی است که دیگر هیچ کودک کاری را در خیابان ها نباشد، همه انسان ها با یکدیگر برابر و هم سطح باشند و دیگر هیچ فقری در دنیا وجود نداشته باشد.

هر روزی که من بتوانم به یک انسان دیگر که به کمک من احتیاج دارد کمک کنم آن روز بهترین روز زندگی من خواهد بود، روزی که ببینم کل مردم دنیا به خصوص مردم کشور خودم  شاد و خوشحال هستند بهترین روز زندگی من است.

بهترین روز زندگی من روزی خواهد بود که بتوانم به یک انسان خوب و کامل تبدیل شوم، برای کسی بد نخواهم به کسی حسادت نکنم و کسی را قضاوت نکنم.

داشتن دوست های خوب در زندگی که راهنما و همراه آدم باشند در زندگی و همچنین داشتن خانواده خوب می تواند همه روز های زندگی انسان را به بهترین روز تبدیل کند.

همه روزهای خداوند بهترین روز هستند زیرا که روز های خداوند هستند و خداوند آن ها را اداره می کند پس نمی توانند بد باشند چرا که هیچ بدی در مخلوقات خداوند وجود ندارد و این خود ما انسان ها هستیم که گاهی با تفکرات بدی که در ذهن داریم روز ها را برای خودمان بد می کنیم.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده