انشا با موضوع تریلی در جاده به زبان خودش برای دانش آموزان پایه یازدهم

انشا خواندنی و زیبا در مورد تریلی در جاده به زبان خودش برای کودکان و دانش آموزان پایه چهارم تا دوازدهم

انشا با موضوع تریلی در جاده به زبان خودش
انشا با موضوع تریلی در جاده به زبان خودش

من یک تریلی هستم، تمام زندگی ام در جاده ها گذشته است و همیشه در سفر هستم، سفری که توقف های کوتاهی در مقصدهای مشخص دارد و سپس دوباره سفری دیگر آغاز می گردد و من و جاده همراه و همسفر هم می شویم.

قسمت هیجان انگیز زندگی من دیدن شهرها، روستاها و کشورهای مختلف است که در طول سفرم باید از آن ها گذر کنم و من مشتاقانه منتظر دیدن مکان های جدید هستم زیرا می دانم که همه این شانس را ندارند که مانند من به جاهای مختلف سفر کنند و زیبایی های جهان را ببینند.

گاهی در طول مسیر دوستانی پیدا می کنم، دوستانی که مانند خودم خانه شان جاده است و سفری را در پیش دارند، ما چند ساعتی را با هم می گذرانیم، از هر دری سخن می گوییم و خاطرات دور و دراز خود را برای یک دیگر تعریف می کنیم، جالب است برخی از آن ها که جوان هستند با شنیدن خاطرات ما پیرترها انگشت به دهان می مانند.

اما ماندن با دوستان یعنی تمام شدن زندگی مان، پس چند ساعت بعد همگی از هم خداحافظی می کنیم و هر یک راهی را انتخاب می کنیم که ما را به مقصدمان برساند.

اگر چه زندگی ما جالب و هیجان انگیز است اما گاهی در این مسیرهای طولانی دچار خطراتی نیز می شویم که ممکن است حتی ما را به کام مرگ بکشاند و برای همیشه به زندگی مان پایان دهد، خطر تصادف همیشه با ماست و ما باید هر لحظه با چشم هایی باز به جاده نگاه کنیم و خود را از خطر دور نگه داریم.

البته گاهی هم آن قدر پیر و فرسوده می شویم که دیگر توان حرکت کردن و شوق ماندن در جاده های طولانی را نداریم، در آن وقت ها تنها نیازمند گوشه ای امن و خلوت هستیم که آن جا ساکن شویم و برای همیشه استراحت کنیم.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده